1-års kalas
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    1-års kalas

    Ja, idag fyller Julia 1 år!! Kan knappt tro att det var ett år sen jag låg på BB. Vad tiden går snabbt.

    Vi har haft kalas nu för familjen. Hon har ju inga kompisar än men det var nog rätt skönt för nu är jag helt slut o ont i hela kroppen. Bara väntar på att lillasyster vill titta ut snart. Blir UL på onsdag o sen hoppas jag på igångsättning på torsdag. Läkaren sa ju att jag inte ska gå längre än v 38 o där är jag nu.

    Skönt iallafall att dom får varsin födelsedag. Jag har varit "rädd" för att det skulle bli så att dom fick dela men nu slipper dom nog det. Dagen är ju inte över än men det känns inte som det skulle bli nåt idag iallafall.

    Julia har iallafall haft kul idag men så somnade hon på morfars mage efter fikat så jag la henne i sängen istället. Nu sitter hon här så snällt o tittar på reklamen på TV, det är enda gången hon är stilla =)
  2. 1
    1-års kalas Ja, idag fyller Julia 1 år!! Kan knappt tro att det var ett år sen jag låg på BB. Vad tiden går snabbt.

    Vi har haft kalas nu för familjen. Hon har ju inga kompisar än men det var nog rätt skönt för nu är jag helt slut o ont i hela kroppen. Bara väntar på att lillasyster vill titta ut snart. Blir UL på onsdag o sen hoppas jag på igångsättning på torsdag. Läkaren sa ju att jag inte ska gå längre än v 38 o där är jag nu.

    Skönt iallafall att dom får varsin födelsedag. Jag har varit "rädd" för att det skulle bli så att dom fick dela men nu slipper dom nog det. Dagen är ju inte över än men det känns inte som det skulle bli nåt idag iallafall.

    Julia har iallafall haft kul idag men så somnade hon på morfars mage efter fikat så jag la henne i sängen istället. Nu sitter hon här så snällt o tittar på reklamen på TV, det är enda gången hon är stilla =)
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    grattis i efterskott julia! snart blir du storasyster med. tänk vad tiden går fort jag kan knappt fatta att det gått ett år sen man hade en stor mage och snart skulle föda liten elin tre veckor för tidigt.

    det var ju skönt att lillasyster kommer få egen födelsedag denna veckan. det blir nära mellan födelsedagarna för er men det är huvudsaken att det inte är samma dag.
  4. 2
    grattis i efterskott julia! snart blir du storasyster med. tänk vad tiden går fort jag kan knappt fatta att det gått ett år sen man hade en stor mage och snart skulle föda liten elin tre veckor för tidigt.

    det var ju skönt att lillasyster kommer få egen födelsedag denna veckan. det blir nära mellan födelsedagarna för er men det är huvudsaken att det inte är samma dag.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    o snart fyller väl Elin år också?
    Tiden har verkligen gått snabbt, ja verkligen skönt att dom får varsin dag, men kommer nog slå ihop kalasen i början iallafall skulle jag tro =)
  6. 3
    o snart fyller väl Elin år också?
    Tiden har verkligen gått snabbt, ja verkligen skönt att dom får varsin dag, men kommer nog slå ihop kalasen i början iallafall skulle jag tro =)

Liknande trådar

  1. 5 års kalas!
    By Annamj in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 08:46
  2. 6-års kalas!
    By CarolaB in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-24, 18:58
  3. kalas eller inte kalas?????
    By Tussa in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-06, 10:40
  4. Kalas,kalas och bebis♥
    By ♥Helena♥ in forum _03 Vårbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 00:22
  5. 3 års kalas eller 33 års kalas
    By Helena *viktminskar* in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 07:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar