Plussat!!!!
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Plussat!!!!

    Idag fick jag ett härligt plus på stickan! Preliminärt bf blir 9 dec.

    Jag har tre barn sedan tidigare så detta blir nummer fyra.

    I början på januari i år så gick jag igenom ett MA. Den bebis jag då väntade dog i v 16, vilket inte upptäcktes förrän på rutinultraljudet i v19 (i början på januari). Hade han fått leva hade jag varit v32 nu. Det har varit en oerhört jobbig tid med mycket sorg och den lille killen kommer alltid att fattas oss. Jag har i allafall tur som verkar ha lätt att bli gravid, så nu får jag även glädjas åt det lilla sprattel som nu växer i min mage. Jag kommer troligen att vara väldigt nojig tills jag passerat ultraljudet...
    Stolt mamma till Nellie 020901, Felix 040525 och Minea 080623. Sörjer änglapojkarna som dött i magen på mig i v19, v19 och v13. Nu bor det ännu en liten skrutt i min mage med bf 121120.

    Min gravidblogg;
    http://ivantanpaettliv.blogg.se

    Min blogg;
    http://litenskrutt.blogg.se/

    Mina auktioner;
    http://www.tradera.com/category/cate...x?ftgnr=460865
  2. 1
    Plussat!!!! Idag fick jag ett härligt plus på stickan! Preliminärt bf blir 9 dec.

    Jag har tre barn sedan tidigare så detta blir nummer fyra.

    I början på januari i år så gick jag igenom ett MA. Den bebis jag då väntade dog i v 16, vilket inte upptäcktes förrän på rutinultraljudet i v19 (i början på januari). Hade han fått leva hade jag varit v32 nu. Det har varit en oerhört jobbig tid med mycket sorg och den lille killen kommer alltid att fattas oss. Jag har i allafall tur som verkar ha lätt att bli gravid, så nu får jag även glädjas åt det lilla sprattel som nu växer i min mage. Jag kommer troligen att vara väldigt nojig tills jag passerat ultraljudet...
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    stort grattis

    jag läste om vad som hänt dig, jag är så ledsen för din skull. men vad skönt att det tog sig så fort igen!

    jag hoppas på att få hamna här, har BIM nästa helg så vi får se hur det går. jag plussade i januari men fick tyvärr missfall efter två veckor

    stort grattis i alla fall!!
  4. 2
    stort grattis

    jag läste om vad som hänt dig, jag är så ledsen för din skull. men vad skönt att det tog sig så fort igen!

    jag hoppas på att få hamna här, har BIM nästa helg så vi får se hur det går. jag plussade i januari men fick tyvärr missfall efter två veckor

    stort grattis i alla fall!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Då håller jag tummarna för att det tar sig för dig den här gången! :-) Jag är ledsen för att du fick genomgå ett missfall. :-(

    Jag är en av de lyckligt lottade som verkar ha väldigt lätt att bli gravid, vilket kändes oerhört skönt den här gången. Det här är åttonde gången jag är gravid och vi har aldrig behövt försöka fler än tre gånger innan det tagit sig. Jag har tre barn, har haft tre tidiga missfall (v.8, v5, v5) och sen det MA jag fick då i v19 (barnet var friskt men fick på något sätt en stafylokockinfektion och dog av den). Också hoppas vi på att det blir barn den här gången. :-)
  6. 3
    Då håller jag tummarna för att det tar sig för dig den här gången! :-) Jag är ledsen för att du fick genomgå ett missfall. :-(

    Jag är en av de lyckligt lottade som verkar ha väldigt lätt att bli gravid, vilket kändes oerhört skönt den här gången. Det här är åttonde gången jag är gravid och vi har aldrig behövt försöka fler än tre gånger innan det tagit sig. Jag har tre barn, har haft tre tidiga missfall (v.8, v5, v5) och sen det MA jag fick då i v19 (barnet var friskt men fick på något sätt en stafylokockinfektion och dog av den). Också hoppas vi på att det blir barn den här gången. :-)
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    oj vad många missfall du haft, jag håller verkligen tummarna för att det går hela vägen denna gång! vår son blev till på tredje försöket och graviditeten som slutade i missfall i januari blev till på fjärde försöket så vi verkar tack och lov inte heller ha så svårt att få barn. men jag hör av mig om hur det blir om drygt en vecka
  8. 4
    oj vad många missfall du haft, jag håller verkligen tummarna för att det går hela vägen denna gång! vår son blev till på tredje försöket och graviditeten som slutade i missfall i januari blev till på fjärde försöket så vi verkar tack och lov inte heller ha så svårt att få barn. men jag hör av mig om hur det blir om drygt en vecka
  9. Anonym
    #5
    Vad glad jag blir att se dig här igen...var ju sju år sen vi hittade varandra här när vi väntade pojkarna. Japp, det är jag med fyra pojkar som ska ha en till, men det är en hemlis ett tag till
    Kram, J
  10. 5
    Vad glad jag blir att se dig här igen...var ju sju år sen vi hittade varandra här när vi väntade pojkarna. Japp, det är jag med fyra pojkar som ska ha en till, men det är en hemlis ett tag till
    Kram, J
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6
    Åh, vilken härlig nyhet!! Så kul!! När ska du ha?
  12. 6
    Åh, vilken härlig nyhet!! Så kul!! När ska du ha?

Liknande trådar

  1. Har plussat
    By Anonym in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 09:32
  2. Plussat i dag
    By Stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-31, 18:33
  3. plussat
    By Starchildgirl in forum _0805 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-01, 20:58
  4. PLUSSAT!
    By hemliga jag in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 10:08
  5. ni som plussat!
    By rock strongo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-20, 15:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar