Andréa är här :D!
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    Andréa är här :D!

    Som ni säkert förstått har liten anlänt! Långfredagen den 22/4 såg hon världens ljus. Andréa Kristina 3730 g och 53 cm lång, 9 dagar över tiden, lillasyster till världens stoltaste Lovisa. Nu är vi "hemma" efter en underbar tid på BB.
    Förlossningen var häftig, dock en låååååång latensfas... Återkommer med förlossningsberättelse inom kort.


    Till er på pluslistan - håll ut! Det är värt varenda lång dag.

    Kram!
    Mamma till Lovisa Joséphine 090908 och Andréa Kristina 110422
    Bloggar på http://karinloiske.blogspot.com
  2. 1
    Andréa är här :D! Som ni säkert förstått har liten anlänt! Långfredagen den 22/4 såg hon världens ljus. Andréa Kristina 3730 g och 53 cm lång, 9 dagar över tiden, lillasyster till världens stoltaste Lovisa. Nu är vi "hemma" efter en underbar tid på BB.
    Förlossningen var häftig, dock en låååååång latensfas... Återkommer med förlossningsberättelse inom kort.


    Till er på pluslistan - håll ut! Det är värt varenda lång dag.

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Grattis Karin!! Har tänkt massor på dig!!

    Kram Teres
  4. 2
    Grattis Karin!! Har tänkt massor på dig!!

    Kram Teres
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Åh vad härligt att höra. Har tänkt på dig ska du veta! Många grattis och kramar.
  6. 3
    Åh vad härligt att höra. Har tänkt på dig ska du veta! Många grattis och kramar.
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Åh vilka underbara nyheter - jättegrattis!!! Vad skönt att hon äntligen är hos er. Lycka till med allt! Kram!
  8. 4
    Åh vilka underbara nyheter - jättegrattis!!! Vad skönt att hon äntligen är hos er. Lycka till med allt! Kram!
  9. Medlem sedan
    Nov 2010
    #5
    oh vad roligt karin, stort stort grattis till en liten andrea, jattefint namn!!!!
    ni har sakert hunnit mysa en massa och lovisa alskar sakert sin lillasyster = )!
    ha det mysigt hemma tillsammans!
    kram maarit
  10. 5
    oh vad roligt karin, stort stort grattis till en liten andrea, jattefint namn!!!!
    ni har sakert hunnit mysa en massa och lovisa alskar sakert sin lillasyster = )!
    ha det mysigt hemma tillsammans!
    kram maarit
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Hurra! Grattis! Låter fint med en underbar tid på bb också
  12. 6
    Hurra! Grattis! Låter fint med en underbar tid på bb också
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    Tack !
    Kram!
  14. 7
    Tack !
    Kram!
  15. Medlem sedan
    Mar 2009
    #8
    Tack, det känns så bra!
    Kram!
  16. 8
    Tack, det känns så bra!
    Kram!
  17. Medlem sedan
    Mar 2009
    #9
    Ja, äntligen !
    Kram!
  18. 9
    Ja, äntligen !
    Kram!
  19. Medlem sedan
    Mar 2009
    #10
    Tack! Ja, vi har mysit massor på BB och Lovisa är fascinerad och nyfiken... Hur går det själv med storebror?
    Kram!
  20. 10
    Tack! Ja, vi har mysit massor på BB och Lovisa är fascinerad och nyfiken... Hur går det själv med storebror?
    Kram!
  21. Medlem sedan
    Mar 2009
    #11
    Ja, jisses vad bra det var här på BB i Karlskoga . Ångrar inte en sekund att jag "åkte hem" för att föda.
    Tack!
  22. 11
    Ja, jisses vad bra det var här på BB i Karlskoga . Ångrar inte en sekund att jag "åkte hem" för att föda.
    Tack!
  23. Medlem sedan
    Jun 2009
    #12
    Äntligen va?! Stort grattis, Andrea är ett jättefint namn på en lillasyster
  24. 12
    Äntligen va?! Stort grattis, Andrea är ett jättefint namn på en lillasyster
  25. Medlem sedan
    Jan 2001
    #13
    Låter härligt Jag har lite lätt bb-ångest, vet inte riktigt hur jag ska göra ytan får helt enkelt se hur det verkar efter förlossningen, om det nu blir någon sådan Ett tag fick inte syskon hälsa på alls och då känns det ju som det får vara... då parkerar jag mej i sängen hemma istället.
  26. 13
    Låter härligt Jag har lite lätt bb-ångest, vet inte riktigt hur jag ska göra ytan får helt enkelt se hur det verkar efter förlossningen, om det nu blir någon sådan Ett tag fick inte syskon hälsa på alls och då känns det ju som det får vara... då parkerar jag mej i sängen hemma istället.
  27. Medlem sedan
    Mar 2009
    #14
    Jaa, verkligen äntligen! Tack!
  28. 14
    Jaa, verkligen äntligen! Tack!
  29. Medlem sedan
    Mar 2009
    #15
    Åh, här var pappa och syskon välkomna närsomhelst. De hade fina familjerum också men det är kanske svårt att hela fam kan stanna...
  30. 15
    Åh, här var pappa och syskon välkomna närsomhelst. De hade fina familjerum också men det är kanske svårt att hela fam kan stanna...
  31. Medlem sedan
    Jan 2001
    #16
    Jo, det skulle nog inte vara så vilsamt heller Dehär tre raringarna jag har hemma är på bästa vårhumör och måste typ cykla hela dagarna för att inte bli helt uttråkade Men om jag ska ligga där måste de ju få hälsa på i alla fall!
  32. 16
    Jo, det skulle nog inte vara så vilsamt heller Dehär tre raringarna jag har hemma är på bästa vårhumör och måste typ cykla hela dagarna för att inte bli helt uttråkade Men om jag ska ligga där måste de ju få hälsa på i alla fall!
  33. Medlem sedan
    Sep 2009
    #17
    Stort grattis!
  34. 17
    Stort grattis!
  35. Medlem sedan
    Aug 2010
    #18
    Åh vad härligt att hon äntligen är här. Ett stort grattis till er!
  36. 18
    Åh vad härligt att hon äntligen är här. Ett stort grattis till er!
  37. Medlem sedan
    Mar 2009
    #19
    Tack!
  38. 19
    Tack!
  39. Medlem sedan
    Mar 2009
    #20
    Tack !
  40. 20
    Tack !
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Andréa är här :D!
    By Karin Lovisa in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-05-23, 20:36
  2. Lina m Andrea??!!!
    By Å.sa in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 14:09
  3. Lina med Andrea?
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 07:39
  4. Grattis Andrea!
    By Sannan in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 21:29
  5. HEJ!!! Lina med Andrea här!
    By Lina+Andrea & Freja in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 21:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar