Händer
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Händer

    Alice har precis hittat sina små händer =) Är så gulligt att titta på henne när hon vänder och vrider, sudera i minsta detalj <3
    Hon har även klarat av att vända sig från rygg till mage några gånger men inte helt knäckt kåden än =)

    Hoppas ni har de bra!
    Kram
  2. 1
    Händer Alice har precis hittat sina små händer =) Är så gulligt att titta på henne när hon vänder och vrider, sudera i minsta detalj <3
    Hon har även klarat av att vända sig från rygg till mage några gånger men inte helt knäckt kåden än =)

    Hoppas ni har de bra!
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    vad gulligt..

    Här är det bara gott. Tilde är busig och har dragit ner drömfångaren i vagnen tre gånger i går. Så när jag frågade vad hon håller på med för bus, då flinade hon upp alldeles illmarigt.

    Jag hade fäst den med säkerhetsnål och trodde hon bara skulle nå och pilla på stavarna som plingar när de träffar varandra men tji fick jag. Nu får jag hitta på något annat.
  4. 2
    vad gulligt..

    Här är det bara gott. Tilde är busig och har dragit ner drömfångaren i vagnen tre gånger i går. Så när jag frågade vad hon håller på med för bus, då flinade hon upp alldeles illmarigt.

    Jag hade fäst den med säkerhetsnål och trodde hon bara skulle nå och pilla på stavarna som plingar när de träffar varandra men tji fick jag. Nu får jag hitta på något annat.
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Låter ungefär som Valma fast hon har inte riktigt hittat händerna ännu utan det är mycket stänga och öppna och gripa med tårna i babygymmet.. men har snurrat från mage till rygg ett par gånger utan att riktigt fatta grejen även om hon sist gärna ville snurra tillbaka igen utan lyckat resultat
  6. 3
    Låter ungefär som Valma fast hon har inte riktigt hittat händerna ännu utan det är mycket stänga och öppna och gripa med tårna i babygymmet.. men har snurrat från mage till rygg ett par gånger utan att riktigt fatta grejen även om hon sist gärna ville snurra tillbaka igen utan lyckat resultat

Liknande trådar

  1. Vad händer?
    By CarolineSundsvall in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-05-09, 14:42
  2. Vad händer när
    By Kommunalaren in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 09:36
  3. Vad är det som händer?
    By Yenka m 3 in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 11:45
  4. Vad är det som händer.........
    By rut123 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar