bokat tid
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    bokat tid

    för inskrivning det blev den 9 maj.
    Mathilda född 010627 och Moa född 090113
  2. 1
    bokat tid för inskrivning det blev den 9 maj.
  3. villvillvill...
    #2
    Vad kul! Jag har också bokat tid. Den 3 maj blev det Lite tidigt men jag har ju ingen koll på när jag hade min senaste mens så det kan vara bra att få reda på vilken vecka jag är i. 5 eller 6 tror jag...
  4. 2
    Vad kul! Jag har också bokat tid. Den 3 maj blev det Lite tidigt men jag har ju ingen koll på när jag hade min senaste mens så det kan vara bra att få reda på vilken vecka jag är i. 5 eller 6 tror jag...
  5. Medlem sedan
    Apr 2011
    #3
    Jag ska i morgon, tyckte det var tidigt men men ...
  6. 3
    Jag ska i morgon, tyckte det var tidigt men men ...
  7. Kiiwi
    #4
    hihi, det är precis samma dag som jag ju. =D
  8. 4
    hihi, det är precis samma dag som jag ju. =D
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    [QUOTE]hihi, det är precis samma dag som jag ju. =D[/QUOT

    va kul!!!!!!!!!!!!
    Mathilda född 010627 och Moa född 090113
  10. 5
    [QUOTE]hihi, det är precis samma dag som jag ju. =D[/QUOT

    va kul!!!!!!!!!!!!
  11. Ja tack!
    #6
    Bokade så fort jag fick reda på att jag var gravid! Ville kunna välja dag så att det passar med mitt jobb.

    3e maj ser jag fram emot!
  12. 6
    Bokade så fort jag fick reda på att jag var gravid! Ville kunna välja dag så att det passar med mitt jobb.

    3e maj ser jag fram emot!
  13. Medlem sedan
    Oct 2009
    #7
    Åhh jag måste ringa imorgon om jag hinner när jag kommer hem.... vill inte ringa från jobbet precis med alla nyfikna tanter....
  14. 7
    Åhh jag måste ringa imorgon om jag hinner när jag kommer hem.... vill inte ringa från jobbet precis med alla nyfikna tanter....
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8
    Haha jag trodde jag var först med att boka tid men ser att så var inte fallet!

    Jag ska inte dit förrän 18 maj, men ska kombinera det med lite tester också eftersom jag är så pass "gammal" nu (38) Jag kommer vara i vecka 12 då.
  16. 8
    Haha jag trodde jag var först med att boka tid men ser att så var inte fallet!

    Jag ska inte dit förrän 18 maj, men ska kombinera det med lite tester också eftersom jag är så pass "gammal" nu (38) Jag kommer vara i vecka 12 då.
  17. Medlem sedan
    Oct 2006
    #9
    jag fyller också 38 innan bebisen kommer " om den kommer"
  18. 9
    jag fyller också 38 innan bebisen kommer " om den kommer"
  19. Medlem sedan
    Oct 2002
    #10
    Jag siktar på att ringa nästa vecka. Jag har inget schema än för maj, så jag måste avvakta det först.

    Och sen gruvar jag mig för att ringa också. Sist jag pratade med min bm var jag oerhört ledsen (det var strax efter att vi fått reda på att barnet jag väntade då hade dött), så jag tror att jag drar mig för att göra det också, då jag är rädd att det ska framkalla en massa minnen och jobbiga känslor.
  20. 10
    Jag siktar på att ringa nästa vecka. Jag har inget schema än för maj, så jag måste avvakta det först.

    Och sen gruvar jag mig för att ringa också. Sist jag pratade med min bm var jag oerhört ledsen (det var strax efter att vi fått reda på att barnet jag väntade då hade dött), så jag tror att jag drar mig för att göra det också, då jag är rädd att det ska framkalla en massa minnen och jobbiga känslor.
  21. Ja tack!
    #11
    Ja usch, vissa saker tar ju verkligen fram minnen... hoppas du kan knyta ny kontakt med din BM och koppla henne till det lilla livet i din mage nu istället.

    Jag funderar starkt på att byta förlossningssjukhus, eftersom sist jag var där fick min mamma cancerbehandlig och sen dog hon... Man kanske inte tänker på det under förlossningen, men det är ju dumt att chansa, det finns ju fler sjukhus i området!
  22. 11
    Ja usch, vissa saker tar ju verkligen fram minnen... hoppas du kan knyta ny kontakt med din BM och koppla henne till det lilla livet i din mage nu istället.

    Jag funderar starkt på att byta förlossningssjukhus, eftersom sist jag var där fick min mamma cancerbehandlig och sen dog hon... Man kanske inte tänker på det under förlossningen, men det är ju dumt att chansa, det finns ju fler sjukhus i området!
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12
    Finns det fler nära så låter väl det som en bra idé. :-)

    Jag är glad att jag slapp föda fram vår döde son på förlossningen, för i så fall hade jag nog haft jobbigt att komma dit. Nu fick vi göra det i ett rum på BB, och jag är lovad att slippa komma till samma rum ifall jag vill ligga kvar på BB när jag fött ett levande barn. Så det känns bra. :-)
  24. 12
    Finns det fler nära så låter väl det som en bra idé. :-)

    Jag är glad att jag slapp föda fram vår döde son på förlossningen, för i så fall hade jag nog haft jobbigt att komma dit. Nu fick vi göra det i ett rum på BB, och jag är lovad att slippa komma till samma rum ifall jag vill ligga kvar på BB när jag fött ett levande barn. Så det känns bra. :-)
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    Hehe kul att ha någon i samma ålder här.. jag hinner till och med fylla 39!!!!
  26. 13
    Hehe kul att ha någon i samma ålder här.. jag hinner till och med fylla 39!!!!
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    kul var du från uppsala el har jag fatta helt galet!!!!!!!till glitter från anna 37
  28. 14
    kul var du från uppsala el har jag fatta helt galet!!!!!!!till glitter från anna 37
  29. Medlem sedan
    Nov 2001
    #15
    Nej då du har fattat ganska rätt, jag jobbar i Uppsala men bor norr om Vart bor du någonstans??
  30. 15
    Nej då du har fattat ganska rätt, jag jobbar i Uppsala men bor norr om Vart bor du någonstans??
  31. Medlem sedan
    Oct 2006
    #16
    uPPLANDS VÄSBY
  32. 16
    uPPLANDS VÄSBY
  33. Medlem sedan
    Nov 2001
    #17
    Ah, ok
  34. 17
    Ah, ok
  35. Medlem sedan
    Jul 2000
    #18
    men grattis Anna!! roligt!
  36. 18
    men grattis Anna!! roligt!
  37. Medlem sedan
    Oct 2006
    #19
    tack!!!!!!!!!!!!!
  38. 19
    tack!!!!!!!!!!!!!

Liknande trådar

  1. Nu är det bokat
    By Mooch in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 08:38
  2. Bokat dop nu
    By fjella in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 11:18
  3. dop bokat
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 17:04
  4. Nu har vi BOKAT!!!
    By -Helena m AoM- in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 19:20
  5. Nu har jag bokat
    By **Dame** 115-94,7-89,9 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 19:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar