sådärja
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    sådärja

    Då var ytterligare en utskriven från BVC.
    Astrid kunde för sitt liv inte komma på vad det är hon inte äter (lax gissade hon på (laktos...)
    Men hon visste vilket dagis hon går på och vilken skola hon ska börja på.

    Sen var det bara längd, vikt och spruta. Mindes det som det var mer som skulle kollas...
    112 cm och 18 kilo var hon, undrar hur hon blivit så liten? Eftersom min äldsta är typ över den streckade linjen (ska på "Inskrivning" i skolhälsovården på onsdag - första gången sedan hon var fem hon besöker någon slags hälsovård, hon är nio år och går i trean
    Och nästa syster som går i förskoleklass är cirka 130 cm lång, så förstår jag inte riktigt hur det här gick till, men hon följer sin kurva så då är ju allt som det ska
  2. 1
    sådärja Då var ytterligare en utskriven från BVC.
    Astrid kunde för sitt liv inte komma på vad det är hon inte äter (lax gissade hon på (laktos...)
    Men hon visste vilket dagis hon går på och vilken skola hon ska börja på.

    Sen var det bara längd, vikt och spruta. Mindes det som det var mer som skulle kollas...
    112 cm och 18 kilo var hon, undrar hur hon blivit så liten? Eftersom min äldsta är typ över den streckade linjen (ska på "Inskrivning" i skolhälsovården på onsdag - första gången sedan hon var fem hon besöker någon slags hälsovård, hon är nio år och går i trean
    Och nästa syster som går i förskoleklass är cirka 130 cm lång, så förstår jag inte riktigt hur det här gick till, men hon följer sin kurva så då är ju allt som det ska
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Vi ska dit imorgon med ellen! Ja, dna stora tjejer är verkligen långa! T som går i tvåan är 135 cm L som går i fyran 143. De ligger nog strax under normalkurvan om jag inte minns fel... Iaf. L. Spännande att se hur det ser ut för ellen! Jag tror de får en spruta, sen minns jag inget mer.
  4. 2
    Vi ska dit imorgon med ellen! Ja, dna stora tjejer är verkligen långa! T som går i tvåan är 135 cm L som går i fyran 143. De ligger nog strax under normalkurvan om jag inte minns fel... Iaf. L. Spännande att se hur det ser ut för ellen! Jag tror de får en spruta, sen minns jag inget mer.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Sådärja, nu var det gjort! Här var det väga, mäta, spruta, lite olika språktester klart. Ellen mycket väl godkänd på allt! Sprutan togs utan att ens knysta nåt. Hon väger 21.1 och är 115.5 cm. lång. Följer sin kurva på pricken både längd och vikt. Jahaja, det var slutet på småbarnstiden, eller??
  6. 3
    Sådärja, nu var det gjort! Här var det väga, mäta, spruta, lite olika språktester klart. Ellen mycket väl godkänd på allt! Sprutan togs utan att ens knysta nåt. Hon väger 21.1 och är 115.5 cm. lång. Följer sin kurva på pricken både längd och vikt. Jahaja, det var slutet på småbarnstiden, eller??

Liknande trådar

  1. Sådärja
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 12:44
  2. Sådärja
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 14:05
  3. Sådärja!
    By Titti1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-23, 23:01
  4. Sådärja :)
    By Moas mamma in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 20:17
  5. Sådärja
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 08:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar