Hej
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2011
    #1

    Hej

    Vet inte om jag hör hemma här. I Tisdags efter en lång väntan och kamp föddes vår son i vecka 19. Han var så fin och jag ville inte släppa honom även om han var livlös. Jag älskade min mage och ville inget annat än genomgå den hela vägen, mannen oxå, det var hans första. Behöver inte gå in på varför han förlöstes så tidigt men han var välskapt förutom en skada på bakhuvudet. Vet inte hur jag skall må nu, känner mig deprimerad och trött. Fick infektiion på sjukhuset och äter två olika Antibiotika nu. Känns som nåt fattas mig, vill bara ha honom här. På Måndag skall vi till sjukhuskyrkan och bädda ner honom till sista vilan innan han kommer till minnesplatsen vi själva valt att göra. Vad skall jag göra....jag vet inte nu, vill bara försvinna, vill ha mitt barn hos mig.
  2. 1
    Hej Vet inte om jag hör hemma här. I Tisdags efter en lång väntan och kamp föddes vår son i vecka 19. Han var så fin och jag ville inte släppa honom även om han var livlös. Jag älskade min mage och ville inget annat än genomgå den hela vägen, mannen oxå, det var hans första. Behöver inte gå in på varför han förlöstes så tidigt men han var välskapt förutom en skada på bakhuvudet. Vet inte hur jag skall må nu, känner mig deprimerad och trött. Fick infektiion på sjukhuset och äter två olika Antibiotika nu. Känns som nåt fattas mig, vill bara ha honom här. På Måndag skall vi till sjukhuskyrkan och bädda ner honom till sista vilan innan han kommer till minnesplatsen vi själva valt att göra. Vad skall jag göra....jag vet inte nu, vill bara försvinna, vill ha mitt barn hos mig.
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Hej,beklagar er förlust,så oerhört smärtsamt.
    Försök att bara vara ,låt sorgen ta tid....be om avlastning,hjälp.
    Skriv här,vi är många här som gått igenom liknande saker tyvärr.

    Vi förlorade en dotter i v 24 som konstaterades död efter ett UL pga en blödning....oerhört jobbigt.Har varit en tung och svår period ....vi har flera barn på varsitt håll sen tidigare och nu även en gemensam son...en lillebror till vår ängel

    Ta hand om er ,kram
  4. 2
    Hej,beklagar er förlust,så oerhört smärtsamt.
    Försök att bara vara ,låt sorgen ta tid....be om avlastning,hjälp.
    Skriv här,vi är många här som gått igenom liknande saker tyvärr.

    Vi förlorade en dotter i v 24 som konstaterades död efter ett UL pga en blödning....oerhört jobbigt.Har varit en tung och svår period ....vi har flera barn på varsitt håll sen tidigare och nu även en gemensam son...en lillebror till vår ängel

    Ta hand om er ,kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Självklart men tyvärr hör du hemma här..
    9 månader sedan vår fina kille bara försvann för oss, helt oväntat..kan ännu inte förklara hur vi tog oss igenom de första dagarna men på något oförklarligt sätt gick det. Tid och stöd kommer att hjälpa er, ta all den hjälp ni kan få. Vi undrade när allt skedde vad en kurator kunde göra för oss men vi så här i efterhand var det ändå en av de faktorer som gör att vi vågat fortsätta leva och att Sakarias, om allt går bra, får ett litet syskon i juli.

    Gråt och kramas, låt tiden göra sitt..det där svarta hålet kommer att bli finnas kvar men bli mindre och något enklare att förhålla sig till.
    Många kramar till er!
  6. 3
    Självklart men tyvärr hör du hemma här..
    9 månader sedan vår fina kille bara försvann för oss, helt oväntat..kan ännu inte förklara hur vi tog oss igenom de första dagarna men på något oförklarligt sätt gick det. Tid och stöd kommer att hjälpa er, ta all den hjälp ni kan få. Vi undrade när allt skedde vad en kurator kunde göra för oss men vi så här i efterhand var det ändå en av de faktorer som gör att vi vågat fortsätta leva och att Sakarias, om allt går bra, får ett litet syskon i juli.

    Gråt och kramas, låt tiden göra sitt..det där svarta hålet kommer att bli finnas kvar men bli mindre och något enklare att förhålla sig till.
    Många kramar till er!
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Välkommen och beklagar förlusten. Här är du inte ensam, känner igen mig hur andra skriver så det är en tröst. Det är jobbigt att begrava en del av sig själv. Saknaden kommer alltid vara stor. Det är skönt att veta att man inte är ensam dock, som man ofta känner sig i stunden då det händer.
    Krya på dig av infektionen. Här får vi trösta varandra. kramar.
  8. 4
    Välkommen och beklagar förlusten. Här är du inte ensam, känner igen mig hur andra skriver så det är en tröst. Det är jobbigt att begrava en del av sig själv. Saknaden kommer alltid vara stor. Det är skönt att veta att man inte är ensam dock, som man ofta känner sig i stunden då det händer.
    Krya på dig av infektionen. Här får vi trösta varandra. kramar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar