Hemma igen, och tillbaka på jobbet!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Hemma igen, och tillbaka på jobbet!

    Så var helgen i Stockholm över. Åkte tidigt i fredags och tillbringade en superhelg med mamma. Visst saknade jag Wilmer men det gick bättre än väntat! Behövde verkligen semester!!! Kom hem i går kväll och Wilmer blev helt förskräckt när jag kom. Han grät och ville bara till pappa och det känndes i mammahjärtat. Som tur var gick det över snabbt ;-)

    Och nu är jag tillbaka på jobbet!!! Känns lite konstigt men samtidigt jättekul. Sambon ska vara hemma 1,5 mån och sen blir det dagis. Undrar hur det ska gå!

    Hoppas allt är bra med er!

    Kram
  2. 1
    Hemma igen, och tillbaka på jobbet! Så var helgen i Stockholm över. Åkte tidigt i fredags och tillbringade en superhelg med mamma. Visst saknade jag Wilmer men det gick bättre än väntat! Behövde verkligen semester!!! Kom hem i går kväll och Wilmer blev helt förskräckt när jag kom. Han grät och ville bara till pappa och det känndes i mammahjärtat. Som tur var gick det över snabbt ;-)

    Och nu är jag tillbaka på jobbet!!! Känns lite konstigt men samtidigt jättekul. Sambon ska vara hemma 1,5 mån och sen blir det dagis. Undrar hur det ska gå!

    Hoppas allt är bra med er!

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Vad bra att allt funkade när du var i Stockholm. Jag börjar känna ett stort sug att göra något utan barn också, men vi flyttar om två månader så just nu är inte läge. Förmodligen inte förrän efter sommaren...
  4. 2
    Vad bra att allt funkade när du var i Stockholm. Jag börjar känna ett stort sug att göra något utan barn också, men vi flyttar om två månader så just nu är inte läge. Förmodligen inte förrän efter sommaren...

Liknande trådar

  1. tillbaka till jobbet igen i augusti?!
    By jagbarajag in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-07-13, 17:03
  2. Tillbaka på jobbet igen!
    By Pianisten in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 12:28
  3. Hemma från jobbet igen o tycker lite...
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 08:38
  4. Tillbaka på jobbet igen!
    By annananas in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 13:08
  5. Hemma från jobbet igen!
    By Upprörd syster (inte nu) in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar