en liten januaribäbis...!!:D!
1201 Januaribarn
  1. Anonym
    #1

    en liten januaribäbis...!!:D!

    Har nog fått svagaste strecket någonsin, eller snarare liten skugga, men det finns där o vi ser den tydligt! För vist visar det inte något om man inte är gravid?? (hör ni vad jag vill ha för svar?)

    Hoppas vi blir många här, LYCKA TILL alla som kämpar!!
  2. 1
    en liten januaribäbis...!!:D! Har nog fått svagaste strecket någonsin, eller snarare liten skugga, men det finns där o vi ser den tydligt! För vist visar det inte något om man inte är gravid?? (hör ni vad jag vill ha för svar?)

    Hoppas vi blir många här, LYCKA TILL alla som kämpar!!
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Vad roligt! Grattis! Jag har också hört precis samma sak. Ett plus är alltid ett plus!

    När är du beräknad?

    Jag håller med dig. Hoppas att vi blir många här!
  4. 2
    Vad roligt! Grattis! Jag har också hört precis samma sak. Ett plus är alltid ett plus!

    När är du beräknad?

    Jag håller med dig. Hoppas att vi blir många här!
  5. Anonym
    #3
    Nej vad jag har hört så visar graviditetstesten väldigt sällan ett plus om man inte är gravid. Dock står det att om man bara kan se plusset i vissa vinklar och så så kan det vara så att man inte är gravid..
    Läste lappen i clearblue-asken ca 5 gånger för jag var väldigt osäker på om mitt test skulle vara giltigt
  6. 3
    Nej vad jag har hört så visar graviditetstesten väldigt sällan ett plus om man inte är gravid. Dock står det att om man bara kan se plusset i vissa vinklar och så så kan det vara så att man inte är gravid..
    Läste lappen i clearblue-asken ca 5 gånger för jag var väldigt osäker på om mitt test skulle vara giltigt
  7. Anonym
    #4
    nej, då, idag är det ingen tvekan...en liten januaribäbis är på g!
  8. 4
    nej, då, idag är det ingen tvekan...en liten januaribäbis är på g!
  9. Nr 2 på gång
    #5
    åh vad roligt.. grattis.. då blev vi en till...
    för mig känns det skumt för jag har nästan inga symptom alls.. så man undrar ju om det verkligen är sant..
  10. 5
    åh vad roligt.. grattis.. då blev vi en till...
    för mig känns det skumt för jag har nästan inga symptom alls.. så man undrar ju om det verkligen är sant..
  11. Medlem sedan
    Feb 2011
    #6
    Jag har nästan inte heller några symptom.. Tror att det kommer senare, eller så är man en av de där gravida kvinnorna som inte får så mycket symptom. Vi får helt enkelt se vad som händer!
  12. 6
    Jag har nästan inte heller några symptom.. Tror att det kommer senare, eller så är man en av de där gravida kvinnorna som inte får så mycket symptom. Vi får helt enkelt se vad som händer!
  13. Nr 2 på gång
    #7
    Mmm vi får se.. Förra gången så hade jag ganska många symptom tidigt... Så som sagt det känns inte så trovärdigt. Men den som väntar på något gott Jag kanske kommer ångra att jag sa detta om någon vecka...
  14. 7
    Mmm vi får se.. Förra gången så hade jag ganska många symptom tidigt... Så som sagt det känns inte så trovärdigt. Men den som väntar på något gott Jag kanske kommer ångra att jag sa detta om någon vecka...
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    Haha, ja vi får helt enkelt se vad som händer!
  16. 8
    Haha, ja vi får helt enkelt se vad som händer!
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Grattis till dig med!
  18. 9
    Grattis till dig med!

Liknande trådar

  1. Någon som sett en sådan liten liten sked
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 09:43
  2. Någon som har bara en liten, liten gnutt
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-02, 18:12
  3. 16:58 idag föddes en liten liten Ruta
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 08:25
  4. kort FILM om liten liten liiiiten tjej!!
    By sunrose in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:39
  5. En januaribäbis till är född!
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 11:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar