Morgon pigg
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Morgon pigg

    När vaknar era små på morgnarna? Filippa vaknar vid 6, försöker få henne att somna om då efter att gett henne välling. Iaf på helgerna hade jag velat det. Hon är super pigg o vill busa ist. Är sedan vaken till 8-830 då hon vill ta en power napp på en 30 min.
  2. 1
    Morgon pigg När vaknar era små på morgnarna? Filippa vaknar vid 6, försöker få henne att somna om då efter att gett henne välling. Iaf på helgerna hade jag velat det. Hon är super pigg o vill busa ist. Är sedan vaken till 8-830 då hon vill ta en power napp på en 30 min.
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Julia vaknar oftast vid 6-7 tiden så då går vi upp o klär på oss o ut med hunden o äter frukost. Sen busar hon lite. Efter ca 2-3 timmar är hon trött o tar en tupplur på 30-60 minuter.
  4. 2
    Julia vaknar oftast vid 6-7 tiden så då går vi upp o klär på oss o ut med hunden o äter frukost. Sen busar hon lite. Efter ca 2-3 timmar är hon trött o tar en tupplur på 30-60 minuter.
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    Ludde vaknar mellan 5-6 är vaken någon timme sedan sover han frukost ca 30 minuter.
  6. 3
    Ludde vaknar mellan 5-6 är vaken någon timme sedan sover han frukost ca 30 minuter.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Ja det verkar som era gör lika dant Morgonpigga busar
  8. 4
    Ja det verkar som era gör lika dant Morgonpigga busar
  9. Medlem sedan
    Feb 2008
    #5
    Verkar vara som det ska vara så här. Mina grabbar vaknar oxå någongång mellan 5-6 på morgonen och sen somnar Ragnar vid 8.30 och sover någon timme ibland längre. Tyvärr somnar ju inte Gösta förens efter lunch när han inte är på dagis för då får han inte sova förens kl 13.30. Men det verkar funka fint iaf.
    Så de dagar G är hemma så sover grabbarna i skift. R 8.30- 10.30 och sen somnar G vid 11-13. då R snart vill vila lite igen Tråkigt för mig som inte hinner vila mig något men sånt är livet som mamma.
  10. 5
    Verkar vara som det ska vara så här. Mina grabbar vaknar oxå någongång mellan 5-6 på morgonen och sen somnar Ragnar vid 8.30 och sover någon timme ibland längre. Tyvärr somnar ju inte Gösta förens efter lunch när han inte är på dagis för då får han inte sova förens kl 13.30. Men det verkar funka fint iaf.
    Så de dagar G är hemma så sover grabbarna i skift. R 8.30- 10.30 och sen somnar G vid 11-13. då R snart vill vila lite igen Tråkigt för mig som inte hinner vila mig något men sånt är livet som mamma.
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Noah vaknar ngn gång vid 7-8 som vanligast. Eller då vaknar han och är pigg och glad. Han vaknar typ varannan timme hela natten, ofta vid kl 5 på morgonen bla, men då är han ledsen och behöver somna om.
  12. 6
    Noah vaknar ngn gång vid 7-8 som vanligast. Eller då vaknar han och är pigg och glad. Han vaknar typ varannan timme hela natten, ofta vid kl 5 på morgonen bla, men då är han ledsen och behöver somna om.

Liknande trådar

  1. Morgon pigg bebis!
    By Uwis in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 21:36
  2. Pigg ?!!!
    By fisalisa in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 10:15
  3. inte morgon pigg men vaknar
    By anonymt namn in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 18:39
  4. Såå pigg!!!
    By trollisen in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 14:45
  5. God morgon! Pigg som en mört idag...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 09:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar