När plussade ni?
_1112 Decemberbarn
  1. fyran?
    #1

    När plussade ni?

    Hej!
    Vilken vecka+dag plussade ni på? Testade positivt alltså

    Jag hade BIM igår, och tog ett test - negativt, så jag tror egentligen inte att jag är gravid, men jag hoppas... och är därför nyfiken på er vecka+dag.

    Kram!
  2. 1
    När plussade ni? Hej!
    Vilken vecka+dag plussade ni på? Testade positivt alltså

    Jag hade BIM igår, och tog ett test - negativt, så jag tror egentligen inte att jag är gravid, men jag hoppas... och är därför nyfiken på er vecka+dag.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    jag + dagen innan mens. men gångerna förut har det vart 2 till 3 dagar efter mensen så jag är i v 5 +2 nu om jag räknat rätt.
  4. 2
    jag + dagen innan mens. men gångerna förut har det vart 2 till 3 dagar efter mensen så jag är i v 5 +2 nu om jag räknat rätt.
  5. Oj, oj, oj
    #3
    Jag testade negativt på bim med Apotekets test, negativt på bim +3 med Preg och positivt med Clear blue digital på bim +4, så visst finns det hopp!
  6. 3
    Jag testade negativt på bim med Apotekets test, negativt på bim +3 med Preg och positivt med Clear blue digital på bim +4, så visst finns det hopp!
  7. fyran?
    #4
    och så anonym blev jag... Hahaha!
  8. 4
    och så anonym blev jag... Hahaha!
  9. fyran?
    #5
    Tack för svar!
    Jag minns som sagt inte när jag plussat de andra graviditeterna. Vi får helt enkelt se nu då...
  10. 5
    Tack för svar!
    Jag minns som sagt inte när jag plussat de andra graviditeterna. Vi får helt enkelt se nu då...
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Jag plussade 2 dagar innan bim. Var ett svagt streck då så jag blev lite osäker... med det blev starkare dan efter och dagen för bim var det ett tydligt plus.
    Det verkar vara sjukt olika, man är ju så ivrig och vill veta men det enda man egentligen kan göra är att vänta och se om mensen kommer eller inte...
    Lycka till!
  12. 6
    Jag plussade 2 dagar innan bim. Var ett svagt streck då så jag blev lite osäker... med det blev starkare dan efter och dagen för bim var det ett tydligt plus.
    Det verkar vara sjukt olika, man är ju så ivrig och vill veta men det enda man egentligen kan göra är att vänta och se om mensen kommer eller inte...
    Lycka till!
  13. Medlem sedan
    Oct 2002
    #7
    Det har varit helt olika med alla barnen. Med första testade jag positivt i v3+2, med andra testade jag inte positivt förrän i v4+2 med flera negativa innan dess. Med trean testade jag positivt i v4+0 (hade inte testat något innan). Den här gången testade jag positivt i v3+6 (hade inte testat något innan). Jag har en kort cykel och får normalt min mens på motsvarande v3+4 el v3+5.

    Hoppas det kommer ett plus för dig om någon dag!
  14. 7
    Det har varit helt olika med alla barnen. Med första testade jag positivt i v3+2, med andra testade jag inte positivt förrän i v4+2 med flera negativa innan dess. Med trean testade jag positivt i v4+0 (hade inte testat något innan). Den här gången testade jag positivt i v3+6 (hade inte testat något innan). Jag har en kort cykel och får normalt min mens på motsvarande v3+4 el v3+5.

    Hoppas det kommer ett plus för dig om någon dag!
  15. Ja tack!
    #8
    Jag testade inte förrän 4+4 enligt min egen uträkning eftersom jag verkligen inte trodde jag var gravid, bara att mensen krånglade... trots detta väntade jag och gjorde ett till test 5+0 för att vara säker...

    Det är ju verkligen som det sägs, det behövs bara en spermie för att man ska bli gravid... Annars är jag numera kollega med jungfru Maria... :-D
  16. 8
    Jag testade inte förrän 4+4 enligt min egen uträkning eftersom jag verkligen inte trodde jag var gravid, bara att mensen krånglade... trots detta väntade jag och gjorde ett till test 5+0 för att vara säker...

    Det är ju verkligen som det sägs, det behövs bara en spermie för att man ska bli gravid... Annars är jag numera kollega med jungfru Maria... :-D
  17. Medlem sedan
    Apr 2011
    #9
    Dagen efter förväntad mens.
  18. 9
    Dagen efter förväntad mens.
  19. fyran?
    #10
    Tack för svar!
    Du har verkligen testat tidigt När jag gick igenom mina gamla anteckningar och mammapraktika insåg jag att jag brukar testa positivt ganska sent...
  20. 10
    Tack för svar!
    Du har verkligen testat tidigt När jag gick igenom mina gamla anteckningar och mammapraktika insåg jag att jag brukar testa positivt ganska sent...
  21. fyran?
    #11
    Tack för svar!
    Mensen krånglade förra månaden, så det kan ju vara så denna månad också.
    Det är en väldigt liten chans att jag är gravid, men precis som du skriver. Det behövs ju bara en enda liten rackare
  22. 11
    Tack för svar!
    Mensen krånglade förra månaden, så det kan ju vara så denna månad också.
    Det är en väldigt liten chans att jag är gravid, men precis som du skriver. Det behövs ju bara en enda liten rackare
  23. fyran?
    #12
    Aha, vad skönt!
    Tack för svar!
  24. 12
    Aha, vad skönt!
    Tack för svar!
  25. fyran?
    #13
    Hej och tack för svar!
    Skönt att få veta tidigt
  26. 13
    Hej och tack för svar!
    Skönt att få veta tidigt
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    På BIM plussade jag
  28. 14
    På BIM plussade jag
  29. Medlem sedan
    Apr 2011
    #15
    Testade dagen för beräknad mens och fick ett positivt svar =)
  30. 15
    Testade dagen för beräknad mens och fick ett positivt svar =)
  31. fyran?
    #16
    Härligt!
  32. 16
    Härligt!
  33. fyran?
    #17
    jag testade samma dag för mig, på morgonen och fick negativt... Så, nu försöker jag hålla mig lite till, i några dagar i allafall.
  34. 17
    jag testade samma dag för mig, på morgonen och fick negativt... Så, nu försöker jag hålla mig lite till, i några dagar i allafall.
  35. Medlem sedan
    Apr 2011
    #18
    hej!

    Jag gjorde kissetesten hos min barnmorska nu i fredags men inte för jag misstänkte att jag var gravid. Min mens är alltid försenad 2-3 veckor. och jag var 3 veckor försenad.
    Men då fick jag besked att jag var gravid och var då vecka 6+1.
  36. 18
    hej!

    Jag gjorde kissetesten hos min barnmorska nu i fredags men inte för jag misstänkte att jag var gravid. Min mens är alltid försenad 2-3 veckor. och jag var 3 veckor försenad.
    Men då fick jag besked att jag var gravid och var då vecka 6+1.
  37. fyran?
    #19
    Vad roligt - Grattis!
  38. 19
    Vad roligt - Grattis!
  39. Medlem sedan
    Jul 2008
    #20
    Hej!
    Vilken vecka+dag plussade ni på? Testade positivt alltså

    Jag hade BIM igår, och tog ett test - negativt, så jag tror egentligen inte att jag är gravid, men jag hoppas... och är därför nyfiken på er vecka+dag.

    Kram!
    Fick väldigt svagt + på min BIM dag, har inte testat mer, det räckte
  40. 20
    Hej!
    Vilken vecka+dag plussade ni på? Testade positivt alltså

    Jag hade BIM igår, och tog ett test - negativt, så jag tror egentligen inte att jag är gravid, men jag hoppas... och är därför nyfiken på er vecka+dag.

    Kram!
    Fick väldigt svagt + på min BIM dag, har inte testat mer, det räckte

Liknande trådar

  1. Plussade just!
    By Bling in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 10:43
  2. Plussade just!
    By Ima med nr 2 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 20:23
  3. Plussade!
    By Nu vet jag! in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 07:25
  4. Plussade ida!!!!!!!!!!!!!!!!!
    By kajsanlo in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 14:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar