Missnöjd kille
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Missnöjd kille

    Jag som "skrytit" med hur nöjd med livet vår lille 7veckors kille är, knappt ett pip om han inte varit hungrig eller behövt byta blöja. Tji fick jag! De senaste dagarna har han varit missnöjd o ledsen mest hela tiden då han varit vaken. Bara ammning funkar som tröst. Vet inte om jag ska skylla på magknip eller utvecklingsfas. Hungrig så ofta kan han inte vara.
    Men jag hoppas verkligen att jag snart får tillbaka min glada lilla kille! Hur är era småttingar? Nöjda el missnöjda? Märker ni av utvecklingsfaserna?
  2. 1
    Missnöjd kille Jag som "skrytit" med hur nöjd med livet vår lille 7veckors kille är, knappt ett pip om han inte varit hungrig eller behövt byta blöja. Tji fick jag! De senaste dagarna har han varit missnöjd o ledsen mest hela tiden då han varit vaken. Bara ammning funkar som tröst. Vet inte om jag ska skylla på magknip eller utvecklingsfas. Hungrig så ofta kan han inte vara.
    Men jag hoppas verkligen att jag snart får tillbaka min glada lilla kille! Hur är era småttingar? Nöjda el missnöjda? Märker ni av utvecklingsfaserna?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Valmar har ganska mkt problem med sin mage och skriktimmar enl. "mallen" mellan 6 ch 9 på kvällen = (
    Jag tyckte också att han följde den där sägnen om tredje och feme dagen och sjätte veckan rätt bra...men så kan det vara för att man som mamma fokuserar på det för mkt om man vet om det också ?? Inte vet jag men jobbigt är det i alla fall...tack och lov tycker jag nu att det i alla fall börjar gå på rätt håll.
    Hoppas din lille kille också blir gladare snart...
  4. 2
    Valmar har ganska mkt problem med sin mage och skriktimmar enl. "mallen" mellan 6 ch 9 på kvällen = (
    Jag tyckte också att han följde den där sägnen om tredje och feme dagen och sjätte veckan rätt bra...men så kan det vara för att man som mamma fokuserar på det för mkt om man vet om det också ?? Inte vet jag men jobbigt är det i alla fall...tack och lov tycker jag nu att det i alla fall börjar gå på rätt håll.
    Hoppas din lille kille också blir gladare snart...

Liknande trådar

  1. Min man är missnöjd med mig
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 16:30
  2. Missnöjd
    By fyrabarnsmor in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 15:56
  3. Missnöjd
    By Lena m Wilma in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:51
  4. Missnöjd med min bm...
    By mammaneta in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 21:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar