Oj :-D
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Oj :-D

    Jag la ner Jachob på mattan i tv rummet. La ner honom på rygg som vanligt sen är han snabb som blixten för att hamna på magen. Läger ut lite leksaker runt om kring honom. Men se det passade inte honom han ville ha en sak som låg längre bort.
    I med höger armbågen balansera med vänster. Ta i med bena och vips så tar man sig framåt. Hallå han är ju bara fem månader. När han fyllde 4 månader låg han ju still. Vad hände med min bäbis????

    Kram
    http://www.youtube.com/watch?v=IoiY-_twSFs&NR=1

    Så sant så.

    Lycklig mamma till R -04, Z-06, I -07, J -10 Och till stora syster i himmelen född -03
  2. 1
    Oj :-D Jag la ner Jachob på mattan i tv rummet. La ner honom på rygg som vanligt sen är han snabb som blixten för att hamna på magen. Läger ut lite leksaker runt om kring honom. Men se det passade inte honom han ville ha en sak som låg längre bort.
    I med höger armbågen balansera med vänster. Ta i med bena och vips så tar man sig framåt. Hallå han är ju bara fem månader. När han fyllde 4 månader låg han ju still. Vad hände med min bäbis????

    Kram
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Din lilla kille har blivit stor!!!!!!
  4. 2
    Din lilla kille har blivit stor!!!!!!
  5. Medlem sedan
    Apr 1999
    #3
    Påskharen tog din lilla bebis? Å satte dit en större istället??
    Så måste det nog vara!

    Lovisa har hittat sina fötter. Så håller hon så hårt i tårna och drar emot munnen så att det tar ont.... Så blir hon lessen för att det tar ont i tårna....Hmmm, hur smart är det?? Men det är GULLIGT!!!!
  6. 3
    Påskharen tog din lilla bebis? Å satte dit en större istället??
    Så måste det nog vara!

    Lovisa har hittat sina fötter. Så håller hon så hårt i tårna och drar emot munnen så att det tar ont.... Så blir hon lessen för att det tar ont i tårna....Hmmm, hur smart är det?? Men det är GULLIGT!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Hehe gulligt! Stora killen! Här snurras det runt i cirklar alltså när han ligger på rygg. Och bakåt oxå när han ligger på rygg, sätter i fötterna spänner upp ryggen i en liten båge och skjuter ifrån men benen då kommer man bakåt tills nått sätter stopp och då blir man arg!
  8. 4
    Hehe gulligt! Stora killen! Här snurras det runt i cirklar alltså när han ligger på rygg. Och bakåt oxå när han ligger på rygg, sätter i fötterna spänner upp ryggen i en liten båge och skjuter ifrån men benen då kommer man bakåt tills nått sätter stopp och då blir man arg!
  9. Medlem sedan
    Mar 2007
    #5
    Hi hi påskharen är en lurig en
  10. 5
    Hi hi påskharen är en lurig en
  11. Medlem sedan
    May 2008
    #6
    Ojojoj!! Stora killen
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  12. 6
    Ojojoj!! Stora killen
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar