Tittar in här...
Missfall
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Tittar in här...

    Började blöda lite i måndags kväll och åkte in till gynakuten. Efter några timmars väntan där så ökade blödningarna och även smärtan.
    Blev undersökt och läkaren kunde konstatera att det inte fanns något foster och att fostersäcken hade en storlek som stämde med vecka 6 (jag var i vecka 11).
    I tisdags förmiddag trodde jag att jag skulle dö av smärtan!!

    Just nu vill jag bara sluta blöda, gå på återbesök och sen försöka igen.

    Känner inte direkt någon sorg, har från första början haft en känsla av "overklighet" och inte varit så glad som jag var vid mina tidigare graviditeter. Svårt att förklara liksom...
    Behandla andra som du själv bli behandlad.

    Min blogg: http://jeswi.blogspot.com
  2. 1
    Tittar in här... Började blöda lite i måndags kväll och åkte in till gynakuten. Efter några timmars väntan där så ökade blödningarna och även smärtan.
    Blev undersökt och läkaren kunde konstatera att det inte fanns något foster och att fostersäcken hade en storlek som stämde med vecka 6 (jag var i vecka 11).
    I tisdags förmiddag trodde jag att jag skulle dö av smärtan!!

    Just nu vill jag bara sluta blöda, gå på återbesök och sen försöka igen.

    Känner inte direkt någon sorg, har från första början haft en känsla av "overklighet" och inte varit så glad som jag var vid mina tidigare graviditeter. Svårt att förklara liksom...
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Ledsen att det slutade så

    Jag har precis som du haft en gnagande känsla innan att det inte stämmer. Har nog reagerat mest på att jag har mått för bra helt enkelt. Har inte riktigt känt mig gravid.

    De gånger det gått bra har jag mått illa,, varit sjukt trött och magen har varit uppblåst.

    Hoppas kroppen sköter sig så att du snabbt slutar blöda och kan se framåt igen.

    kram
  4. 2
    Ledsen att det slutade så

    Jag har precis som du haft en gnagande känsla innan att det inte stämmer. Har nog reagerat mest på att jag har mått för bra helt enkelt. Har inte riktigt känt mig gravid.

    De gånger det gått bra har jag mått illa,, varit sjukt trött och magen har varit uppblåst.

    Hoppas kroppen sköter sig så att du snabbt slutar blöda och kan se framåt igen.

    kram

Liknande trådar

  1. Tittar ni, eller tittar bort?
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 16:01
  2. Tittar in...
    By Anellia in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 08:08
  3. Tittar in....
    By lena m 3 barn in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-15, 19:29
  4. Jag tittar in!
    By Denise m M01,L04&E07 in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 14:25
  5. tittar in
    By dosiss in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-21, 19:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar