Målet inom målet är nått!
Vikt
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Målet inom målet är nått!

    Min kropp verkar verkligen trivas med att väga så här, här kan jag tydligtvis vara utan att behöva anstränga mig särskilt, jämvikten går som en dans. Målet inom målet är iaf uppnått, jag ligger stadigt på eller strax under 65 kg. Imorse stod vågen på 64,7. Midjemåttet är 70-72 cm (har en tendens att bli uppblåst i magen av och till tyvärr). Har ingen önskan att gå ner mer i mig själv nu, däremot gissar jag att iaf 2 kg till försvinner vid operationen om 3 veckor. Är ganska nervös, men ser också fram emot det galet mycket.

    Glad Påsk på er allihop!
    ~ sprengja of fucking everything ~
  2. 1
    Målet inom målet är nått! Min kropp verkar verkligen trivas med att väga så här, här kan jag tydligtvis vara utan att behöva anstränga mig särskilt, jämvikten går som en dans. Målet inom målet är iaf uppnått, jag ligger stadigt på eller strax under 65 kg. Imorse stod vågen på 64,7. Midjemåttet är 70-72 cm (har en tendens att bli uppblåst i magen av och till tyvärr). Har ingen önskan att gå ner mer i mig själv nu, däremot gissar jag att iaf 2 kg till försvinner vid operationen om 3 veckor. Är ganska nervös, men ser också fram emot det galet mycket.

    Glad Påsk på er allihop!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vad härligt att höra! Glad påsk till dig och din familj också!
  4. 2
    Vad härligt att höra! Glad påsk till dig och din familj också!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Grattis
  6. 3
    Grattis
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Låter väl alldeles strålande. Ska bli intressant att höra vart du landar efter operationen. Och jag förstår om du är lite nervös.
  8. 4
    Låter väl alldeles strålande. Ska bli intressant att höra vart du landar efter operationen. Och jag förstår om du är lite nervös.

Liknande trådar

  1. Med målet inom räckhåll...
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-02, 07:03
  2. När ni nått målet?
    By mia-73 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-26, 18:11
  3. 87-77 MÅLET
    By pinja in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 20:40
  4. Vad är målet?
    By luddtussen in forum Sex & erotik
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 11:52
  5. Tjoho, jag har nått målet!
    By TheresS in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 13:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar