Det verkar som att...
_1112 Decemberbarn
  1. Ja tack!
    #1

    Det verkar som att...

    ...jag plussade igår, men det känns lite som att det är omöjligt så jag har köpt ett till test idag och ska testa igen på fredag. Vill inte bli alltför glad innan dess!

    Har en tjej född 08 sen tidigare och detta eventuella knyte är efterlängtat! Fick mf i juni förra året och har sen dess inte blivit gravid igen så man har ju börjat undra...

    Uppdaterar igen på fredag!

    BF är isåfall 9/12 enligt familjeliv (12/1 enligt Babycenter!?!?!?)

    Ha det så bra!
  2. 1
    Det verkar som att... ...jag plussade igår, men det känns lite som att det är omöjligt så jag har köpt ett till test idag och ska testa igen på fredag. Vill inte bli alltför glad innan dess!

    Har en tjej född 08 sen tidigare och detta eventuella knyte är efterlängtat! Fick mf i juni förra året och har sen dess inte blivit gravid igen så man har ju börjat undra...

    Uppdaterar igen på fredag!

    BF är isåfall 9/12 enligt familjeliv (12/1 enligt Babycenter!?!?!?)

    Ha det så bra!
  3. Anonym
    #2
    Jag plussade också igår och har inte hunnit fatta riktigt än... och dessutom fick jag lite rosa på pappret i morse så då blev man ju lite orolig... :S

    Ta ett test till du för att vara på den säkra sidan.. men ett plus brukar ju vara just ett plus

    Märkligt att du fick så olika bf.... vilken dag hade du sista mensen??

    Lycka till nu!
  4. 2
    Jag plussade också igår och har inte hunnit fatta riktigt än... och dessutom fick jag lite rosa på pappret i morse så då blev man ju lite orolig... :S

    Ta ett test till du för att vara på den säkra sidan.. men ett plus brukar ju vara just ett plus

    Märkligt att du fick så olika bf.... vilken dag hade du sista mensen??

    Lycka till nu!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    stort grattis!!
    jag hoppas också på att få hamna här, har BIM på söndag.

    att du får olika BF-datum kan bero hur mycket information du får klicka i på hemsidan. På Familjeliv kan man ju välja hur många dagar man har mellan ÄL och mens, kan man göra det på Babycenter också? Om man inte får välja det så brukar standardinställningen vara att den räknar utifrån att man har 14 dagar mellan ÄL och mens, vilket kan göra att det diffar.
  6. 3
    stort grattis!!
    jag hoppas också på att få hamna här, har BIM på söndag.

    att du får olika BF-datum kan bero hur mycket information du får klicka i på hemsidan. På Familjeliv kan man ju välja hur många dagar man har mellan ÄL och mens, kan man göra det på Babycenter också? Om man inte får välja det så brukar standardinställningen vara att den räknar utifrån att man har 14 dagar mellan ÄL och mens, vilket kan göra att det diffar.
  7. Ja tack!
    #4
    Först och främst grattis!! Kul!!

    Vet inte vad Familjeliv pysslar med, jag hade sista mensen 4/3 så det stämmer ju med december. De måste ha missat att man bara är gravid 40 veckor, inte 44...
  8. 4
    Först och främst grattis!! Kul!!

    Vet inte vad Familjeliv pysslar med, jag hade sista mensen 4/3 så det stämmer ju med december. De måste ha missat att man bara är gravid 40 veckor, inte 44...
  9. Ja tack!
    #5
    Hej annapanna! Jag har sett dig här förut, du har oxå försökt ett tag va?

    Jag hade exakt samma inställningar i båda frågorna, det måste bara vara nån bugg hos babycenter...
  10. 5
    Hej annapanna! Jag har sett dig här förut, du har oxå försökt ett tag va?

    Jag hade exakt samma inställningar i båda frågorna, det måste bara vara nån bugg hos babycenter...
  11. Ja tack!
    #6
    Jag menade ju att skriva att jag inte vet vad Babycenter pysslar med!!
  12. 6
    Jag menade ju att skriva att jag inte vet vad Babycenter pysslar med!!
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    jag förstod vad du menade
    jag har ju inte ens plussat än men kan ju såklart inte låta bli att räkna ut bf-dag ändå. på familjeliv får jag 21/12, på babycenter får jag 12/1 hahaha! det är helt klart nåt fel på babycenters sida!

    vi har försökt sedan september, jag blev gravid på fjärde försöket i slutet av december men fick tyvärr missfall i vecka 6. så nu är vi inne på femte försöket, får se i början på nästa vecka om det tagit sig
  14. 7
    jag förstod vad du menade
    jag har ju inte ens plussat än men kan ju såklart inte låta bli att räkna ut bf-dag ändå. på familjeliv får jag 21/12, på babycenter får jag 12/1 hahaha! det är helt klart nåt fel på babycenters sida!

    vi har försökt sedan september, jag blev gravid på fjärde försöket i slutet av december men fick tyvärr missfall i vecka 6. så nu är vi inne på femte försöket, får se i början på nästa vecka om det tagit sig
  15. Ja tack!
    #8
    Jo, jag glömde visst meddela att även fredagens test visade positivt.

    Jag är glad men tar en dag i taget, har kvar några av känslorna efter förra årets MF.

    Nu håller vi tummarna allihop!
  16. 8
    Jo, jag glömde visst meddela att även fredagens test visade positivt.

    Jag är glad men tar en dag i taget, har kvar några av känslorna efter förra årets MF.

    Nu håller vi tummarna allihop!

Liknande trådar

  1. Verkar som att jag hör hit
    By ny på sidan in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-25, 21:32
  2. + -0 verkar det som
    By ~Marie~ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 08:27
  3. Det verkar som...
    By 3an in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 17:05
  4. Här verkar ni
    By miss X in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 23:37
  5. Det verkar som om...
    By Basio in forum _0412 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-13, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar