Enkät
_1106 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Enkät

    "Lånad från JULIgruppen"
    Vilken vecka är ni i?


    Hur mår du nu?

    Hur mycket jobbar du?

    Hur länge har du tänkt att jobba?

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Hoppas på att bli 2barnsmamma sommaren 2011
    http://graviditetstest.blogg.se/
  2. 1
    Enkät "Lånad från JULIgruppen"
    Vilken vecka är ni i?


    Hur mår du nu?

    Hur mycket jobbar du?

    Hur länge har du tänkt att jobba?

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 28

    Hur mår du nu?
    Ja förutom kraftiga förverkar(som startar av att jag bara reser mig, är för närvarande sängliggande tills i morgon då jag ska på återbesök till specmvc och kolla tappen igen så..)
    och foglossning som känns som om någon stiker in en kniv i mig så är det bra(känner mig mkt piggar nu när det börjar bli vår)

    Hur mycket jobbar du?
    I vanliga fall 75% men sedan torsdag som sagt sängliggande får se om det blir tillbaka till jobb eller fortsatt sjukskriven i morgon....

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    till 2v innan alltså runt 10juni men tror de planerna kommer få ändra på sig....

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Jag tar ut mamma ledighet när bebisen kommer sen tar pappan ut 10pappadagar vid födseln sen jobbar 2v och sen sem i 4v. jag kommer spara mina semdagar till höst/jul då jag kan ta ut sem och pappan föräldradagar istället och få mer ledighet ihop...
  4. 2
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 28

    Hur mår du nu?
    Ja förutom kraftiga förverkar(som startar av att jag bara reser mig, är för närvarande sängliggande tills i morgon då jag ska på återbesök till specmvc och kolla tappen igen så..)
    och foglossning som känns som om någon stiker in en kniv i mig så är det bra(känner mig mkt piggar nu när det börjar bli vår)

    Hur mycket jobbar du?
    I vanliga fall 75% men sedan torsdag som sagt sängliggande får se om det blir tillbaka till jobb eller fortsatt sjukskriven i morgon....

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    till 2v innan alltså runt 10juni men tror de planerna kommer få ändra på sig....

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Jag tar ut mamma ledighet när bebisen kommer sen tar pappan ut 10pappadagar vid födseln sen jobbar 2v och sen sem i 4v. jag kommer spara mina semdagar till höst/jul då jag kan ta ut sem och pappan föräldradagar istället och få mer ledighet ihop...
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 30

    Hur mår du nu?
    Jag mår bra. Har lite känningar av foglossning på natten men inte på dagen. Trött är jag och har gått upp för mycket i vikt, men annars e de helt okej.

    Hur mycket jobbar du?
    100% som förskollärare på storbarnsavdelning.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jag har tänt jobba till 27 maj och sedan ta semsterdagar till mitt bf 16juni. Jag kommer dock att ta typ 4-5 stör dagar semester innan den 27 maj för att korta veckorna.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Vi har inte pratat om hur pappan ska ta ut semester till sommaren än. Jag hoppas han kommer kunna ta lite fp för våran äldre dotter så vi kan vara tillsammans en del i sommar.
  6. 3
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 30

    Hur mår du nu?
    Jag mår bra. Har lite känningar av foglossning på natten men inte på dagen. Trött är jag och har gått upp för mycket i vikt, men annars e de helt okej.

    Hur mycket jobbar du?
    100% som förskollärare på storbarnsavdelning.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jag har tänt jobba till 27 maj och sedan ta semsterdagar till mitt bf 16juni. Jag kommer dock att ta typ 4-5 stör dagar semester innan den 27 maj för att korta veckorna.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Vi har inte pratat om hur pappan ska ta ut semester till sommaren än. Jag hoppas han kommer kunna ta lite fp för våran äldre dotter så vi kan vara tillsammans en del i sommar.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4
    Fie svara...

    Vilken vecka är ni i?
    * 28 (tror jag)
    Hur mår du nu?
    * Rätt ok om man bortser från foglossning å att de händer lite mycke runt om just nu..
    Hur mycket jobbar du?
    * Är 50% sjukskriven så jobbar 44% nu

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jga går hem 2 maj men gravidpenning

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Mannen går på sem midsommar (om inte bebben kommit innan) å är sen hemma tills sonen börjar skolan i mitten/slutet av aug.
  8. 4
    Fie svara...

    Vilken vecka är ni i?
    * 28 (tror jag)
    Hur mår du nu?
    * Rätt ok om man bortser från foglossning å att de händer lite mycke runt om just nu..
    Hur mycket jobbar du?
    * Är 50% sjukskriven så jobbar 44% nu

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jga går hem 2 maj men gravidpenning

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Mannen går på sem midsommar (om inte bebben kommit innan) å är sen hemma tills sonen börjar skolan i mitten/slutet av aug.
  9. Medlem sedan
    May 2010
    #5
    Vilken vecka är ni i?
    Är i v 30 (29+1)

    Hur mår du nu?
    Mår oförskämt bra! Myrkryp i benen och halsbränna på nätterna.

    Hur mycket jobbar du?
    Jag har 100% i grunden men har sedan sonen 6 år kom jobbat 75%.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jobbar min sista vecka nu Sen har jag en veckas semester innan jag går in på gravidpenning.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
  10. 5
    Vilken vecka är ni i?
    Är i v 30 (29+1)

    Hur mår du nu?
    Mår oförskämt bra! Myrkryp i benen och halsbränna på nätterna.

    Hur mycket jobbar du?
    Jag har 100% i grunden men har sedan sonen 6 år kom jobbat 75%.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jobbar min sista vecka nu Sen har jag en veckas semester innan jag går in på gravidpenning.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
  11. Medlem sedan
    May 2010
    #6
    Blev nåt tok där med sista frågan..

    Men maken blir hemma de 10 pappadagarna direkt efter förlossningen. Sen väntar han troligen med sin semester tills i augusti. Jag sparar min semester tills jag kommer tillbaka till jobbet och tar ut långa semestrar på somrarna några år.

    Ha det bra // kram
  12. 6
    Blev nåt tok där med sista frågan..

    Men maken blir hemma de 10 pappadagarna direkt efter förlossningen. Sen väntar han troligen med sin semester tills i augusti. Jag sparar min semester tills jag kommer tillbaka till jobbet och tar ut långa semestrar på somrarna några år.

    Ha det bra // kram
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Vilken vecka är ni i?
    * 30

    Hur mår du nu?
    * Hyfsat bra, men ont av fogarna och i ländryggen

    Hur mycket jobbar du? Hur länge har du tänkt att jobba?
    * Sjukskriven fram till den 15/4, sen 4 veckors semester och sedan föräldraledigt för M tills bebis kommer.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    * Vi vet inte de just nu
  14. 7
    Vilken vecka är ni i?
    * 30

    Hur mår du nu?
    * Hyfsat bra, men ont av fogarna och i ländryggen

    Hur mycket jobbar du? Hur länge har du tänkt att jobba?
    * Sjukskriven fram till den 15/4, sen 4 veckors semester och sedan föräldraledigt för M tills bebis kommer.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    * Vi vet inte de just nu
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    Vilken vecka är ni i? v.31

    Hur mår du nu? Börjar bli ordentligt trött och har mycket sammandragningar var dag.

    Hur mycket jobbar du? Studerar på heltid.

    Hur länge har du tänkt att jobba? Studerar fram till en vecka innan bf.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester? Jag ska vara hemma med barnen hela sommaren, mannen har planerat sin semester i mitten av sommaren.
  16. 8
    Vilken vecka är ni i? v.31

    Hur mår du nu? Börjar bli ordentligt trött och har mycket sammandragningar var dag.

    Hur mycket jobbar du? Studerar på heltid.

    Hur länge har du tänkt att jobba? Studerar fram till en vecka innan bf.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester? Jag ska vara hemma med barnen hela sommaren, mannen har planerat sin semester i mitten av sommaren.
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Vilken vecka är ni i?
    31 ungefär

    Hur mår du nu? Jag mår bra förutom en del låsningar i bäckenet...

    Hur mycket jobbar du? 100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Tills bebisen kommer, men kanske kortar ner dagarna mot slutet. Trivs bra på jobbet och tycker det är nog med det dryga året jag ska vara hemma ändå Har en veckas ledigt efter påsk när vi ska till fjällen.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Min man har eget företag så det blir väl semester när det passar
  18. 9
    Vilken vecka är ni i?
    31 ungefär

    Hur mår du nu? Jag mår bra förutom en del låsningar i bäckenet...

    Hur mycket jobbar du? 100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Tills bebisen kommer, men kanske kortar ner dagarna mot slutet. Trivs bra på jobbet och tycker det är nog med det dryga året jag ska vara hemma ändå Har en veckas ledigt efter påsk när vi ska till fjällen.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Min man har eget företag så det blir väl semester när det passar
  19. Medlem sedan
    Nov 2010
    #10
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 28

    Hur mår du nu?
    Förutom fogarna och lite ont i ländryggen mår jag oförskämt bra . Har ingen halsbränna eller kramper på nätterna än...

    Hur mycket jobbar du?
    100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Har BF 1 juli men tänkt att "gå hem" vid midsommar, dvs 24 juni. Får se om jag orkar jobba heltid hela vägen ut, men så ser planen ut för tillfället

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Mannen har eget men har som regel stängt 4-5 veckor över sommaren. Så om bebisen inte kommer innan 9 juli jobbar han fram tills dess och är sen ledig fram till början av augugsti.
  20. 10
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 28

    Hur mår du nu?
    Förutom fogarna och lite ont i ländryggen mår jag oförskämt bra . Har ingen halsbränna eller kramper på nätterna än...

    Hur mycket jobbar du?
    100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Har BF 1 juli men tänkt att "gå hem" vid midsommar, dvs 24 juni. Får se om jag orkar jobba heltid hela vägen ut, men så ser planen ut för tillfället

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Mannen har eget men har som regel stängt 4-5 veckor över sommaren. Så om bebisen inte kommer innan 9 juli jobbar han fram tills dess och är sen ledig fram till början av augugsti.
  21. Medlem sedan
    Jul 2007
    #11
    Kanske är gravidminnet som spökar.. Men inte var ni gifta när M kom? Om jag inte är ute och cyklar så grattis till giftemålet i efterskott!
  22. 11
    Kanske är gravidminnet som spökar.. Men inte var ni gifta när M kom? Om jag inte är ute och cyklar så grattis till giftemålet i efterskott!
  23. Medlem sedan
    May 1999
    #12

    Sharp svarar:

    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 29 (28+2)

    Hur mår du nu?

    Inte så bra. Jag får mer och mer ont i fogarna för varje dag som går och jag har ju också fått diagnosen graviditetsdiabetes sen 6 veckor tillbaka vilket är ganska jobbigt. Drar dessutom på en gammal depresssionsdiagnos som inte har "läkt ut" än, går på psykologsamtal och sånt men efter diabetesdiagnosen så deppade jag ihop och är nästan på noll igen. Idag är det dessutom något rejält strul med blodsockret, ligger högt fast jag inte ätit något "farligt" och då blir man svag, snurrig och konstig. Kanske håller på att bli sjuk eller nåt, jag har hört att sånt kan påverka.

    Hur mycket jobbar du?
    Min tjänst är på 5.5 timmar om dagen i grunden men då det behövs för ekonomin tar jag dock ofta extratimmar så jag jobbar oftast heltid. Men det blir svårare och svårare att orka då det är ett väldigt fysiskt jobb.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jag har sökt GP som om jag får det kickar in efter påsk. Får jag inte det så får jag väl hoppas på sjukskrivning för jag orkar verkligen inte jobba så mycket längre än så här, är fullständigt slut överallt!

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han har sökt semester från veckan innan midsommar. Sen har han en del gamla föräldradagar på vår dotter kvar som han eventuellt kan ta. Jag hoppas på att jag kan få ha honom hemma lite i sommar! Han jobbar på annan ort annars och jag ser inte så mycket av honom annars!
    "-Always remember: believe in today, believe in tomorrow, believe in yourself, and whatever happens, don't jump." Bill Kaulitz
    "-Going in one more round when you don't think you can - that's what makes all the difference in your life." Rocky Balboa
    thesharpwayoflife.blogg.se
    "Om en människa lider av vanföreställningar kallar man det sinnessjukdom. Om flera människor lider av samma vanföreställning kallar man det religion."
  24. 12
    Sharp svarar: Vilken vecka är ni i?
    Vecka 29 (28+2)

    Hur mår du nu?

    Inte så bra. Jag får mer och mer ont i fogarna för varje dag som går och jag har ju också fått diagnosen graviditetsdiabetes sen 6 veckor tillbaka vilket är ganska jobbigt. Drar dessutom på en gammal depresssionsdiagnos som inte har "läkt ut" än, går på psykologsamtal och sånt men efter diabetesdiagnosen så deppade jag ihop och är nästan på noll igen. Idag är det dessutom något rejält strul med blodsockret, ligger högt fast jag inte ätit något "farligt" och då blir man svag, snurrig och konstig. Kanske håller på att bli sjuk eller nåt, jag har hört att sånt kan påverka.

    Hur mycket jobbar du?
    Min tjänst är på 5.5 timmar om dagen i grunden men då det behövs för ekonomin tar jag dock ofta extratimmar så jag jobbar oftast heltid. Men det blir svårare och svårare att orka då det är ett väldigt fysiskt jobb.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Jag har sökt GP som om jag får det kickar in efter påsk. Får jag inte det så får jag väl hoppas på sjukskrivning för jag orkar verkligen inte jobba så mycket längre än så här, är fullständigt slut överallt!

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han har sökt semester från veckan innan midsommar. Sen har han en del gamla föräldradagar på vår dotter kvar som han eventuellt kan ta. Jag hoppas på att jag kan få ha honom hemma lite i sommar! Han jobbar på annan ort annars och jag ser inte så mycket av honom annars!
  25. Medlem sedan
    Jul 2007
    #13
    Vilken vecka är ni i?
    33

    Hur mår du nu?
    Jag kämpar på, men gud vad jag längtar till förlossningen.

    Hur mycket jobbar du?
    100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Kommer gå hem 1-2 veckor före BF om inte pyret bestämmer sig för att titta ut innan (hoppas på det). Om inte fogarna fortsätter att försämras i samma takt för då skulle jag tippa på att det blir sjukskriven tidigare..

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han kommer vara hemma sina 10 dagar och sen blir det semester i augusti.. Skönt då mina föräldrar har semester i juli och min syster är ledig stora delar av sommaren så lite avlastning med dottern finns alltid att tillgå om det skulle behövas..
  26. 13
    Vilken vecka är ni i?
    33

    Hur mår du nu?
    Jag kämpar på, men gud vad jag längtar till förlossningen.

    Hur mycket jobbar du?
    100%

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Kommer gå hem 1-2 veckor före BF om inte pyret bestämmer sig för att titta ut innan (hoppas på det). Om inte fogarna fortsätter att försämras i samma takt för då skulle jag tippa på att det blir sjukskriven tidigare..

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han kommer vara hemma sina 10 dagar och sen blir det semester i augusti.. Skönt då mina föräldrar har semester i juli och min syster är ledig stora delar av sommaren så lite avlastning med dottern finns alltid att tillgå om det skulle behövas..
  27. Medlem sedan
    May 2009
    #14
    Vilken vecka är ni i?
    v 30 tror jag...har inte jättekoll kan jag erkänna

    Hur mår du nu?
    lättad över att ha blivit sjukskriven pga foglossning, ska bli skönt att få gå ner i varv. Psykiskt går det upp och ner pga den kommande förlossningen!!

    Hur mycket jobbar du?
    95 % men halvtidssjukskriven from i fredags

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    20 maj, får se om planen håller.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    min man går på pappaledighet/semester när bebis föds och börjar nog jobba i mitten av augusti igen. vi har inte riktigt bestämt hur länge han är ledig men han har flaggat på sitt jobb. Vi kommer nog vara hemma den mesta tiden men blir nog en tur till västkusten i augusti och sen små korta turer till släktens sommarstuga i skärgården. Beror mkt på hur jag och bebis mår
  28. 14
    Vilken vecka är ni i?
    v 30 tror jag...har inte jättekoll kan jag erkänna

    Hur mår du nu?
    lättad över att ha blivit sjukskriven pga foglossning, ska bli skönt att få gå ner i varv. Psykiskt går det upp och ner pga den kommande förlossningen!!

    Hur mycket jobbar du?
    95 % men halvtidssjukskriven from i fredags

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    20 maj, får se om planen håller.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    min man går på pappaledighet/semester när bebis föds och börjar nog jobba i mitten av augusti igen. vi har inte riktigt bestämt hur länge han är ledig men han har flaggat på sitt jobb. Vi kommer nog vara hemma den mesta tiden men blir nog en tur till västkusten i augusti och sen små korta turer till släktens sommarstuga i skärgården. Beror mkt på hur jag och bebis mår
  29. Medlem sedan
    Jan 2004
    #15
    Hur mår du nu?
    Jag är RUSKIGT trött. Hur mycket jag än sover/vilar så är jag trött. Har lite foglossning och en hel del sammandragningar. Men på det stora hela mår jag BRA.

    Hur mycket jobbar du?
    I vanliga fall jobbar jag heltid. Har varit sjukskriven sedan oktober dock, men nu har havandeskapspenningen kickat in sedan några dagar tillbaka.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Det blir inget mer jobb för mig på ett braaa tag nu.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han kommer vara hemma sina pappadagar. Sen går han på semester v27 (4e juli) och har då semester i fyra veckor. Tre av de veckorna kommer vi att spendera på familjegården utanför Skellefteå. Det skall bli så härligt!!
  30. 15
    Hur mår du nu?
    Jag är RUSKIGT trött. Hur mycket jag än sover/vilar så är jag trött. Har lite foglossning och en hel del sammandragningar. Men på det stora hela mår jag BRA.

    Hur mycket jobbar du?
    I vanliga fall jobbar jag heltid. Har varit sjukskriven sedan oktober dock, men nu har havandeskapspenningen kickat in sedan några dagar tillbaka.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Det blir inget mer jobb för mig på ett braaa tag nu.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Han kommer vara hemma sina pappadagar. Sen går han på semester v27 (4e juli) och har då semester i fyra veckor. Tre av de veckorna kommer vi att spendera på familjegården utanför Skellefteå. Det skall bli så härligt!!
  31. Medlem sedan
    Jan 2011
    #16
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 31(30+1)

    Hur mår du nu?

    Jätte trött p g a min diabetes, mina händer domnar nästan hela tiden och ont i ryggen.

    Hur mycket jobbar du?
    Är helt sjukskriven sen en vecka t o m förlossningen.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Tänkte jobba t o m sista månaden men min hälsa tillät inte.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Här blir det nog ingen semester, men man vet inte.
  32. 16
    Vilken vecka är ni i?
    Vecka 31(30+1)

    Hur mår du nu?

    Jätte trött p g a min diabetes, mina händer domnar nästan hela tiden och ont i ryggen.

    Hur mycket jobbar du?
    Är helt sjukskriven sen en vecka t o m förlossningen.

    Hur länge har du tänkt att jobba?
    Tänkte jobba t o m sista månaden men min hälsa tillät inte.

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    Här blir det nog ingen semester, men man vet inte.
  33. Medlem sedan
    Oct 2002
    #17
    * Är just nu i v.29 (v.28+4)

    * Jag mår hyfsat bra.. mina fogar ger sig till känna väldigt ofta, men biter ihop bra än så länge.. =)

    * Jobbar ingenting - pluggar på Högskola.. =)

    * Kan inte studera fullt ut just nu.. Skulle haft praktik fem veckor fr.o.m måndag (imorgon), men kroppen säger ifrån.. Så studierna blir uppskjutna lite..

    * Hmm, gubben tar sina 10 dagar.. Tar sedan semester i några veckor.. Blir sen pappa ledig med 7-åringen, för att sen glida över i pappaledighet med lill-tjejen i magen..
    Så vi får massa månader tillsammans med familjen.. *underbart*
  34. 17
    * Är just nu i v.29 (v.28+4)

    * Jag mår hyfsat bra.. mina fogar ger sig till känna väldigt ofta, men biter ihop bra än så länge.. =)

    * Jobbar ingenting - pluggar på Högskola.. =)

    * Kan inte studera fullt ut just nu.. Skulle haft praktik fem veckor fr.o.m måndag (imorgon), men kroppen säger ifrån.. Så studierna blir uppskjutna lite..

    * Hmm, gubben tar sina 10 dagar.. Tar sedan semester i några veckor.. Blir sen pappa ledig med 7-åringen, för att sen glida över i pappaledighet med lill-tjejen i magen..
    Så vi får massa månader tillsammans med familjen.. *underbart*
  35. Medlem sedan
    Sep 2010
    #18
    Hur mår du nu?

    Är i vecka 31+6

    Hur mycket jobbar du? - Jobbar heltid

    Hur länge har du tänkt att jobba? - 3 Veckor till - Ska bli uuunderbart o få gå hem =o)

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    - Jag tar mammaledigt från 1/5 till 14/6, då går min man på pappaledighet till mitten på augusti (under tiden har jag semester) Sen tar jag mammaledigt i augusti till juni 2012 - då gör vi samma igen. Semester/pappaledigt/mammaledigt. 2 underbara somrar tillsammans allihopa =o)
  36. 18
    Hur mår du nu?

    Är i vecka 31+6

    Hur mycket jobbar du? - Jobbar heltid

    Hur länge har du tänkt att jobba? - 3 Veckor till - Ska bli uuunderbart o få gå hem =o)

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    - Jag tar mammaledigt från 1/5 till 14/6, då går min man på pappaledighet till mitten på augusti (under tiden har jag semester) Sen tar jag mammaledigt i augusti till juni 2012 - då gör vi samma igen. Semester/pappaledigt/mammaledigt. 2 underbara somrar tillsammans allihopa =o)
  37. Medlem sedan
    Sep 2010
    #19
    Missade hur jag mår - Mår faktiskt bra - men är tung o trött, har ont i höftkulorna av alla ställen, har mkt sammandragningar men har förstått att jag inte ska gnälla, finns de som har det sämre med foglossningar o sånt.. Det är ju nära nu, o det känns fantastiskt skönt =o)
  38. 19
    Missade hur jag mår - Mår faktiskt bra - men är tung o trött, har ont i höftkulorna av alla ställen, har mkt sammandragningar men har förstått att jag inte ska gnälla, finns de som har det sämre med foglossningar o sånt.. Det är ju nära nu, o det känns fantastiskt skönt =o)
  39. Medlem sedan
    Sep 2010
    #20
    Vilken vecka är ni i?
    - Vecka 32 (31+0)

    Hur mår du nu?
    - Blir andfådd av minsta lilla och känner av lite halsbränna ibland, annars mår jag fint. Att vända sig i sängen är ingen höjdare pga ryggen, men tar jag mig bara upp har jag sällan ont. :-)

    Hur mycket jobbar du?
    - Arbetslös

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    - Vet inte riktigt ännu, vi har inte planerat in något speciellt i sommar, tänkte mest ta det lugnt och lära känna bebben. Några småutflykter blir det säkert. Sambon och hans kollegor har inte spikat semestrarna ännu.
  40. 20
    Vilken vecka är ni i?
    - Vecka 32 (31+0)

    Hur mår du nu?
    - Blir andfådd av minsta lilla och känner av lite halsbränna ibland, annars mår jag fint. Att vända sig i sängen är ingen höjdare pga ryggen, men tar jag mig bara upp har jag sällan ont. :-)

    Hur mycket jobbar du?
    - Arbetslös

    Hur lägger ni upp semestern? När tar din partner semester?
    - Vet inte riktigt ännu, vi har inte planerat in något speciellt i sommar, tänkte mest ta det lugnt och lära känna bebben. Några småutflykter blir det säkert. Sambon och hans kollegor har inte spikat semestrarna ännu.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Jag gör en enkät nu på studs...Ego enkät
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-10-15, 20:56
  2. Ny enkät
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-02-09, 18:12
  3. Enkät
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-12-07, 15:17
  4. Lånad enkät: Liten enkät om ettåringarna
    By seife in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:52
  5. Vem är du-enkät...
    By ---Cami--- in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 19:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar