Grattis Leonidas!!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Grattis Leonidas!!

    önskar vi på rätta dagen nu då
  2. 1
    Grattis Leonidas!! önskar vi på rätta dagen nu då
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    Stort grattis till Leonidas, hipp hipp hurra!

    Kramar från Rex (och hans mamma)
    lyrasmamma.wordpress.com
  4. 2
    Stort grattis till Leonidas, hipp hipp hurra!

    Kramar från Rex (och hans mamma)
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3
    Grattis Leonidas! Storkillen!
  6. 3
    Grattis Leonidas! Storkillen!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Tack tack!!! Leonidas har haft en kul dag, han blev mycket förtjust i sina presenter! Började sprattla och ropa av förtjusning redan vid första paketet....Bobbycar, buss, docka och snurra fick han idag, tårtan som jag bakat och alla tyckte var supermumsig tyckte han inte om däremot..skrynklade ihop hela ansiktet.....

    Jag kan inte fatta att ett helt år gått, och att min gosing var alldeles nyfödd en gång i tiden! Hans plats i familjen så fullkomligt självklar. Hur är det möjligt att han en gång inte fanns?

    Imorgon dags för BVC och sprutor..jag bävar en aning. Men det ska bli intressant och se hur tung han blivit, han börjar bli riktigt otymplig att bära och klä på.

    Han far fram snabbt på rumpan och säger många ord, äter med sked och leker med gubbar och annat som ett större barn men reser sig inte upp och är inte så intresserad av att gå då man håller i honom, så vi får se om BVCtanten tycker det är oroväckande eller inte.

    Och jag jobbar två dar i veckan och saknar honom och de andra barnen mycket... Ledig denna vecka, jobbar heltid from 1/4...känns stressande. Om vi för plats blir det dagis i maj och då ska jag gå ner till 80% antagligen plus lång Greklandssemester till sommaren..(lite tröst).

    Kram på er! Saknar er och skulle gärna ta en fika!!!!
  8. 4
    Tack tack!!! Leonidas har haft en kul dag, han blev mycket förtjust i sina presenter! Började sprattla och ropa av förtjusning redan vid första paketet....Bobbycar, buss, docka och snurra fick han idag, tårtan som jag bakat och alla tyckte var supermumsig tyckte han inte om däremot..skrynklade ihop hela ansiktet.....

    Jag kan inte fatta att ett helt år gått, och att min gosing var alldeles nyfödd en gång i tiden! Hans plats i familjen så fullkomligt självklar. Hur är det möjligt att han en gång inte fanns?

    Imorgon dags för BVC och sprutor..jag bävar en aning. Men det ska bli intressant och se hur tung han blivit, han börjar bli riktigt otymplig att bära och klä på.

    Han far fram snabbt på rumpan och säger många ord, äter med sked och leker med gubbar och annat som ett större barn men reser sig inte upp och är inte så intresserad av att gå då man håller i honom, så vi får se om BVCtanten tycker det är oroväckande eller inte.

    Och jag jobbar två dar i veckan och saknar honom och de andra barnen mycket... Ledig denna vecka, jobbar heltid from 1/4...känns stressande. Om vi för plats blir det dagis i maj och då ska jag gå ner till 80% antagligen plus lång Greklandssemester till sommaren..(lite tröst).

    Kram på er! Saknar er och skulle gärna ta en fika!!!!

Liknande trådar

  1. Leonidas 2 år!!!!
    By emvas9702 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-27, 22:35
  2. Leonidas 9 månader!!
    By emvas9702 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-27, 21:54
  3. Leonidas 6 månader!
    By emvas9702 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-27, 20:19
  4. Grattis Dina! och grattis Fläkt-Annas L!
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 09:26
  5. Grattis Grattis Alma och Bella!!!
    By Everlonn in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar