Arga snickaren / arga kocken osv..
Ordet är fritt
  1. alle
    #1

    Arga snickaren / arga kocken osv..

    ser ni på de programmen? Vi brukade kolla på de brittiska versionerna för några år sedan, och nu har de kommit hit. Dvs hela konceptet är köpt med att det måste vara en arg snickare/kock vadsomhelst. Men för min del känns det så B här...det är så tydligt en roll de spelar, de skriker för skrikandets skull (helt enligt manus) men gör det rätt dåligt, eller..?! Tråkkritisk som vanligt, men det blir så tydligt att programledarna spelar en roll.
  2. 1
    Arga snickaren / arga kocken osv.. ser ni på de programmen? Vi brukade kolla på de brittiska versionerna för några år sedan, och nu har de kommit hit. Dvs hela konceptet är köpt med att det måste vara en arg snickare/kock vadsomhelst. Men för min del känns det så B här...det är så tydligt en roll de spelar, de skriker för skrikandets skull (helt enligt manus) men gör det rätt dåligt, eller..?! Tråkkritisk som vanligt, men det blir så tydligt att programledarna spelar en roll.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Inget jag....

    följer aktivt så. Ser bara lite sporadiska avsnitt när jag råkar zappa förbi.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Inget jag.... följer aktivt så. Ser bara lite sporadiska avsnitt när jag råkar zappa förbi.
  5. alle
    #3
    Inte jag heller, men jag såg reprisen idag och jag undrade lite om snickaren är så irl eller det är helt en roll, inte vet jag.
  6. 3
    Inte jag heller, men jag såg reprisen idag och jag undrade lite om snickaren är så irl eller det är helt en roll, inte vet jag.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #4

    Jag är övertygad om...

    att det är en roll. Han är säkert lite skapt för rollen så men mycket är regisserat.

    Inte jag heller, men jag såg reprisen idag och jag undrade lite om snickaren är så irl eller det är helt en roll, inte vet jag.
  8. 4
    Jag är övertygad om... att det är en roll. Han är säkert lite skapt för rollen så men mycket är regisserat.

    Inte jag heller, men jag såg reprisen idag och jag undrade lite om snickaren är så irl eller det är helt en roll, inte vet jag.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Har inte sett och har ingen längtan till något av programmen
  10. 5
    Har inte sett och har ingen längtan till något av programmen

Liknande trådar

  1. På tal om arga snickaren
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-04-04, 20:40
  2. Arga snickaren
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-04, 17:45
  3. Arga snickaren nu
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 20:02
  4. Arga snickaren
    By Flippen+3 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-07, 20:27
  5. arga snickaren
    By h.s mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-19, 19:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar