Vill ni se när V föddes?
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vill ni se när V föddes?

    hihi...då kan ni titta på "en unge i minuten" ikväll

    *kram*
    Krama om dina barn lite extra idag, dem är en gåva!
  2. 1
    Vill ni se när V föddes? hihi...då kan ni titta på "en unge i minuten" ikväll

    *kram*
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Roligt Ska självklart titta
  4. 2
    Roligt Ska självklart titta
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Å vad roligt!!

    Det ska jag se!
  6. 3
    Å vad roligt!! Det ska jag se!
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Fint det var! Grattis så här i efterskott.

    Tänkte på en sak. I serien föder alla (?) i gynställning, och ligger i sängen och väntar innan. Det är så långt från mina förlossningar. Jag har gått och gått. Och jag har varit på saaccosäck, i gåstol, på pall, på golvet, överallt. Sängen har varit absolut värst. Och personalen har avrått säng. Och alla böcker jag läst har avrått gynställnig. Men det är ju olika, förstås.
    Vad är era erfarenheter?
  8. 4
    Fint det var! Grattis så här i efterskott.

    Tänkte på en sak. I serien föder alla (?) i gynställning, och ligger i sängen och väntar innan. Det är så långt från mina förlossningar. Jag har gått och gått. Och jag har varit på saaccosäck, i gåstol, på pall, på golvet, överallt. Sängen har varit absolut värst. Och personalen har avrått säng. Och alla böcker jag läst har avrått gynställnig. Men det är ju olika, förstås.
    Vad är era erfarenheter?
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5
    Såg En unge i minuten nyss på Tv4 Play. Vilket lugnt intryck du gör och förlossningen verkade väldigt harmonisk och fin!
  10. 5
    Såg En unge i minuten nyss på Tv4 Play. Vilket lugnt intryck du gör och förlossningen verkade väldigt harmonisk och fin!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Tack

    Altså, JAG födde så för det har varit ett vinnande koncept för mig Har fött alla mina barn på det viset och i genomsnitt har det tagit 3 krystvärkar att få ut dem, så jag har liksom bara kört på med det som jag vet funkar. Sedan kan jag säga att dem kanske klipper serien lite olyckligt där för jag var uppe och gick och satt på bollen och så, men det visades liksom bara inte. Hihi, fast hade jag satt mig i saccosäcken hade dem nog visat det för jag hade aldrig i livet kommit upp ur den igen så det hade inte funnits annat att filma
  12. 6
    Tack

    Altså, JAG födde så för det har varit ett vinnande koncept för mig Har fött alla mina barn på det viset och i genomsnitt har det tagit 3 krystvärkar att få ut dem, så jag har liksom bara kört på med det som jag vet funkar. Sedan kan jag säga att dem kanske klipper serien lite olyckligt där för jag var uppe och gick och satt på bollen och så, men det visades liksom bara inte. Hihi, fast hade jag satt mig i saccosäcken hade dem nog visat det för jag hade aldrig i livet kommit upp ur den igen så det hade inte funnits annat att filma
  13. Medlem sedan
    Jun 2008
    #7
    Ja, det är klart, tänkte inte på att de säkert klippt rejält förstås. Det var väl fasta kameror uppsatta? Svårt att filma annat än just de vinklarna förstås *borde jag ju fattat*
    Så jätteroligt att få sin förlossning dokumenterad, så underbart att ha kvar!
  14. 7
    Ja, det är klart, tänkte inte på att de säkert klippt rejält förstås. Det var väl fasta kameror uppsatta? Svårt att filma annat än just de vinklarna förstås *borde jag ju fattat*
    Så jätteroligt att få sin förlossning dokumenterad, så underbart att ha kvar!
  15. Medlem sedan
    Oct 2006
    #8
    Missade programmet igår men var nu inne och tittade...så hiimla fint!! Verkar ha varit enväldigt lugn förlossning. Älskar slutet då din mamma står och myser med sitt lillabarnbarn, så mkt kärlek i den blicken.
  16. 8
    Missade programmet igår men var nu inne och tittade...så hiimla fint!! Verkar ha varit enväldigt lugn förlossning. Älskar slutet då din mamma står och myser med sitt lillabarnbarn, så mkt kärlek i den blicken.

Liknande trådar

  1. Isabelle föddes 20/5
    By Volmar in forum _1005 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-27, 13:56
  2. När Liv föddes
    By Minimumsa in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 14:13
  3. 5/5 föddes...
    By 3an har kommit! in forum Förlossning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-30, 07:15
  4. när föddes de?
    By Lowiza in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 20:23
  5. Min dotter föddes i v36+1
    By Happy bf 14/10 in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-19, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar