Fäller!!
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Fäller!!

    Fler än jag som börjar bli av med det fina gravidhåret? Jag fäller i mängder, minns nu att det har kommit vid den här tiden med de två stora också. Inte kul alls Och snart kommer lilla amningsfransen fram och så får man fundera på om man ska klippa lugg igen

    Idag ska vi ha långfärdspremiär, klämma in oss alla fem i bilen och köra hem till min far. Får se hur det ska gå!
  2. 1
    Fäller!! Fler än jag som börjar bli av med det fina gravidhåret? Jag fäller i mängder, minns nu att det har kommit vid den här tiden med de två stora också. Inte kul alls Och snart kommer lilla amningsfransen fram och så får man fundera på om man ska klippa lugg igen

    Idag ska vi ha långfärdspremiär, klämma in oss alla fem i bilen och köra hem till min far. Får se hur det ska gå!
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Inte ännu, men jag ligger ju några veckor efter troligen ... min frisör sa dock att alla inte fäller så jag lever i tron att hon har rätt än så länge
  4. 2
    Inte ännu, men jag ligger ju några veckor efter troligen ... min frisör sa dock att alla inte fäller så jag lever i tron att hon har rätt än så länge
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Här har det fallit av i mängder sedan över en månad tillbaka. Känns som att jag tappar minst lika mycket som jag har kvar varje gång jag duschar. Har långt hår också så det syns ju ännu mer. Trött på att behöva städa hela hela tiden för att det ligger hår överallt också.. Men jag tror att det börjar avta, hoppas iaf. :P
  6. 3
    Här har det fallit av i mängder sedan över en månad tillbaka. Känns som att jag tappar minst lika mycket som jag har kvar varje gång jag duschar. Har långt hår också så det syns ju ännu mer. Trött på att behöva städa hela hela tiden för att det ligger hår överallt också.. Men jag tror att det börjar avta, hoppas iaf. :P
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Lite och det är jag så glad för. Har ju sjukt tjockt hår. Men jag tappar hår under både graviditet och amning till min stora lycka. Skönt inför sommaren, minst sagt.

    Hoppas ni hade en fin dag i går.
  8. 4
    Lite och det är jag så glad för. Har ju sjukt tjockt hår. Men jag tappar hår under både graviditet och amning till min stora lycka. Skönt inför sommaren, minst sagt.

    Hoppas ni hade en fin dag i går.
  9. Medlem sedan
    May 2008
    #5

    Usch ja!

    Här fälls det i mängder oxå, inge roligt alls. Tur att man hade mycket sen innan. "amningsfransen" det var bra, det känner jag igen . Suck! Men men, håret kom ju tillbaka förra gången, så det gör det väl igen hoppas jag.
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  10. 5
    Usch ja! Här fälls det i mängder oxå, inge roligt alls. Tur att man hade mycket sen innan. "amningsfransen" det var bra, det känner jag igen . Suck! Men men, håret kom ju tillbaka förra gången, så det gör det väl igen hoppas jag.
  11. Medlem sedan
    Nov 2009
    #6
    jag fäller galet mycket! Min man och jag hittar mina hårstrån överallt i lägenheten och när jag drar får jag stora tussar i handen. Usch! Hoppas det snart slutar!
  12. 6
    jag fäller galet mycket! Min man och jag hittar mina hårstrån överallt i lägenheten och när jag drar får jag stora tussar i handen. Usch! Hoppas det snart slutar!

Liknande trådar

  1. Britta Katt fäller och fäller och fäller
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 21:23
  2. Fäller en tår...
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 11:53
  3. Fäller en tår...
    By Ninnan in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-23, 09:49
  4. fäller hår
    By oja39 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 09:10
  5. Fäller
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 07:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar