horoskop
Ordet är fritt
  1. Anonym
    #1

    horoskop

    Hej!! är det nån här som vet nått om horoskop?Jag är< uppvuxen med en mamma som är intresserad , men har alltid tyckt det var skit snack.Min mamma spådde sig för några månader sen och när hon tala om vad hon sagt om mig så stämde det, sånt som verken mamma eller spå dammen kunde gissat. Jag började läsa lite om mitt stjärntecken och det stämde så bra, varenda ord. Nån som vet nått och kan förklara hur det går till??
  2. 1
    horoskop Hej!! är det nån här som vet nått om horoskop?Jag är< uppvuxen med en mamma som är intresserad , men har alltid tyckt det var skit snack.Min mamma spådde sig för några månader sen och när hon tala om vad hon sagt om mig så stämde det, sånt som verken mamma eller spå dammen kunde gissat. Jag började läsa lite om mitt stjärntecken och det stämde så bra, varenda ord. Nån som vet nått och kan förklara hur det går till??
  3. Liz*
    #2
    Pröva att läsa nån annans horoskop och se hur mycket som stämmer in på dig där med
  4. 2
    Pröva att läsa nån annans horoskop och se hur mycket som stämmer in på dig där med
  5. Medlem sedan
    Mar 2011
    #3
    Har testat det med, men stämmer inte. Har varit jätte skeptisk men gett efter nu.
  6. 3
    Har testat det med, men stämmer inte. Har varit jätte skeptisk men gett efter nu.

Liknande trådar

  1. Horoskop?
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 14:07
  2. kinesiskt horoskop??
    By Fritz in forum _1006 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 08:57
  3. Tror ni på horoskop o
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 57
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 19:56
  4. Om Horoskop
    By anonymt in forum Mammasnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 17:29
  5. Horoskop
    By Minks in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-10-24, 21:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar