Försök till fvp idag
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Försök till fvp idag

    Idag skall vi göra ett nytt försök till fvp. Om allt går bra är det tredje gången gillt. Första gången hade inte hinnan växt färdigt och andra gången låg fostret så konstigt så det inte gick att göra. Så idag 17+3 går det förhoppningsvis. Det känns väldigt sent men vi har blivit lovade ett extra snabbt svar.. Håll tummarna för mig!
  2. 1
    Försök till fvp idag Idag skall vi göra ett nytt försök till fvp. Om allt går bra är det tredje gången gillt. Första gången hade inte hinnan växt färdigt och andra gången låg fostret så konstigt så det inte gick att göra. Så idag 17+3 går det förhoppningsvis. Det känns väldigt sent men vi har blivit lovade ett extra snabbt svar.. Håll tummarna för mig!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Håller tummarna och kniper lite med tårna oxå,för säkerhets skull
    Lycka till!
  4. 2
    Håller tummarna och kniper lite med tårna oxå,för säkerhets skull
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Håller tummarna så hårt jag bara kan för er!
    Kram
  6. 3
    Håller tummarna så hårt jag bara kan för er!
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Håller tummarna! För att ni kan göra det och för att det blir ett snabbt och bra resultat.
  8. 4
    Håller tummarna! För att ni kan göra det och för att det blir ett snabbt och bra resultat.
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Tack för all tumhållningar. Tyvärr hade de problem med leveransen av alla saker de behövde så de provade att sticka med en kortare nål som inte räckte in.. Så det gick inte idag heller. Det enda positiva jag kan säga är att sticket inte gjorde så ont som jag hade tänkt mig. Nu skall vi tillbaks igen på måndag då dom skall ha fått in rätt utrustning.
  10. 5
    Tack för all tumhållningar. Tyvärr hade de problem med leveransen av alla saker de behövde så de provade att sticka med en kortare nål som inte räckte in.. Så det gick inte idag heller. Det enda positiva jag kan säga är att sticket inte gjorde så ont som jag hade tänkt mig. Nu skall vi tillbaks igen på måndag då dom skall ha fått in rätt utrustning.
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Men stackare, hur många gånger ska ni behöva åka dit!? Jag förstår att detta börjar tära på dig! Nu får det rackarns fixa sig på måndag så ni får nått svar nån gång!
    Kram
  12. 6
    Men stackare, hur många gånger ska ni behöva åka dit!? Jag förstår att detta börjar tära på dig! Nu får det rackarns fixa sig på måndag så ni får nått svar nån gång!
    Kram

Liknande trådar

  1. Var äntligen på VUL idag...Försök 2
    By Ängsblomman in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-01-11, 15:14
  2. Nytt försök till ULJ idag...
    By Kelly-Joe m. fyra in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-05, 20:11
  3. ett försök till...
    By Emmy in forum Känsliga snack
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 14:29
  4. ett försök till
    By Tiva in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 13:46
  5. Försök till...
    By Tvilum in forum Singelmingel
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 07:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar