Någon som haft nidblödning?!
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Någon som haft nidblödning?!

    Någon dom haft nid blödning?! Hur ser dom ut?! Jur länge varar
    Dom fick gick ni?!

    Jag fick i onsdags bruna flytningar med lite lite inslag av blod..
    Exakt en vecka efter äl.. Varade fram tills i söndags.. Har bim idag med minus på Stickan.. Förstår inget alls vill så gärna ha en liten kram på er
  2. 1
    Någon som haft nidblödning?! Någon dom haft nid blödning?! Hur ser dom ut?! Jur länge varar
    Dom fick gick ni?!

    Jag fick i onsdags bruna flytningar med lite lite inslag av blod..
    Exakt en vecka efter äl.. Varade fram tills i söndags.. Har bim idag med minus på Stickan.. Förstår inget alls vill så gärna ha en liten kram på er
  3. Anonym
    #2
    Hej!

    Jag kan inte direkt svara på din fråga för jag har aldrig haft en nidblödning trots ganska många graviditeter.

    Jag testade igår på min BIM och fick också minus på stickan... så vi sitter nästan i samma båt..

    HÅller tummarna för oss!
  4. 2
    Hej!

    Jag kan inte direkt svara på din fråga för jag har aldrig haft en nidblödning trots ganska många graviditeter.

    Jag testade igår på min BIM och fick också minus på stickan... så vi sitter nästan i samma båt..

    HÅller tummarna för oss!
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    De känns liksom inte som att mensen e på väg heller.. Mådde sjukt illa imorse, metallsmak, Har haft jätte ont i svanken den i onsdags då mina flytningar började meningen mensvärk el liknande skumt.. Sist jagvar gravid( slutade i missfall) så plussa jag inte förrän på bim dagen men den e ju idag.. så de känns som man ska vänta in tant röd.. kontigt värre .. Håller tummarna för oss.. Har ni försökt länge?! Kram
  6. 3
    De känns liksom inte som att mensen e på väg heller.. Mådde sjukt illa imorse, metallsmak, Har haft jätte ont i svanken den i onsdags då mina flytningar började meningen mensvärk el liknande skumt.. Sist jagvar gravid( slutade i missfall) så plussa jag inte förrän på bim dagen men den e ju idag.. så de känns som man ska vänta in tant röd.. kontigt värre .. Håller tummarna för oss.. Har ni försökt länge?! Kram
  7. Anonym
    #4
    Man slutar aldrig förvånas över kroppen, min sista graviditet var för ett år sen och slutade i ett missfall den med. Sen dess har vi väl inte direkt försökt utan händer det så händer det och nu hoppas jag verkligen att det har hänt
  8. 4
    Man slutar aldrig förvånas över kroppen, min sista graviditet var för ett år sen och slutade i ett missfall den med. Sen dess har vi väl inte direkt försökt utan händer det så händer det och nu hoppas jag verkligen att det har hänt
  9. Anonym
    #5
    Haha skrev aldrig klart det där meddelandet, lite för snabb på knapparna.

    Jag håller i varje fall tummar och tår för oss nu!
  10. 5
    Haha skrev aldrig klart det där meddelandet, lite för snabb på knapparna.

    Jag håller i varje fall tummar och tår för oss nu!
  11. Medlem sedan
    Nov 2010
    #6
    Missfall suger så tråkigt.. Vilke vecka fick du i?! Mitt ganska tidigt vecka 6 men de kändes ändå för jävligt äntligen fick man ett plus för att senare tas ifrån
  12. 6
    Missfall suger så tråkigt.. Vilke vecka fick du i?! Mitt ganska tidigt vecka 6 men de kändes ändå för jävligt äntligen fick man ett plus för att senare tas ifrån
  13. skotskan
    #7
    Jag vill inte ge dig falska förhoppningar men jag hade en rejäl blödning som pågick flera dagar, lika mycket som en vanlig mens två veckor efter att jag plussat. Den kom inte när mensen skulle ha kommit utan senare. Var övertygad om att det var missfall men det var det inte. Så det finns hopp! Gå inte ut på krogen och drick öl som jag gjorde!
  14. 7
    Jag vill inte ge dig falska förhoppningar men jag hade en rejäl blödning som pågick flera dagar, lika mycket som en vanlig mens två veckor efter att jag plussat. Den kom inte när mensen skulle ha kommit utan senare. Var övertygad om att det var missfall men det var det inte. Så det finns hopp! Gå inte ut på krogen och drick öl som jag gjorde!
  15. Anonym
    #8
    Ja det tar ett tag innan man kommer igen efter missfall... jag fick mitt i v10-11 någon gång. Men nu håller jag ju tummarna för det här och fotfarande ingen mens i sikte!!!
  16. 8
    Ja det tar ett tag innan man kommer igen efter missfall... jag fick mitt i v10-11 någon gång. Men nu håller jag ju tummarna för det här och fotfarande ingen mens i sikte!!!
  17. Medlem sedan
    Nov 2010
    #9
    Idag har jag fått ägglossningsflytningar.. Vita vattniga klibbiga.. Skumt värre
  18. 9
    Idag har jag fått ägglossningsflytningar.. Vita vattniga klibbiga.. Skumt värre
  19. Anonym
    #10
    Hm... ja skumt.. men så länge det inte är mens så får man vara glad!
  20. 10
    Hm... ja skumt.. men så länge det inte är mens så får man vara glad!
  21. Medlem sedan
    Nov 2010
    #11
    Ja precis.. Tänkte testa mig på söndag om den inte kommit hat lite oregelbunden mens mella. 28 o 33 dagar.. Så inte lönt innan dess har du testat dig igen?!
  22. 11
    Ja precis.. Tänkte testa mig på söndag om den inte kommit hat lite oregelbunden mens mella. 28 o 33 dagar.. Så inte lönt innan dess har du testat dig igen?!
  23. Anonym
    #12
    Japp, se mitt inlägg ovan! ;D

    Förstår att du vill vänta ett tag till med testet. själv har jag en rätt regelbund mens så jag tog mod till mig idag igen...
  24. 12
    Japp, se mitt inlägg ovan! ;D

    Förstår att du vill vänta ett tag till med testet. själv har jag en rätt regelbund mens så jag tog mod till mig idag igen...
  25. Medlem sedan
    Nov 2010
    #13
    Hur gick de då?!
  26. 13
    Hur gick de då?!
  27. Medlem sedan
    Nov 2010
    #14
    Vad har du för symptom kram grttis till plusset
  28. 14
    Vad har du för symptom kram grttis till plusset
  29. Anonym
    #15
    Tack

    Illamående, ömma bröst och lite mensvärk typ
  30. 15
    Tack

    Illamående, ömma bröst och lite mensvärk typ
  31. Medlem sedan
    Nov 2010
    #16
    Fick ett svagt plus idag ska testa imorgon igen Happy snappy
  32. 16
    Fick ett svagt plus idag ska testa imorgon igen Happy snappy
  33. Anonym
    #17
    Ett plus är ett plus är ett plus!

    Grattis!!!!

    Själv fick jag lite rosa på pappret imorse och fick hjärtat i halsgropen... :S kanske niblödning för första gången i mitt liv hoppas jag!
  34. 17
    Ett plus är ett plus är ett plus!

    Grattis!!!!

    Själv fick jag lite rosa på pappret imorse och fick hjärtat i halsgropen... :S kanske niblödning för första gången i mitt liv hoppas jag!

Liknande trådar

  1. Nidblödning någon dom haft detta?!
    By Trelleborgstjej in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 14:14
  2. Någon som haft en nidblödning?
    By Nervös väntan!! in forum Mammasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-26, 13:29
  3. Tror jag har haft en nidblödning
    By Vill bli mamma in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 19:14
  4. har någon av er haft en nidblödning
    By pinja in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 11:31
  5. Har jag haft en nidblödning?
    By Lavan in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 13:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar