Är ni kvar?
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2008
    #1

    Är ni kvar?

    Det skrivs så lite här inne numera... Jag är lite nyfiken på vilka som hänger kvar och läser.... Är ni här? Skriver ni på andra forum istället, eller inte alls?

    Själv läser jag här inne, men skriver mest i januaribarn eftersom det verkar vara fler som pratar där inne.... Skriver gärna mer här om det finns fler som vill!
  2. 1
    Är ni kvar? Det skrivs så lite här inne numera... Jag är lite nyfiken på vilka som hänger kvar och läser.... Är ni här? Skriver ni på andra forum istället, eller inte alls?

    Själv läser jag här inne, men skriver mest i januaribarn eftersom det verkar vara fler som pratar där inne.... Skriver gärna mer här om det finns fler som vill!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Min dator har pajjat och har bara tillgång till mannens ibland på kvällarna då alla måsten e undanstökade...därav min tystnad, men jag håller med . Här e väldigt tyst och lungt. Lovar att bli bättre på att skriva då jag får tillgång till dator igen = )
  4. 2
    Min dator har pajjat och har bara tillgång till mannens ibland på kvällarna då alla måsten e undanstökade...därav min tystnad, men jag håller med . Här e väldigt tyst och lungt. Lovar att bli bättre på att skriva då jag får tillgång till dator igen = )
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Najs!
    Datorstrul, blä, det dras vi med också. Som tur är inte på den jag surfar på just nu
  6. 3
    Najs!
    Datorstrul, blä, det dras vi med också. Som tur är inte på den jag surfar på just nu
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4
    Jag är kvar =)
    Men håller med, det är väldigt lugnt här inne. Skriver inte på något annat forum utan tittar in här då och då. Dagarna går så väldigt fort och jag sitter inte så jättemycket vid datorn. Önskar jag hade lättare att amma utan min amningskudde. Då skulle amningstillfällena vara ett ypperligt tillfälle att surfa lite. Men ammar gör jag bäst i fåtöljen med min amningskudde och vi har ingen bärbardator som jag kan ha brevid mig där.
  8. 4
    Jag är kvar =)
    Men håller med, det är väldigt lugnt här inne. Skriver inte på något annat forum utan tittar in här då och då. Dagarna går så väldigt fort och jag sitter inte så jättemycket vid datorn. Önskar jag hade lättare att amma utan min amningskudde. Då skulle amningstillfällena vara ett ypperligt tillfälle att surfa lite. Men ammar gör jag bäst i fåtöljen med min amningskudde och vi har ingen bärbardator som jag kan ha brevid mig där.
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Jag går in och kollar ibland, men skriver lite på AFF över huvud taget numera. Mest skriver jag nog i min egen blogg...och i kommentarsfälten på andra bloggar. Men om det blir lite mer aktivitet här inne så ska jag skärpa mig
  10. 5
    Jag går in och kollar ibland, men skriver lite på AFF över huvud taget numera. Mest skriver jag nog i min egen blogg...och i kommentarsfälten på andra bloggar. Men om det blir lite mer aktivitet här inne så ska jag skärpa mig

Liknande trådar

  1. Nån mer som är kvar?
    By Faister in forum _1105 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 12:40
  2. 5 år kvar!
    By xyzzy in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2009-01-18, 22:06
  3. 14 kvar...
    By Tsarbabe in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 18:04
  4. 20 kvar! IMT
    By G-HW in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-01, 11:55
  5. 35 kvar
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 20:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar