Gör nog sällskap..
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Gör nog sällskap..

    Har inte plussat än men mensen har inte kommit.. Har en dotter på 1,5 drygt, det här blir femte försöket med tvåan inkl ett mf fast väldigt tidigt.. Innan dottern kom fick vi ma i v 14 så det trista är att jag känner att jag inte hoppar jämfota över ett + för att man inte vet om det varar.. Vi verkar vara ett par st här som haft det lite knöligt med just mf, ma osv.. Nu jäklar håller vi ihop och kämpar till Dec!!!

    Ska testa ikväll när mannen kommit hem!

    Kram
  2. 1
    Gör nog sällskap.. Har inte plussat än men mensen har inte kommit.. Har en dotter på 1,5 drygt, det här blir femte försöket med tvåan inkl ett mf fast väldigt tidigt.. Innan dottern kom fick vi ma i v 14 så det trista är att jag känner att jag inte hoppar jämfota över ett + för att man inte vet om det varar.. Vi verkar vara ett par st här som haft det lite knöligt med just mf, ma osv.. Nu jäklar håller vi ihop och kämpar till Dec!!!

    Ska testa ikväll när mannen kommit hem!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    hur gick det, blev det något plus? jag smyghänger här trots att jag inte har BIM förrän nästa söndag

    kram
  4. 2
    hur gick det, blev det något plus? jag smyghänger här trots att jag inte har BIM förrän nästa söndag

    kram
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Jodå det verkar vara +, det var väldigt svagt trots att det var på BIM fast så var det när jag väntade dottern oxå minns jag... Har inga känningar än dock förutom trötthet och frossa..
    Känns så hemskt att man inte kan ropa hej, jag gör verkligen inte det.. Men hoppas hoppas!!
  6. 3
    Jodå det verkar vara +, det var väldigt svagt trots att det var på BIM fast så var det när jag väntade dottern oxå minns jag... Har inga känningar än dock förutom trötthet och frossa..
    Känns så hemskt att man inte kan ropa hej, jag gör verkligen inte det.. Men hoppas hoppas!!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    men då vågar jag mig ändå på att säga GRATTIS till dig jag hoppas på att få göra dig sällskap här! kram
  8. 4
    men då vågar jag mig ändå på att säga GRATTIS till dig jag hoppas på att få göra dig sällskap här! kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2002
    #5
    Jag säger också grattis, trots att jag förstår känslan av att inte våga ropa hej bara för att man fått ett plus. :-/ Jag hade mitt MA i v19 och jag kommer troligen inte att kunna känna full glädje över den här graviditeten förrän jag passerat den veckan och ultraljudet (då det upptäcktes för mig). Men som du säger så får vi kämpa tillsammans och hoppas att ingen i den här gruppen behöver drabbas av något mf eller ma.
  10. 5
    Jag säger också grattis, trots att jag förstår känslan av att inte våga ropa hej bara för att man fått ett plus. :-/ Jag hade mitt MA i v19 och jag kommer troligen inte att kunna känna full glädje över den här graviditeten förrän jag passerat den veckan och ultraljudet (då det upptäcktes för mig). Men som du säger så får vi kämpa tillsammans och hoppas att ingen i den här gruppen behöver drabbas av något mf eller ma.

Liknande trådar

  1. Sällskap?
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-06-25, 22:14
  2. nu har jag sällskap
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 07:29
  3. Kul sällskap man har....
    By Rosalie in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 19:47
  4. Sällskap?
    By Nettikan in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 10:08
  5. Nu har jag sällskap av sr.se
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-20, 20:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar