jahapp, att köpa eller inte köpa
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    jahapp, att köpa eller inte köpa

    Påskmiddag, ingen traditionell utan mer lite familjen hos min mormor.
    Och varje år så tar jag med en blomkvast och varje år så kommer samma svar.
    Men inte skulle du det, det räcker med att ni kommer, nu måst ejag bara släpa hem dom till stan.. uj uj uj...
    jahapp, hur ska man göra i år då? köpa den sedvanliga kvasten och vänta på ujjandena eller skippa den o kanske nöjja sig med att barnen får rita lite påskteckningar?
  2. 1
    jahapp, att köpa eller inte köpa Påskmiddag, ingen traditionell utan mer lite familjen hos min mormor.
    Och varje år så tar jag med en blomkvast och varje år så kommer samma svar.
    Men inte skulle du det, det räcker med att ni kommer, nu måst ejag bara släpa hem dom till stan.. uj uj uj...
    jahapp, hur ska man göra i år då? köpa den sedvanliga kvasten och vänta på ujjandena eller skippa den o kanske nöjja sig med att barnen får rita lite påskteckningar?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Har du sötmandel och florsocker hemma? Helst även lite mörk choklad... Gör då mandelmassa, rulla till bollar och doppa i den smälta chokladen. Ack, så gott och något annat än blommor.
  4. 2
    Har du sötmandel och florsocker hemma? Helst även lite mörk choklad... Gör då mandelmassa, rulla till bollar och doppa i den smälta chokladen. Ack, så gott och något annat än blommor.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    hmm ätbart, det hade varit något.. men har tyvärr ingen sötmandel hemma. synd att jag inte tänkte på lte sånt istället.
  6. 3
    hmm ätbart, det hade varit något.. men har tyvärr ingen sötmandel hemma. synd att jag inte tänkte på lte sånt istället.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Äh, tänk på det till nästa år!
    Ta du med en blomkvast i år igen för troligen så blir hon glad över blommorna och är bara "artig" då hon "beklagar" sig. Om hon verkligen inte ville ha dem hade du nog sett det tydligare.
  8. 4
    Äh, tänk på det till nästa år!
    Ta du med en blomkvast i år igen för troligen så blir hon glad över blommorna och är bara "artig" då hon "beklagar" sig. Om hon verkligen inte ville ha dem hade du nog sett det tydligare.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    baarnen har pysslat armband och påsris dekoration eller vad det heter. kanske får det räcka. får se om jag åker förbi affären eller ej...
  10. 5
    baarnen har pysslat armband och påsris dekoration eller vad det heter. kanske får det räcka. får se om jag åker förbi affären eller ej...

Liknande trådar

  1. Är så velig köpa eller inte köpa..
    By oja39 in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2012-01-04, 16:12
  2. Skofoton - att köpa eller inte köpa?
    By pudding* in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 20:29
  3. Köpa eller inte köpa-det är frågan?
    By Ingen alls in forum Antikrundan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-06, 14:35
  4. lergryta - att köpa eller inte köpa
    By zeta in forum Mat & dryck
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 19:53
  5. Köpa eller inte köpa..?
    By lifv in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2005-10-31, 22:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar