Aff och IRL går hand i hand (feber)
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Aff och IRL går hand i hand (feber)

    När man precis läst inlägg om feber härinne så snubblade jag över denna artikeln som kanske kan vara intressant när ni ändå diskuterar?

    http://www.lakartidningen.se/engine....=14337#comment
  2. 1
    Aff och IRL går hand i hand (feber) När man precis läst inlägg om feber härinne så snubblade jag över denna artikeln som kanske kan vara intressant när ni ändå diskuterar?

    http://www.lakartidningen.se/engine....=14337#comment
  3. Liz*
    #2
    Intressant och ett bra inslag i debatten då det påvisar hur komplext det är och att riktlinjer både kan ändras, vara fel eller behöva justeras. Ingen sanning är absolut och man behöver vara öppen för variationer.
  4. 2
    Intressant och ett bra inslag i debatten då det påvisar hur komplext det är och att riktlinjer både kan ändras, vara fel eller behöva justeras. Ingen sanning är absolut och man behöver vara öppen för variationer.
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Intressant men inte invändningsfritt. Hinner dock inte gå ner i detaljer nu men meningen"Inga fler studier behövs nu" känns ju inte helt klockren om de nu vill bli tagna på allvar.
  6. 3
    Intressant men inte invändningsfritt. Hinner dock inte gå ner i detaljer nu men meningen"Inga fler studier behövs nu" känns ju inte helt klockren om de nu vill bli tagna på allvar.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Det håller jag med om. Tyckte det var lite komiskt att jag hittade denna precis efter att samma tema diskuterats här
  8. 4
    Det håller jag med om. Tyckte det var lite komiskt att jag hittade denna precis efter att samma tema diskuterats här
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Ja, eller hur? Tyckte det var lite kul när jag precis läst om detta här på Aff och sen hittade denna (när jag letade artikel om ESWL).
  10. 5
    Ja, eller hur? Tyckte det var lite kul när jag precis läst om detta här på Aff och sen hittade denna (när jag letade artikel om ESWL).

Liknande trådar

  1. Second hand
    By Anonym in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-22, 14:59
  2. Glädje och sorg hand i hand
    By gabbiz in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-12, 17:14
  3. Skratt och gråt går hand i hand.
    By Sopheía in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 11:11
  4. Dags för promenad i kylan hand i hand
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 13:40
  5. Hand
    By Fritta in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 13:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar