Äntligen!
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Äntligen!

    Nu har Ragnar ställt sig upp mot tvbänken för första gången! Han passade även på att ta ett par steg längs med den på en gång. Får väl se om han kommer på att det är kul att gå och börjar med det nu.
    Han har blivit modig efter han var och tog sin 1½års sprutat, var väl för att jag sa till bvc sköterskan att han var lite seg och sen i utvecklingen och inte ens kryper ordentligt Han blev väl lite stött...
  2. 1
    Äntligen! Nu har Ragnar ställt sig upp mot tvbänken för första gången! Han passade även på att ta ett par steg längs med den på en gång. Får väl se om han kommer på att det är kul att gå och börjar med det nu.
    Han har blivit modig efter han var och tog sin 1½års sprutat, var väl för att jag sa till bvc sköterskan att han var lite seg och sen i utvecklingen och inte ens kryper ordentligt Han blev väl lite stött...
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    kul! dom kommer med sina glada överraskningar ibland dom små liven. elin överraskade mig på sin ettårsdag med att stå själv en bra stund.

    men 1 1/2 års sprutan är väl inte dax att ta än? ragnar är väl inte mer än 1 år? förlåt men jag kunde inte låta bli att fråga.
  4. 2
    kul! dom kommer med sina glada överraskningar ibland dom små liven. elin överraskade mig på sin ettårsdag med att stå själv en bra stund.

    men 1 1/2 års sprutan är väl inte dax att ta än? ragnar är väl inte mer än 1 år? förlåt men jag kunde inte låta bli att fråga.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Man måste ta den innan man åker utomlands eftersom mässlingen och rödahund är vanligare i andra länder där de inte vaccinerar mot det i samma utsträckning. Lite konstigt tycker jag dock är att han måste ta den igen vid 1½.
    Är bara 2 veckor kvar till vi sticker till Rhodos!
  6. 3
    Man måste ta den innan man åker utomlands eftersom mässlingen och rödahund är vanligare i andra länder där de inte vaccinerar mot det i samma utsträckning. Lite konstigt tycker jag dock är att han måste ta den igen vid 1½.
    Är bara 2 veckor kvar till vi sticker till Rhodos!

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag äntligen.. ♥
    By justEmmie in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2010-12-17, 11:20
  2. Äntligen äntligen frammåt!!
    By -LillaMy- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-16, 09:02
  3. Äntligen äntligen funkar det...!
    By Libra in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-16, 21:12
  4. Äntligen glad, äntligen positivt!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 22:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar