På tal om kultur...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    På tal om kultur...

    ... så har vi nu varit kulturella så det räcker för hela året genom att besöka Vadstena klosterruiner och klosterkyrkan. Och pedagogiska mamman har försökt undervisa sonen lite i historia... Vi får väl se om nåt fastnar

    Hur bra är ni på att besöka sånt där när ni ärute och åker? Vi är skitdåliga på det, det är oftast raka vägen till slutdestinationen som gäller. Lite synd... vi får väl bättra oss.
  2. 1
    På tal om kultur... ... så har vi nu varit kulturella så det räcker för hela året genom att besöka Vadstena klosterruiner och klosterkyrkan. Och pedagogiska mamman har försökt undervisa sonen lite i historia... Vi får väl se om nåt fastnar

    Hur bra är ni på att besöka sånt där när ni ärute och åker? Vi är skitdåliga på det, det är oftast raka vägen till slutdestinationen som gäller. Lite synd... vi får väl bättra oss.
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Litet av och till

    Det är väl så att det ofta ÄR något kulturellt i den stilen som är min slutdestination. Annars far jag nog gärna direkt till slutmålet jag också. Men jag tog en avstickare för att titta på stenen i Rök apropå Vadstena någon gång på väg till Stockholm.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Litet av och till Det är väl så att det ofta ÄR något kulturellt i den stilen som är min slutdestination. Annars far jag nog gärna direkt till slutmålet jag också. Men jag tog en avstickare för att titta på stenen i Rök apropå Vadstena någon gång på väg till Stockholm.

Liknande trådar

  1. Kultur med barn
    By -svea- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-11, 22:28
  2. Kultur och brott
    By bstrand in forum Politik
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2009-05-11, 21:37
  3. Såg ni nyhetsmorgon (kultur)
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 19:47
  4. Att döda sin kultur
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-25, 15:46
  5. I DN kultur
    By bigmouth med edith in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 12:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar