Linda har somnat
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Linda har somnat

    Minns ni Lille08 Hon som fick cancer och fick förlösas med planerat snitt 2 månader för tidigt.

    Jag har följt hennes blogg och hennes kamp sen dess, och vet att fler här har gjort det.

    Ikväll vågade jag knappt öppna den då det gått så snabbt de senaste dagarna. När jag väl vågade så möttes jag av det värsta tänkbara. Linda har somnat in idag.

    Hennes barn har mist sin mamma, hennes man har mist sin fru och hennes föräldrar har mist sin dotter. Livet är så sjukt orättvist.
  2. 1
    Linda har somnat Minns ni Lille08 Hon som fick cancer och fick förlösas med planerat snitt 2 månader för tidigt.

    Jag har följt hennes blogg och hennes kamp sen dess, och vet att fler här har gjort det.

    Ikväll vågade jag knappt öppna den då det gått så snabbt de senaste dagarna. När jag väl vågade så möttes jag av det värsta tänkbara. Linda har somnat in idag.

    Hennes barn har mist sin mamma, hennes man har mist sin fru och hennes föräldrar har mist sin dotter. Livet är så sjukt orättvist.
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Ont. Det gör faktiskt fysiskt ont i kroppen när jag läser detta, och jag har inte följt den här tråden så länge att jag vet vem Hon är, men ändå, Hur jag lider med den familjen
  4. 2
    Ont. Det gör faktiskt fysiskt ont i kroppen när jag läser detta, och jag har inte följt den här tråden så länge att jag vet vem Hon är, men ändå, Hur jag lider med den familjen
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Läste också det. tänk att få säga farväl till sina barn för alltid... Det är ett högt pris att betala för att få må bra igen och barnens förlust... Det är grymt att förlora sin mamma så tidigt. Livet är verkligen orättvist!
  6. 3
    Läste också det. tänk att få säga farväl till sina barn för alltid... Det är ett högt pris att betala för att få må bra igen och barnens förlust... Det är grymt att förlora sin mamma så tidigt. Livet är verkligen orättvist!

Liknande trådar

  1. har ni somnat?!!
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 22:44
  2. Nu har oäf somnat
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-01, 00:57
  3. nu har hon somnat in
    By Familjnu in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 21:09
  4. nu har hon somnat in
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 15:05
  5. Jag har somnat
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 21:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar