Idag tänder vi ett Ljus för Linda.
_1001 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Idag tänder vi ett Ljus för Linda.

    Idag går våra tankar till vår cybersyster Linda (Lille08) och hennes familj.
    Hon har idag lämnat smärta och kampen mot monstret bakom sej och gått vidare.
    Himmelen har fått en ny ängel, en mycket fin sådan. Hon kämpade väl!

    Jag är så oerhört ledsen. Tänker så mycket på barnen hennes.

    Usch... Livet är orättvist!

    Kram på er!
    MammaMima på Landet

    Hand by MiMA


    ♥UFFE♥ADAM♥ELIAS♥INEZ♥
  2. 1
    Idag tänder vi ett Ljus för Linda. Idag går våra tankar till vår cybersyster Linda (Lille08) och hennes familj.
    Hon har idag lämnat smärta och kampen mot monstret bakom sej och gått vidare.
    Himmelen har fått en ny ängel, en mycket fin sådan. Hon kämpade väl!

    Jag är så oerhört ledsen. Tänker så mycket på barnen hennes.

    Usch... Livet är orättvist!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Hela eftermiddagen har jag känt

    att det har varit över nu. Det gör så ont att veta att Linda är borta, och kvar är alla hennes nära och kära som nu ska komma igenom det här ofattbara som drabbat dem! Trots att jag inte kände Linda mer än genom den här sidan och genom hennes blogg så känns det som en kär vän just har dött!
    Linda; jag hoppas du blir väl omhändertagen "där uppe", och att du nu får njuta av att vara helt smärtfri!
    Paulina 001213, Simone 020804, Victor 040802 och Axel 100111
    ~http://angosdagar.blogspot.com/~ Vardagsbloggen
    ~http://matbak.blogspot.com~ Mat- och bakbloggen
    ~http://bokfilm.blogspot.com~ Bok- och filmbloggen
  4. 2
    Hela eftermiddagen har jag känt att det har varit över nu. Det gör så ont att veta att Linda är borta, och kvar är alla hennes nära och kära som nu ska komma igenom det här ofattbara som drabbat dem! Trots att jag inte kände Linda mer än genom den här sidan och genom hennes blogg så känns det som en kär vän just har dött!
    Linda; jag hoppas du blir väl omhändertagen "där uppe", och att du nu får njuta av att vara helt smärtfri!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Vila i frid Linda

    Kärlek, omtanke, tankar och styrka till familjen...

    Kram <3
  6. 3
    Vila i frid Linda

    Kärlek, omtanke, tankar och styrka till familjen...

    Kram <3
  7. Nike med Julian
    #4
    *gråter* Vila i frid, fina Linda. Jag är också jättejätteledsen. För hennes skull och hela familjens. Kan inte låta bli att tänka tanken... om det hade varit jag, om det var mina små som blev utan sin mamma. Ohyggligt.
  8. 4
    *gråter* Vila i frid, fina Linda. Jag är också jättejätteledsen. För hennes skull och hela familjens. Kan inte låta bli att tänka tanken... om det hade varit jag, om det var mina små som blev utan sin mamma. Ohyggligt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5

    vila i frid...

    hon kämpade väl, var så positiv men det gick fort nu på slutet, krokodiltårar för att inte tänka på Lars (maken) och barnen, må hon vila i frid nu är hon äntligen fri krån cancermonstret, jag är glad för att jag ändå fått vara men om hennes kamp, en otroligt stark kvinna och mor var hon.

    RIP Linda
  10. 5
    vila i frid... hon kämpade väl, var så positiv men det gick fort nu på slutet, krokodiltårar för att inte tänka på Lars (maken) och barnen, må hon vila i frid nu är hon äntligen fri krån cancermonstret, jag är glad för att jag ändå fått vara men om hennes kamp, en otroligt stark kvinna och mor var hon.

    RIP Linda
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Kom nyss hem från jobbet, och läste på hennes blogg vad som hänt.. det finns inga ord för hur ledsen jag är för hennes barns & Mans skull! Jag tror Linda berört så många eftersom vi alla vet att det kunde varit vi, och inte minst det att hon var en fantastiskt stark och kärleksfull mamma!!

    Allt jag kan tänka på nu är hur orättvist allting är, att hennes barn nu ska leva med sin mamma i himlen. Men jag ska minnas Linda som en förebild, för hennes positivitet och styrka.. Usch vad hemskt allting är.. tårarna strömmar.. tänder ett ljus för Linda ikväll!
  12. 6
    Kom nyss hem från jobbet, och läste på hennes blogg vad som hänt.. det finns inga ord för hur ledsen jag är för hennes barns & Mans skull! Jag tror Linda berört så många eftersom vi alla vet att det kunde varit vi, och inte minst det att hon var en fantastiskt stark och kärleksfull mamma!!

    Allt jag kan tänka på nu är hur orättvist allting är, att hennes barn nu ska leva med sin mamma i himlen. Men jag ska minnas Linda som en förebild, för hennes positivitet och styrka.. Usch vad hemskt allting är.. tårarna strömmar.. tänder ett ljus för Linda ikväll!
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7

    Hej!

    Vi gör en insamling till Lindas barn. Tänkte att du kanske ville vara med då du varit så mkt i februarigruppen. Kolla in på ankomstgrupp feb. Häls, Gisela/Hagasessorna
    Hagasessorna
  14. 7
    Hej! Vi gör en insamling till Lindas barn. Tänkte att du kanske ville vara med då du varit så mkt i februarigruppen. Kolla in på ankomstgrupp feb. Häls, Gisela/Hagasessorna
  15. Medlem sedan
    Jun 2009
    #8
    Så sorgligt! Vila i frid kära du!
  16. 8
    Så sorgligt! Vila i frid kära du!
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #9
    En otroligt sorglig nyhet som jag har svårt att ta in...Kära Linda, jag unnar dig friden, men önskar så att du fått mer tid....

    Tänker på barnen, Lars, föräldrarna, släkt och vänner...

    Jag finner inga ord... tänder ett ljus för att hedra Linda som levde livet var dag full av moderskärlek, godhet och medmänsklighet.
  18. 9
    En otroligt sorglig nyhet som jag har svårt att ta in...Kära Linda, jag unnar dig friden, men önskar så att du fått mer tid....

    Tänker på barnen, Lars, föräldrarna, släkt och vänner...

    Jag finner inga ord... tänder ett ljus för att hedra Linda som levde livet var dag full av moderskärlek, godhet och medmänsklighet.
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    Lindas öde och hennes familjs har skakat mig på djupet, och trots att jag inte kände henne och inte läst så ofta så strömmar tårarna. Får livet gå så här? Får det vara så här för en familj? Jag känner verkligen med hennes familj, hennes fina, fina pojkar, och kramar min egen extra hårt och länge ikväll.
    Sköt om er, vänner.
  20. 10
    Lindas öde och hennes familjs har skakat mig på djupet, och trots att jag inte kände henne och inte läst så ofta så strömmar tårarna. Får livet gå så här? Får det vara så här för en familj? Jag känner verkligen med hennes familj, hennes fina, fina pojkar, och kramar min egen extra hårt och länge ikväll.
    Sköt om er, vänner.
  21. Medlem sedan
    Dec 2008
    #11
    Åhhh så ledsen jag blir när jag läser detta. Har inte varit här inne på länge men följt hennes blogg hela tiden men det sista sprutade tårarna vaje gång och jag blev så ledsen och oerhört upprörd över hur orättvist livet kan vara.

    Hon verkade vara en fantastisk människa och jag minns den dagen hon skrev här om sitt cancerbesked..

    Himmlen har fått en fin ängel! Mina tankar går till hennes familj, som dom har kämpat allihop.

    Usch vad orättvist!
  22. 11
    Åhhh så ledsen jag blir när jag läser detta. Har inte varit här inne på länge men följt hennes blogg hela tiden men det sista sprutade tårarna vaje gång och jag blev så ledsen och oerhört upprörd över hur orättvist livet kan vara.

    Hon verkade vara en fantastisk människa och jag minns den dagen hon skrev här om sitt cancerbesked..

    Himmlen har fått en fin ängel! Mina tankar går till hennes familj, som dom har kämpat allihop.

    Usch vad orättvist!

Liknande trådar

  1. Tänder ett ljus för Linda
    By solrosen68 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-04-11, 12:46
  2. Tänder ljus nr 4 idag då ja...*gäsp*
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 15:15
  3. Tänder ljus nr 3 idag då ja...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-14, 10:49
  4. Idag tänder vi ljus för Tella
    By espinoza m 4 in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-22, 08:05
  5. Tänder ett ljus idag
    By DM in forum Värme & medkänsla
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 22:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar