Hejsan!
Abort
  1. Anonym
    #1

    Hejsan!

    På Fredag skall jag påbörja tvåsteg....är då 18 fulla. Fick veta i Måndags förra veckan att jag var gravid, visste inte om det. Vi är så ledsna över att behöva göra detta, vi vill egentligen behålla det, vi har tom längtat efter barn. Väldigt delade meningar i vår situation, vissa förstår fullt ut och andra tycker vi är löjliga som tänker som vi gör.
    Det är nämligen så att jag har varit ute och festat en hel del sista halvåret då mina barn varit hos sin Pappa. Vi är livrädda att detta kan ha orsakat någon skada hos barnet. Jag känner som så att hade man skött sig och ändå fått ett skadat barn så är det livets gång liksom men när man vet man inte gjort det (omedvetet) och barnet föds skadat så vet jag inte om jag skulle kunna leva med mig själv med vetskapen om att det är pga MIG!!!
    Vad sjutton skall man göra? Vad hade ni gjort? Jag har bara 5 dagar på mig att finna ett 100% beslut och det gör ont, är deprimerad och ledsen.
  2. 1
    Hejsan! På Fredag skall jag påbörja tvåsteg....är då 18 fulla. Fick veta i Måndags förra veckan att jag var gravid, visste inte om det. Vi är så ledsna över att behöva göra detta, vi vill egentligen behålla det, vi har tom längtat efter barn. Väldigt delade meningar i vår situation, vissa förstår fullt ut och andra tycker vi är löjliga som tänker som vi gör.
    Det är nämligen så att jag har varit ute och festat en hel del sista halvåret då mina barn varit hos sin Pappa. Vi är livrädda att detta kan ha orsakat någon skada hos barnet. Jag känner som så att hade man skött sig och ändå fått ett skadat barn så är det livets gång liksom men när man vet man inte gjort det (omedvetet) och barnet föds skadat så vet jag inte om jag skulle kunna leva med mig själv med vetskapen om att det är pga MIG!!!
    Vad sjutton skall man göra? Vad hade ni gjort? Jag har bara 5 dagar på mig att finna ett 100% beslut och det gör ont, är deprimerad och ledsen.
  3. Anonym
    #2
    Beror nog på hur jag hade festat, droger, ja då skulle jag nog vara tveksam, alkohol, då hade jag nog fullföljt graviditeten och skött mig de resterande veckorna. Hur mycket har du festat då, hur mycket har du druckit på ett ungefär? Svårt beslut!
  4. 2
    Beror nog på hur jag hade festat, droger, ja då skulle jag nog vara tveksam, alkohol, då hade jag nog fullföljt graviditeten och skött mig de resterande veckorna. Hur mycket har du festat då, hur mycket har du druckit på ett ungefär? Svårt beslut!
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Nu är det gjort iallafall....men för att ge dig ett svar ändå så två tre gånger varannan vecka :-/
  6. 3
    Nu är det gjort iallafall....men för att ge dig ett svar ändå så två tre gånger varannan vecka :-/

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. hejsan
    By Moses_blomma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:07
  4. hejsan på er..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 11:42
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar