Är det dags för lillebror/lillasyster?
1201 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    Är det dags för lillebror/lillasyster?

    Förra gången så blev vi i princip gravida i samma stund som vi tänkte tanken att vi kanske ska börja försöka bli gravida. Så nu har vi varit ganska noga med att inte bjuda in till ytterligare graviditet. Förrän jag (lite vi men mest jag) plötsligt kände att nu börjar jag känna att jag skulle klara en till. Och nu knappt 2 veckor senare går jag och känner mig gravid fast jag omöjligt kan veta det ännu. Jag förväntar mig mens till helgen så då får jag väl testa. Men kanske blir det en liten januaribebis? Vore kanske inte så tokigt...
    KRAM
  2. 1
    Är det dags för lillebror/lillasyster? Förra gången så blev vi i princip gravida i samma stund som vi tänkte tanken att vi kanske ska börja försöka bli gravida. Så nu har vi varit ganska noga med att inte bjuda in till ytterligare graviditet. Förrän jag (lite vi men mest jag) plötsligt kände att nu börjar jag känna att jag skulle klara en till. Och nu knappt 2 veckor senare går jag och känner mig gravid fast jag omöjligt kan veta det ännu. Jag förväntar mig mens till helgen så då får jag väl testa. Men kanske blir det en liten januaribebis? Vore kanske inte så tokigt...
    KRAM
  3. januari-2:a?
    #2
    Min anonyma signatur blir den här tills vidare.
  4. 2
    Min anonyma signatur blir den här tills vidare.

Liknande trådar

  1. Isacs lillebror/lillasyster
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-25, 15:06
  2. lillebror/lillasyster
    By hemlig en stund till in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-05, 18:54
  3. Noras lillebror/lillasyster?
    By vildanora in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-09, 21:18
  4. Vad kan en lillebror/lillasyster
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-12, 22:49
  5. Linus Lillasyster / Lillebror?
    By Malin bf 5/9 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar