Verkar som några vaknat till liv.. :)
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Verkar som några vaknat till liv.. :)

    Ser ut som att det är lite människor här i alla fall.. Vore roligt att se vilka som hänger kvar och när det är dags..

    BF?

    Jobbar du fortfarande?

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Verkar som några vaknat till liv.. :) Ser ut som att det är lite människor här i alla fall.. Vore roligt att se vilka som hänger kvar och när det är dags..

    BF?

    Jobbar du fortfarande?

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    BF?
    23 maj

    Jobbar du fortfarande?
    Nop, blev heltidssjukskriven för mina fogar för en vecka sen..

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Nop, eller har tagit fram vagnen men har inte gjort ren den eller tvättat vagnskläderna ännu.. Ska börja på måndag tänkte jag..
  4. 2
    BF?
    23 maj

    Jobbar du fortfarande?
    Nop, blev heltidssjukskriven för mina fogar för en vecka sen..

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Nop, eller har tagit fram vagnen men har inte gjort ren den eller tvättat vagnskläderna ännu.. Ska börja på måndag tänkte jag..
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    BF?
    31/5

    Jobbar du fortfarande?
    Japp! :-)

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Nja... skaffat en del grejer, men inget är "färdigt" dvs installerat. Måste fixa ett skötbord bl a. :-D
  6. 3
    BF?
    31/5

    Jobbar du fortfarande?
    Japp! :-)

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Nja... skaffat en del grejer, men inget är "färdigt" dvs installerat. Måste fixa ett skötbord bl a. :-D
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    BF?
    16maj

    Jobbar du fortfarande?
    Jaa, sista dagen på fredag, sen har jag semester tills lill*n kommer

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Mjo, de mesta är hemhandlat o klart.. håller på att tvätta igenom allt tyg, kläderna avklarat, men sängklader och sånt kvar. Spjälsängen står redo,vagnen likaså, ska bara ¨bäddas i ¨ när jag tvättat de sista.
    Har säkert glömt massor som man ¨ska ha gjort¨. De märks väl sen..
  8. 4
    BF?
    16maj

    Jobbar du fortfarande?
    Jaa, sista dagen på fredag, sen har jag semester tills lill*n kommer

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Mjo, de mesta är hemhandlat o klart.. håller på att tvätta igenom allt tyg, kläderna avklarat, men sängklader och sånt kvar. Spjälsängen står redo,vagnen likaså, ska bara ¨bäddas i ¨ när jag tvättat de sista.
    Har säkert glömt massor som man ¨ska ha gjort¨. De märks väl sen..
  9. Medlem sedan
    Jul 2004
    #5
    BF? 20:e maj
    Jobbar du fortfarande?ja men jobbar hemifrån

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar? Ja men har massor kvar. Har börjat inse att det närmar sig med stormsteg. Men har skaffat syskonvagn och lite kläder.
  10. 5
    BF? 20:e maj
    Jobbar du fortfarande?ja men jobbar hemifrån

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar? Ja men har massor kvar. Har börjat inse att det närmar sig med stormsteg. Men har skaffat syskonvagn och lite kläder.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6
    Bf 30/4 enligt RUL och 3/5 enligt sista mens.

    Har varit hemma med havandeskapspenning sen 1/3.

    Allt till bebisen är klart. BB-väskan är packad, men väntar på storstädningsrycket.
    Visst har jag städat vårt sovrum där bebisen ska sova mer noggrant, men resten av huset har bara fått den vanliga genomgången.
  12. 6
    Bf 30/4 enligt RUL och 3/5 enligt sista mens.

    Har varit hemma med havandeskapspenning sen 1/3.

    Allt till bebisen är klart. BB-väskan är packad, men väntar på storstädningsrycket.
    Visst har jag städat vårt sovrum där bebisen ska sova mer noggrant, men resten av huset har bara fått den vanliga genomgången.
  13. Medlem sedan
    Jul 2007
    #7
    Oj, då är det ju dags när som helst för dig.. Spännande.. Glöm inte bort att dela din bebisglädje när h*n väl kommit ut..
  14. 7
    Oj, då är det ju dags när som helst för dig.. Spännande.. Glöm inte bort att dela din bebisglädje när h*n väl kommit ut..
  15. Medlem sedan
    Sep 2009
    #8
    BF 5/5
    Är föräldraledig
    har inte boat nånting. Har allt framme redan eftersom det används till dottern. Spjälsäng har vi kvar att fixa men tar det efter flytten.
  16. 8
    BF 5/5
    Är föräldraledig
    har inte boat nånting. Har allt framme redan eftersom det används till dottern. Spjälsäng har vi kvar att fixa men tar det efter flytten.
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9
    Lovar att dela med mig när lill*n tittat ut:-)
  18. 9
    Lovar att dela med mig när lill*n tittat ut:-)
  19. Medlem sedan
    Dec 2010
    #10
    Hej alla glada!

    Jag har BF 23 maj, jobbar fortfarande men det har övergått till mer kontorsysslor än ren produktion.

    Har pysslat en del hemma, fixat själsängen och städar mest hela tiden. Barnvagnen är kvar att tvätta och fräscha till då den utlånad av en vän.. Börjar bli spännande nu!
  20. 10
    Hej alla glada!

    Jag har BF 23 maj, jobbar fortfarande men det har övergått till mer kontorsysslor än ren produktion.

    Har pysslat en del hemma, fixat själsängen och städar mest hela tiden. Barnvagnen är kvar att tvätta och fräscha till då den utlånad av en vän.. Börjar bli spännande nu!
  21. Medlem sedan
    Sep 2010
    #11

    BF 20 maj

    Hej

    Jodå, är kvar här inne .

    Jag har BF 20 maj, men har förvärkar varje dag och ibland på nätterna nu så vi får se...

    Jag har varit sjukskriven sedan 8 mars och igår gick jag på föräldraledighet fram till förlossningen.

    Vi har boat en hel del här hemma och nu är det bara BB-väskan som ska packas färdigt och sedan ska jag köpa några byxor till.

    Kram på er
  22. 11
    BF 20 maj Hej

    Jodå, är kvar här inne .

    Jag har BF 20 maj, men har förvärkar varje dag och ibland på nätterna nu så vi får se...

    Jag har varit sjukskriven sedan 8 mars och igår gick jag på föräldraledighet fram till förlossningen.

    Vi har boat en hel del här hemma och nu är det bara BB-väskan som ska packas färdigt och sedan ska jag köpa några byxor till.

    Kram på er
  23. Medlem sedan
    Jan 2011
    #12
    BF?
    Har BF 1 maj.. Om 4 dagar... Å känner inget än... E så otålig haha, vill att de ska sätta igång nu!!:P

    Jobbar du fortfarande?
    Nej, jag gick hem 14 april 17 dagar innan BF. Å de e superskönt å bara ta de lugnt å inte ha några måsten..

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Ja de har jag De mesta är klart.. De e detaljer i rummet som är kvar, som får göras när den lille e ute beroende på kön!
  24. 12
    BF?
    Har BF 1 maj.. Om 4 dagar... Å känner inget än... E så otålig haha, vill att de ska sätta igång nu!!:P

    Jobbar du fortfarande?
    Nej, jag gick hem 14 april 17 dagar innan BF. Å de e superskönt å bara ta de lugnt å inte ha några måsten..

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Ja de har jag De mesta är klart.. De e detaljer i rummet som är kvar, som får göras när den lille e ute beroende på kön!
  25. Medlem sedan
    Oct 2010
    #13
    BF?
    21 maj enligt ul. 11maj enl mens men tror mer på ul

    Jobbar du fortfarande?
    Nej är studie ledig men har praktik, men inte varje dag. Gör 6dagar till den sista är 18maj så bebis får stanna tills dess

    Har du börjat boa där hemma än? Om ja vad har du kvar?
    Oj har iaf tvättat alla kläder & sånt som ska tvättas, sen blir de inte så mycket mer eftersom vi flyttar i mitten på juni. Ska hämta vaggan hos kusinen (inte min, utan bebisens) i nästa vecka så jag kan bädda. Sen ska vi hyra babyskydd också, ett ansvar jag lämpat på maken får se hur de gå med den saken hehe
  26. 13
    BF?
    21 maj enligt ul. 11maj enl mens men tror mer på ul

    Jobbar du fortfarande?
    Nej är studie ledig men har praktik, men inte varje dag. Gör 6dagar till den sista är 18maj så bebis får stanna tills dess

    Har du börjat boa där hemma än? Om ja vad har du kvar?
    Oj har iaf tvättat alla kläder & sånt som ska tvättas, sen blir de inte så mycket mer eftersom vi flyttar i mitten på juni. Ska hämta vaggan hos kusinen (inte min, utan bebisens) i nästa vecka så jag kan bädda. Sen ska vi hyra babyskydd också, ett ansvar jag lämpat på maken får se hur de gå med den saken hehe
  27. Medlem sedan
    Aug 2002
    #14
    Hej!
    BF 9 maj här!
    Jag jobbar fortfarande heltid, sista dagen i morgon sedan en veckas semester. FP från och med 9 maj.
    Jag har inte klart på långa vägar. Har inte haft tid riktigt faktiskt, men jag räknar med att gå över en vecka så jag hinner nog förbereda mig de sista två veckorna.
    //Gabbi
  28. 14
    Hej!
    BF 9 maj här!
    Jag jobbar fortfarande heltid, sista dagen i morgon sedan en veckas semester. FP från och med 9 maj.
    Jag har inte klart på långa vägar. Har inte haft tid riktigt faktiskt, men jag räknar med att gå över en vecka så jag hinner nog förbereda mig de sista två veckorna.
    //Gabbi
  29. Medlem sedan
    Dec 2010
    #15
    Hej!

    Har BF den 19:e maj, men hoppas prinsen kommer tidigare, nästa helg vore bra ;-)

    Arbetar 1 vecka till, så 6:e maj blir min sista dag om jag hinner klart med allt, annars får man jobba ett par dagar till.

    Har boat en hel del där hemma, det mesta är ju redan framme eftersom vår son är knappt 20 månader så har man ju knappt hunnit lägga undan.
    Syskonvagn är hämtad och blöjor köpta, nu väntar man bara.
    Och snart är det dags ;-)
  30. 15
    Hej!

    Har BF den 19:e maj, men hoppas prinsen kommer tidigare, nästa helg vore bra ;-)

    Arbetar 1 vecka till, så 6:e maj blir min sista dag om jag hinner klart med allt, annars får man jobba ett par dagar till.

    Har boat en hel del där hemma, det mesta är ju redan framme eftersom vår son är knappt 20 månader så har man ju knappt hunnit lägga undan.
    Syskonvagn är hämtad och blöjor köpta, nu väntar man bara.
    Och snart är det dags ;-)
  31. Medlem sedan
    Dec 2010
    #16
    Hej! Har bf 31 maj (24 maj enligt sista mensen).

    Slutade jobba 31 mars, har nu grav.penning.

    Boat?? I wish! Vi ska flytta om 6 dar, så det känns som att ingenting är färdigt! Men vi har ju införskaffat de flesta grejerna, men mycket behöver ju tvättas och ställas iordning. Så jag hoppas verkligen inte bebis kommer allt för tidigt.
  32. 16
    Hej! Har bf 31 maj (24 maj enligt sista mensen).

    Slutade jobba 31 mars, har nu grav.penning.

    Boat?? I wish! Vi ska flytta om 6 dar, så det känns som att ingenting är färdigt! Men vi har ju införskaffat de flesta grejerna, men mycket behöver ju tvättas och ställas iordning. Så jag hoppas verkligen inte bebis kommer allt för tidigt.
  33. Medlem sedan
    May 2007
    #17
    BF?
    5 juni! Men jag blir igångsatt redan i maj förmodligen.

    Jobbar du fortfarande?
    Nej gick på Hp för några veckor sen.

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Vi har bara köpt babyskydd! Inte ens vagn har vi hittat än...
  34. 17
    BF?
    5 juni! Men jag blir igångsatt redan i maj förmodligen.

    Jobbar du fortfarande?
    Nej gick på Hp för några veckor sen.

    Har du börjat boat där hemma än? Om ja, vad har du kvar?
    Vi har bara köpt babyskydd! Inte ens vagn har vi hittat än...

Liknande trådar

  1. Hundfolket verkar ha vaknat
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-12-06, 09:09
  2. kul vi verkar vara några
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 20:18
  3. några verkar tro att en sekt söker sig
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 84
    Senaste inlägg: 2008-05-18, 19:37
  4. Verkar som bebis vaknat till;)
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 08:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar