ledsen tjeja här..
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    ledsen tjeja här..

    jag ställde Tilde upp och höll i henne vid babygymmet så hon skulle få se grejerna från ett annat håll. Då grabbar hon tag i sakerna med båda händerna och blåhåller dem i tio minuter. Jag provade släppa henne, men nope hon står där. Hon hade bestämt sig. Tillslut var jag ju tvungen hjälpa henne loss för hon började bli lite trött. Jättejättearg och ledsen blev hon. Klart hon vill stå vid babygymmet hela dagen.

    Hon är ju liksom två äpplen hög, det ser så himla roligt ut.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  2. 1
    ledsen tjeja här.. jag ställde Tilde upp och höll i henne vid babygymmet så hon skulle få se grejerna från ett annat håll. Då grabbar hon tag i sakerna med båda händerna och blåhåller dem i tio minuter. Jag provade släppa henne, men nope hon står där. Hon hade bestämt sig. Tillslut var jag ju tvungen hjälpa henne loss för hon började bli lite trött. Jättejättearg och ledsen blev hon. Klart hon vill stå vid babygymmet hela dagen.

    Hon är ju liksom två äpplen hög, det ser så himla roligt ut.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    gulle!
    ja stå upp är helt klart poppis, storasyster blir rent frustrerad när hon vill hålla lillasyster i knät men det lilla busfröet bara försöker resa sig upp
    och det där med att nå och grabba tag... nu börjar det bli svårt att ha henne i knät vid matbordet
  4. 2
    gulle!
    ja stå upp är helt klart poppis, storasyster blir rent frustrerad när hon vill hålla lillasyster i knät men det lilla busfröet bara försöker resa sig upp
    och det där med att nå och grabba tag... nu börjar det bli svårt att ha henne i knät vid matbordet
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Japp, stå och sitta är det som gäller nu.. ligga på rygg under gymmet är helt ute här i huset, babysittern går väl kortare stunder men stå och studsa är det bästa Vi väntar väl nån vecka på att hon ska orka sitta själv i höga stolen vid bordet, än så länge får hon sitta på ena låret medan jag har tallriken på andra sidan.. tur att det finns tidningar som är mer intressanta än maten
  6. 3
    Japp, stå och sitta är det som gäller nu.. ligga på rygg under gymmet är helt ute här i huset, babysittern går väl kortare stunder men stå och studsa är det bästa Vi väntar väl nån vecka på att hon ska orka sitta själv i höga stolen vid bordet, än så länge får hon sitta på ena låret medan jag har tallriken på andra sidan.. tur att det finns tidningar som är mer intressanta än maten
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Åh söta lilla.
    Jo, stå är poppis här med. Annars kan man sätta henne upp och hon kan sitta kvar själv en liten stund, halvt dubbelvikt framåt med händerna ner, men ändå!
    Annars är det träna på att krypa krypa och krypa som gäller här. Upp på armarna, ner med huvudet och upp med rumpan och magen, sen upp på armarna igen, upp med benen och släppa armarna igen så hon balanserar på magen med armarna upp som om hon "flyger", såå sött är det. Sen blir hon galet frustrerad att hon inte riktigt kan och skriker. Så får man hålla henne så hon får vila en stund, men så fort man lägger ner henne så på det igen. Och att försöka sätta sig rakt upp när hon ligger på rygg, som små situps hela tiden, kommer bli en riktig liten muskelknutte.
  8. 4
    Åh söta lilla.
    Jo, stå är poppis här med. Annars kan man sätta henne upp och hon kan sitta kvar själv en liten stund, halvt dubbelvikt framåt med händerna ner, men ändå!
    Annars är det träna på att krypa krypa och krypa som gäller här. Upp på armarna, ner med huvudet och upp med rumpan och magen, sen upp på armarna igen, upp med benen och släppa armarna igen så hon balanserar på magen med armarna upp som om hon "flyger", såå sött är det. Sen blir hon galet frustrerad att hon inte riktigt kan och skriker. Så får man hålla henne så hon får vila en stund, men så fort man lägger ner henne så på det igen. Och att försöka sätta sig rakt upp när hon ligger på rygg, som små situps hela tiden, kommer bli en riktig liten muskelknutte.

Liknande trådar

  1. Bild på min tjeja:
    By Skuggan2008 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 15:17
  2. Liten tjeja!
    By Jess_M_T in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-29, 10:47
  3. Tjeja?
    By rian81 in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 11:05
  4. Bus tjeja!
    By Ebba & kidsen in forum _0407 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-04-24, 08:56
  5. Min tjeja... *OT*
    By Ally2 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 20:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar