Skitunge.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #1

    Skitunge.

    Lägger dottern och småpratar. Kommer in på när hon får barn och så säger jag att hennes barn får komma till mormor Annika och leka när hon på semester.

    Dottern skrattar och säger att det inte passar att heta Annika och vara mormor. Nähä, sa jag, vem passar att heta Annika då? Mammor och fina tjejer och.....ehhh....kossor och grisar....!!

    Tjaskigt, tyckte jag.
  2. 1
    Skitunge. Lägger dottern och småpratar. Kommer in på när hon får barn och så säger jag att hennes barn får komma till mormor Annika och leka när hon på semester.

    Dottern skrattar och säger att det inte passar att heta Annika och vara mormor. Nähä, sa jag, vem passar att heta Annika då? Mammor och fina tjejer och.....ehhh....kossor och grisar....!!

    Tjaskigt, tyckte jag.
  3. Medlem sedan
    May 2002
    #2

    Och ankor!!

  4. 2
    Och ankor!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Ett sånt rart barn du har *djupandas* Du får väl erbjuda dig att byta namn till rosamunda eller nåt för hennes skull då kanske eller något annat förfärligt förslag så hon ändrar sig kvickt...

    Jag känner minsann en farmor som heter Annika, duger det som jämförelse?!?
  6. 3
    Ett sånt rart barn du har *djupandas* Du får väl erbjuda dig att byta namn till rosamunda eller nåt för hennes skull då kanske eller något annat förfärligt förslag så hon ändrar sig kvickt...

    Jag känner minsann en farmor som heter Annika, duger det som jämförelse?!?
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Hahaha, vad härligt Annars är det just mitt namn, Mimi, som brukar vara vanligt på djur, men nu lutar jag mig tillbaka och ger plats åt alla Annikor istället
  8. 4
    Hahaha, vad härligt Annars är det just mitt namn, Mimi, som brukar vara vanligt på djur, men nu lutar jag mig tillbaka och ger plats åt alla Annikor istället
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Hehe..Ja, just den ankan ser ut att heta Annika. Och visst tusan klär det henne!!?
  10. 5
    Hehe..Ja, just den ankan ser ut att heta Annika. Och visst tusan klär det henne!!?
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Rosamunda.......ja, varför inte? Eller KlaraBella.

    Kan farmor heta Annika så kan mormor, det ska jag tala om för henne.
  12. 6
    Rosamunda.......ja, varför inte? Eller KlaraBella.

    Kan farmor heta Annika så kan mormor, det ska jag tala om för henne.
  13. Medlem sedan
    Aug 2005
    #7
    Mm, det känns som om Annika är ett namn som snart alla små söta husdjur kommer att heta

    Jag känner en hund som heter Mimmi. En svart.
  14. 7
    Mm, det känns som om Annika är ett namn som snart alla små söta husdjur kommer att heta

    Jag känner en hund som heter Mimmi. En svart.

Liknande trådar

  1. Skitunge!
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 08:33
  2. skitunge!!!!
    By Malin IGAF in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-05-19, 14:23
  3. Skitunge!!!!
    By Tindragull in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 10:50
  4. SKITUNGE!!!!
    By ~Marie~ in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-01, 21:55
  5. Jag är en skitunge
    By Lilla_jag_79 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 19:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar