Julia börjar hos dagmamma
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Julia börjar hos dagmamma

    den 2e maj börjar vi skolain henne. Hon går inte ännu så det kan jag tycka är lite jobbigt, dock har hon tagit sina första steg så det kommer säkert lossna snart.

    Fler som skall börja i förskola/dagmamma?
  2. 1
    Julia börjar hos dagmamma den 2e maj börjar vi skolain henne. Hon går inte ännu så det kan jag tycka är lite jobbigt, dock har hon tagit sina första steg så det kommer säkert lossna snart.

    Fler som skall börja i förskola/dagmamma?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Va mysigt med dagmamma, det hade jag som liten och har bara mysiga tankar och minnen kring det! Saga kommer inte börja hos dagmamma/dagis förrän i samband med att nästa bebis gör det =) Saga är hos mormor/morfar om dagarna när jag jobbar nu. Jag jobbar en hel del helger, så det blir inte många timmar i veckan. Pappan är fortfarande hemma Fredagar och jag jobbar ju bara 75%. Jag ska gå hemma helt och hållet från och med vecka 28 då jag har semester ett par veckor och sedan havandeskapspenning. Känns helt sjukt att det snart är dags igen!

    Hon kommer säkert igång och går snart! För Saga kom första stegen och de riktiga promenaderna inom veckor från varandra.

    Hoppas det kommer gå jättebra med inskolningen för er båda och att ni får en supermysig tid fram tills dess!

    Kram Kram
  4. 2
    Va mysigt med dagmamma, det hade jag som liten och har bara mysiga tankar och minnen kring det! Saga kommer inte börja hos dagmamma/dagis förrän i samband med att nästa bebis gör det =) Saga är hos mormor/morfar om dagarna när jag jobbar nu. Jag jobbar en hel del helger, så det blir inte många timmar i veckan. Pappan är fortfarande hemma Fredagar och jag jobbar ju bara 75%. Jag ska gå hemma helt och hållet från och med vecka 28 då jag har semester ett par veckor och sedan havandeskapspenning. Känns helt sjukt att det snart är dags igen!

    Hon kommer säkert igång och går snart! För Saga kom första stegen och de riktiga promenaderna inom veckor från varandra.

    Hoppas det kommer gå jättebra med inskolningen för er båda och att ni får en supermysig tid fram tills dess!

    Kram Kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    FRida borjade dagis for nan vacka sedan och hon fullkomligen alskade det! Skont att inte behova lamna ett gratande barn...
  6. 3
    FRida borjade dagis for nan vacka sedan och hon fullkomligen alskade det! Skont att inte behova lamna ett gratande barn...

Liknande trådar

  1. dagmamma???
    By ledali in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 00:30
  2. Ang.Dagmamma
    By een_894 in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 20:55
  3. Mat hos dagmamma?
    By patka in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 12:27
  4. Ida börjar hos dagmamma
    By puppe81 m Ida 050915 in forum _0509 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 14:26
  5. Hur får man tag på dagmamma????
    By __dani in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-04, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar