Bråttom...
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Bråttom...

    Ja ... vad ska man säga? En liten räka hade bråttom till världen Han kom 7 veckor för tidigt och chockade oss fullständigt med sin lilla uppenbarelse på 1825 g kl 20.30 igår kväll Skriver förlossningsberättelse sen. Nu ska vi mysa kram
  2. 1
    Bråttom... Ja ... vad ska man säga? En liten räka hade bråttom till världen Han kom 7 veckor för tidigt och chockade oss fullständigt med sin lilla uppenbarelse på 1825 g kl 20.30 igår kväll Skriver förlossningsberättelse sen. Nu ska vi mysa kram
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Grattis! Först ut av ¨maj¨ bebisarna! Spännande! Hoppas allt går bra och ni mår bra även fast det blev lite tidigare än planerat!

    Åhh nu får du oss andra att längta! Fast min får faktiskt hålla sig därinne april ut minst! Så jag hinner jobba klart!

    Lycka till med allt, Ser fram emot förlossningsberättlsen sen när ni har tid och vilat upp er!
  4. 2
    Grattis! Först ut av ¨maj¨ bebisarna! Spännande! Hoppas allt går bra och ni mår bra även fast det blev lite tidigare än planerat!

    Åhh nu får du oss andra att längta! Fast min får faktiskt hålla sig därinne april ut minst! Så jag hinner jobba klart!

    Lycka till med allt, Ser fram emot förlossningsberättlsen sen när ni har tid och vilat upp er!
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Oj, är det redan dags för bebisar härinne.. Stort grattis. Hoppas han mår bra trots att han hade lite bråttomt ut!
  6. 3
    Oj, är det redan dags för bebisar härinne.. Stort grattis. Hoppas han mår bra trots att han hade lite bråttomt ut!
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Ett jättestort grattis!! Jag förstår att det var lite av en chock;- hoppas Ni alla mår bra! Njut!
  8. 4
    Ett jättestort grattis!! Jag förstår att det var lite av en chock;- hoppas Ni alla mår bra! Njut!
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Stort Grattis!
    Hoppas ni mår fint alla 3. Nu börjar man ju längta ännu mer efter sin lill* men den får allt hålla sig inne ett tag till.
  10. 5
    Stort Grattis!
    Hoppas ni mår fint alla 3. Nu börjar man ju längta ännu mer efter sin lill* men den får allt hålla sig inne ett tag till.
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Stort grattis!! Hoppas ni alla mår bra!
  12. 6
    Stort grattis!! Hoppas ni alla mår bra!
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7
    Grattis! Hoppas att allt går bra.
  14. 7
    Grattis! Hoppas att allt går bra.
  15. Medlem sedan
    Aug 2009
    #8
    Men oj!
    Grattis! Ja, det var verkligen att ha bråttom till världen!
    Skönt att ni mår bra trots att den lille kom lite tidigt!
    Kramar!!!
  16. 8
    Men oj!
    Grattis! Ja, det var verkligen att ha bråttom till världen!
    Skönt att ni mår bra trots att den lille kom lite tidigt!
    Kramar!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2008
    #9
    Stort grattis! Mysigt med en liten bebis! Får ni åka hem eller blir ni kvar på neo ett tag?
    Kram
  18. 9
    Stort grattis! Mysigt med en liten bebis! Får ni åka hem eller blir ni kvar på neo ett tag?
    Kram
  19. Medlem sedan
    Sep 2010
    #10
    Grattis! Hoppas att ni mår bra. Njut och snuffa bebbe nu! Får ni stanna ett tag på sjukhuset?
    Kram
  20. 10
    Grattis! Hoppas att ni mår bra. Njut och snuffa bebbe nu! Får ni stanna ett tag på sjukhuset?
    Kram
  21. Medlem sedan
    Dec 2010
    #11
    STORT GRATTIS!!! Säger som dom andra här; hoppas ni mår jättebra alla tre och jag ser fram emot förlossningsberättelsen sen!
  22. 11
    STORT GRATTIS!!! Säger som dom andra här; hoppas ni mår jättebra alla tre och jag ser fram emot förlossningsberättelsen sen!
  23. Medlem sedan
    Nov 2010
    #12
    Ett jättegrattis! Oj så spännande... :-D
  24. 12
    Ett jättegrattis! Oj så spännande... :-D
  25. Medlem sedan
    Nov 1999
    #13
    Stort grattis!! Hoppas ni alla mår bra!
  26. 13
    Stort grattis!! Hoppas ni alla mår bra!
  27. Medlem sedan
    Sep 2010
    #14
    Wow, stor grattiskram! Jag ser också fram emot att läsa berättelsen sen! Ta hand om er och pussa lilleman från mig. :-)
  28. 14
    Wow, stor grattiskram! Jag ser också fram emot att läsa berättelsen sen! Ta hand om er och pussa lilleman från mig. :-)
  29. Medlem sedan
    Feb 2003
    #15
    Oj. Han hade verkligen bråttom.
    Jättegrattis till alla och hoppas hela familjen mår bra.

    Kram
  30. 15
    Oj. Han hade verkligen bråttom.
    Jättegrattis till alla och hoppas hela familjen mår bra.

    Kram
  31. Medlem sedan
    Sep 2010
    #16

    Stort grattis

    Ett stort grattis till din lille kille, nu får ni mysa och bara ta det lugnt. Skönt att allt gick bra trots att han hade bråttom ut .
  32. 16
    Stort grattis Ett stort grattis till din lille kille, nu får ni mysa och bara ta det lugnt. Skönt att allt gick bra trots att han hade bråttom ut .
  33. Medlem sedan
    Sep 2010
    #17
    Tack snälla för alla fina kommentarer och gratulationer! Vi är kvar på neo men har fått flytta över till familjerum som tillhör avdelningen fr.o.m. igår. Det talas om hemgång redan till helgen men vi får se vad som händer.
    Har skrivit lite om förlossningen på min blogg för den som är intresserad men lovar att lägga ut en ordentlig beskrivning här senare. Nu ska det matas fågelunge ;-) Kramar!
  34. 17
    Tack snälla för alla fina kommentarer och gratulationer! Vi är kvar på neo men har fått flytta över till familjerum som tillhör avdelningen fr.o.m. igår. Det talas om hemgång redan till helgen men vi får se vad som händer.
    Har skrivit lite om förlossningen på min blogg för den som är intresserad men lovar att lägga ut en ordentlig beskrivning här senare. Nu ska det matas fågelunge ;-) Kramar!
  35. Medlem sedan
    Dec 2010
    #18
    Oj vad skoj. Grattis! Ja, det finns ju fördelar med att föda för tidigt med. Man slipper halsbrännan, förstoppningen osv...osv ....osv
  36. 18
    Oj vad skoj. Grattis! Ja, det finns ju fördelar med att föda för tidigt med. Man slipper halsbrännan, förstoppningen osv...osv ....osv
  37. Medlem sedan
    Aug 2002
    #19
    Oj det var oväntat!
    Grattis till lilla räkans födelse, om än det var för tidigt. Det blir en påminnelse om att nu kan det ske när som helst!
    Grattishälsningar och lycka till i massor,
    Gabbi
  38. 19
    Oj det var oväntat!
    Grattis till lilla räkans födelse, om än det var för tidigt. Det blir en påminnelse om att nu kan det ske när som helst!
    Grattishälsningar och lycka till i massor,
    Gabbi
  39. Medlem sedan
    Jan 2011
    #20
    Grattis!!
  40. 20
    Grattis!!

Liknande trådar

  1. Bråttom, bråttom
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-23, 09:42
  2. Bråttom :)
    By tiva in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 17:53
  3. Har jag för bråttom?
    By Jätteanonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 20:23
  4. Bråttom!!!!
    By patricia76 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-14, 07:51
  5. Bråttom, bråttom finska experter???
    By Linda m. Linus v37 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar