godmorgon
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    godmorgon

    Gick och köpte en ny flaska, en Nan om jag inte minns fel. Den funkade toppen! Så nu blir det kören varje tisdagskväll. Det är så himla skönt att komma iväg på något helt själv. Nog för att de är söta de små liven, men ibland är det skönt att bara vara Maria, inte mamma
    Dagen idag startade med en bajskatastrof i sängen, har redan tvättat mitt täcke... Nu ligger den skyldiga och sover så sött i vagnen ute i duggregnet. Hoppas alla får en fin dag!
  2. 1
    godmorgon Gick och köpte en ny flaska, en Nan om jag inte minns fel. Den funkade toppen! Så nu blir det kören varje tisdagskväll. Det är så himla skönt att komma iväg på något helt själv. Nog för att de är söta de små liven, men ibland är det skönt att bara vara Maria, inte mamma
    Dagen idag startade med en bajskatastrof i sängen, har redan tvättat mitt täcke... Nu ligger den skyldiga och sover så sött i vagnen ute i duggregnet. Hoppas alla får en fin dag!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Godmorgon och tack för dagens skratt. Hehe.
    Skönt flaskan fungerar.
    Här brottas vi med hörntänder. Tvätt finns det gott om också så jag hoppas det inte blir (onödigt) mycket mer i dag. Jisses, det går ju två maskiner om dagen här hemma. Jag hinner knappt med.

    Tack detsamma, finfin dag på dig med!
  4. 2
    Godmorgon och tack för dagens skratt. Hehe.
    Skönt flaskan fungerar.
    Här brottas vi med hörntänder. Tvätt finns det gott om också så jag hoppas det inte blir (onödigt) mycket mer i dag. Jisses, det går ju två maskiner om dagen här hemma. Jag hinner knappt med.

    Tack detsamma, finfin dag på dig med!
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    hörntänder?? Tänder??
    Jisses, det var till att vara tidig med allt. Lilla Tilde är allt en bråttom-tös Det låter mindre roligt för den ammande mamman förstås.
    Jag är mycket lycklig över min tvättstuga
  6. 3
    hörntänder?? Tänder??
    Jisses, det var till att vara tidig med allt. Lilla Tilde är allt en bråttom-tös Det låter mindre roligt för den ammande mamman förstås.
    Jag är mycket lycklig över min tvättstuga
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    hehe ja hon har bråttom.. Brås på storebror, han har också haft bråttom jämt. Lite sorgligt är det, men så länge de sitter långt bak så lider inte mamman.
    Mer än att man gärna skulle byta om man kunde. För det är ju inte roligt för de små kottarna..

    Ja en 3,5 kilos maskin är ju inte något att stryta med.. hehe
  8. 4
    hehe ja hon har bråttom.. Brås på storebror, han har också haft bråttom jämt. Lite sorgligt är det, men så länge de sitter långt bak så lider inte mamman.
    Mer än att man gärna skulle byta om man kunde. För det är ju inte roligt för de små kottarna..

    Ja en 3,5 kilos maskin är ju inte något att stryta med.. hehe
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Vad härligt!
    Här vågar vi inte testa med mer ersättning just nu, efter kräkkatastroferna. Och pumpa är ju en pina, känner mig som en idiotisk mjölkkossa när jag sitter där med pumpen. Så ingen egentid för mig just nu. Jo, jag ska till tandläkaren imorgon bitti, räknas det?
  10. 5
    Vad härligt!
    Här vågar vi inte testa med mer ersättning just nu, efter kräkkatastroferna. Och pumpa är ju en pina, känner mig som en idiotisk mjölkkossa när jag sitter där med pumpen. Så ingen egentid för mig just nu. Jo, jag ska till tandläkaren imorgon bitti, räknas det?
  11. Medlem sedan
    Sep 2010
    #6
    Vi har just köpt ersättning och ska testa till helgen tror jag, ska bli spännande. Funderar dock på att leta en annan flaska då det gick jäkligt fort i när jag hade pumpat ur och vi testade. Önskar mig också lite egentid så jag hoppas att jag ska kunna använda presentkortet på spa som jag fick i present utan att känna mig stressad därifrån
  12. 6
    Vi har just köpt ersättning och ska testa till helgen tror jag, ska bli spännande. Funderar dock på att leta en annan flaska då det gick jäkligt fort i när jag hade pumpat ur och vi testade. Önskar mig också lite egentid så jag hoppas att jag ska kunna använda presentkortet på spa som jag fick i present utan att känna mig stressad därifrån

Liknande trådar

  1. Godmorgon godmorgon ...igen....
    By Pugini in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-23, 08:48
  2. Godmorgon godmorgon, ute snöar det
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 09:38
  3. Godmorgon godmorgon, ni missuppfattade
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 12:33
  4. Godmorgon godmorgon och grattis
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 11:38
  5. Godmorgon godmorgon *sjunger*
    By Gunill@ in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 06:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar