BVC
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    BVC

    Julia var där idag. 10.7 kg vägde hon och var 75,6 cm lång. En lång tjej sa dom. Så då har hon nog mest av min mans gener, men det har jag sagt hela tiden för hon är så lik honom =)

    Hon fick även sina vaccinationer o det var ju inte alls kul. Grät lite grann sen var hon sitt vanliga glada jag igen

    Efteråt åkte vi o kollade på hästarna vis en ridskola här i närheten. Det var jättespännande tyckte hon. Men vågade inte klappa nån.

    Det händer mycket nu med barnen. Julia fyller 1 år !!! på söndag. Tänk vad snabbt tiden har gått. Tycker det var alldeles nyss vi låg på BB.

    Hoppas ni andra har det bra.
    kram o ta hand om er.
  2. 1
    BVC Julia var där idag. 10.7 kg vägde hon och var 75,6 cm lång. En lång tjej sa dom. Så då har hon nog mest av min mans gener, men det har jag sagt hela tiden för hon är så lik honom =)

    Hon fick även sina vaccinationer o det var ju inte alls kul. Grät lite grann sen var hon sitt vanliga glada jag igen

    Efteråt åkte vi o kollade på hästarna vis en ridskola här i närheten. Det var jättespännande tyckte hon. Men vågade inte klappa nån.

    Det händer mycket nu med barnen. Julia fyller 1 år !!! på söndag. Tänk vad snabbt tiden har gått. Tycker det var alldeles nyss vi låg på BB.

    Hoppas ni andra har det bra.
    kram o ta hand om er.
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Ja, visst går det fort. Och vad stora de blivit. Det är så roligt att visa världen för ngn med den upptäckarglädjen!
  4. 2
    Ja, visst går det fort. Och vad stora de blivit. Det är så roligt att visa världen för ngn med den upptäckarglädjen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar