Först att skriva.
1201 Januaribarn
  1. Anonym.
    #1

    Först att skriva.

    Får vara först att skriva i denna ankomstgrupp! Är ännu väldigt tidigt i graviditeten så kommer att vara anonym ett tag. Kommer att ha BF 1-2 januari någon gång. Är orolig för MF, men ska försöka att inte tänka allt för mycket på det.

    Hoppas att det kommer fler i denna ankomstgrupp snart!
  2. 1
    Först att skriva. Får vara först att skriva i denna ankomstgrupp! Är ännu väldigt tidigt i graviditeten så kommer att vara anonym ett tag. Kommer att ha BF 1-2 januari någon gång. Är orolig för MF, men ska försöka att inte tänka allt för mycket på det.

    Hoppas att det kommer fler i denna ankomstgrupp snart!
  3. januari-2:a?
    #2
    Vi får väl se om vi kan bli flera Jag kanske dyker upp här eller så inbillar jag mig bara (se mitt inlägg 21:15 idag)
  4. 2
    Vi får väl se om vi kan bli flera Jag kanske dyker upp här eller så inbillar jag mig bara (se mitt inlägg 21:15 idag)
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Hoppas att du joinar mig här snart då!
  6. 3
    Hoppas att du joinar mig här snart då!
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Och så anonym blev jag! Haha.
  8. 4
    Och så anonym blev jag! Haha.
  9. Anonym
    #5
    Trodde jag skulle hinna först, men du var snabb! Beräknad den 6 jan om jag räknat rätt...så omtumlande!!!
    Grattis!
  10. 5
    Trodde jag skulle hinna först, men du var snabb! Beräknad den 6 jan om jag räknat rätt...så omtumlande!!!
    Grattis!
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Tack! Haha, jo någon måste ju vara först!

    Grattis förresten och välkommen hit! Är det första barnet? Känner du något ännu?

    Jag förstår inte hur man ska orka vänta till v.12 då det känns lite säkrare. Eller hur man ska kunna vänta till BF! Jag som avskyr väntan! :P Hoppas verkligen att tiden går fort!
  12. 6
    Tack! Haha, jo någon måste ju vara först!

    Grattis förresten och välkommen hit! Är det första barnet? Känner du något ännu?

    Jag förstår inte hur man ska orka vänta till v.12 då det känns lite säkrare. Eller hur man ska kunna vänta till BF! Jag som avskyr väntan! :P Hoppas verkligen att tiden går fort!
  13. Anonym
    #7
    hej!
    nej, väntan är lång...

    Nej, det är inte mitt första, men mitt femte är det ditt första??
  14. 7
    hej!
    nej, väntan är lång...

    Nej, det är inte mitt första, men mitt femte är det ditt första??
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    Åh! Så då vet du vad som väntar, mer eller mindre.

    Det är mitt första. Känns helt nytt och spännande! Har du några tips till en nyblivande mamma?
  16. 8
    Åh! Så då vet du vad som väntar, mer eller mindre.

    Det är mitt första. Känns helt nytt och spännande! Har du några tips till en nyblivande mamma?
  17. Anonym
    #9
    njuta är mitt bästa tips!...men fråga gärna om det är något du undrar, är ju bara expert på mina egna, men det är kul att följa någon som ska ha nästan samtidigt!
  18. 9
    njuta är mitt bästa tips!...men fråga gärna om det är något du undrar, är ju bara expert på mina egna, men det är kul att följa någon som ska ha nästan samtidigt!
  19. Medlem sedan
    Feb 2011
    #10
    Det ska jag komma ihåg! Det känns skönt att ha någon att prata med.

    Jag har faktisk en fråga. Har du haft några symptom i början av graviditeten? När ungefär fick du det? Jag har inte speciellt mycket till symptom ännu och undrar lite om när det kan tänkas dra igång..
  20. 10
    Det ska jag komma ihåg! Det känns skönt att ha någon att prata med.

    Jag har faktisk en fråga. Har du haft några symptom i början av graviditeten? När ungefär fick du det? Jag har inte speciellt mycket till symptom ännu och undrar lite om när det kan tänkas dra igång..
  21. Anonym
    #11
    med första barnet förstod jag inte att jag var gravid förrän jag var i v 10ca. jag kommer ihåg att jag var så törstig o kissnödig hela tiden, annars inget. Det fortsatte hela den graviditeten. Denna gång har jag varit lite svimfärdig, o så min enorma mage som kommer redan i v 4 , är ganska smal annars, men min uttänjda kropp älskar tydligen att visa att ett under är på g igen.
    I övrigt känner jag ingenting, inget illamående eller slående trötthet, men vet att det det brukar komma...

    ha de så gott!
  22. 11
    med första barnet förstod jag inte att jag var gravid förrän jag var i v 10ca. jag kommer ihåg att jag var så törstig o kissnödig hela tiden, annars inget. Det fortsatte hela den graviditeten. Denna gång har jag varit lite svimfärdig, o så min enorma mage som kommer redan i v 4 , är ganska smal annars, men min uttänjda kropp älskar tydligen att visa att ett under är på g igen.
    I övrigt känner jag ingenting, inget illamående eller slående trötthet, men vet att det det brukar komma...

    ha de så gott!
  23. Medlem sedan
    Feb 2011
    #12
    Okej, då vet jag vad som kanske väntar mig. Men har förstått att det är stor skillnad mellan olika kvinnor. :P
  24. 12
    Okej, då vet jag vad som kanske väntar mig. Men har förstått att det är stor skillnad mellan olika kvinnor. :P
  25. Medlem sedan
    Jul 2003
    #13
    Grattis till plusset! Helt otroligt med små januaribebisar, eller hur!
  26. 13
    Grattis till plusset! Helt otroligt med små januaribebisar, eller hur!

Liknande trådar

  1. Jag var först at skriva att han vann!
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-10, 22:50
  2. Separation - vad skriva/inte skriva?
    By time to say goodbye in forum Separation
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-12, 19:29
  3. E på skriva skriva humör
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 19:51
  4. Nu först nu
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 04:08
  5. först in först ut
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 15:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar