Äggdonator sökes!
Efterlysningar
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Äggdonator sökes!

    Hej! Vi är ett gift par från Stockholm som söker en äggdonator. Vid 28 års åldern fick jag diagnos för tidig klimakterium och har nu stått i äggdonationskön i 1,3 år. Väntan för att få en behandling i Sverige är lång och vi söker en snäll tjej som kan tänke sig ställa upp för oss.
    Det gör inget om du inte bor i stockholm, vi står för dina resekostnader och ev. boende om det behövs.

    Om du inte passar till oss kan vi göra korsdonation.
    mejla mig på: [email protected]
  2. 1
    Äggdonator sökes! Hej! Vi är ett gift par från Stockholm som söker en äggdonator. Vid 28 års åldern fick jag diagnos för tidig klimakterium och har nu stått i äggdonationskön i 1,3 år. Väntan för att få en behandling i Sverige är lång och vi söker en snäll tjej som kan tänke sig ställa upp för oss.
    Det gör inget om du inte bor i stockholm, vi står för dina resekostnader och ev. boende om det behövs.

    Om du inte passar till oss kan vi göra korsdonation.
    mejla mig på: [email protected]
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vad är det för ålderskrav på donator nuför tiden?
  4. 2
    Vad är det för ålderskrav på donator nuför tiden?
  5. Medlem sedan
    May 2011
    #3
    Hej!

    ålders gränsen i Sverige är 20-35 år men från 18år i andra länder.
  6. 3
    Hej!

    ålders gränsen i Sverige är 20-35 år men från 18år i andra länder.
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Synd, då är jag för gammal! Jag misstänkte att gränsen inte höjts de senaste åren, för jag var på väg att bli donator tidigare, men om jag varit födda i januari istället för december hade det gått....

    Hoppas du hittar någon! (Eller kollar om de gör undantag för ålder)
  8. 4
    Synd, då är jag för gammal! Jag misstänkte att gränsen inte höjts de senaste åren, för jag var på väg att bli donator tidigare, men om jag varit födda i januari istället för december hade det gått....

    Hoppas du hittar någon! (Eller kollar om de gör undantag för ålder)
  9. Medlem sedan
    Mar 2011
    #5
    hej jag är en tjej som just fyllt 30 år,och har 6 barn :0) tycker att alla ska ha rätt till att bli mamma så att om du vill så ställer jag gärna upp för er...m.v.h
    katherin
  10. 5
    hej jag är en tjej som just fyllt 30 år,och har 6 barn :0) tycker att alla ska ha rätt till att bli mamma så att om du vill så ställer jag gärna upp för er...m.v.h
    katherin
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    Vilket jobbigt besked.

    Fick en liten tår i ögat av Katherins svar. Hoppas det går vägen för er oavsett om hon eller någon annan ställer upp.

    Får jag ett friskt barn i början av nästa år är det något jag kan tänka mig att göra också. Livet är så orättvist ibland. När jag var yngre så sa jag alltid att jag aldrig skulle skaffa barn och att det därför inte gjorde något om jag var steril. Tankar som jag senare i livet har skämts över med tanke på alla som har så svårt att bli gravid. När vi sen bestämde oss för att skaffa en liten så gick det så fort att vi inte riktigt hängde med. Det var planerat och iom att jag slutat äta p-piller och vi bara körde avbrutet som fuskades lite så var det inte oväntat att det skulle ta två månader tidigare än tänkt Sen hör man vänner omkring en och läser här på forumet om de som har svårt... Jag får dåligt samvete över hur jag en gång tänkt och sen hur väldigt lätt det var för oss.. Så jag hoppas nästan jag kan skänka någon glädje till någon framöver.

    Lycka till till er!!
    Kram
  12. 6
    Vilket jobbigt besked.

    Fick en liten tår i ögat av Katherins svar. Hoppas det går vägen för er oavsett om hon eller någon annan ställer upp.

    Får jag ett friskt barn i början av nästa år är det något jag kan tänka mig att göra också. Livet är så orättvist ibland. När jag var yngre så sa jag alltid att jag aldrig skulle skaffa barn och att det därför inte gjorde något om jag var steril. Tankar som jag senare i livet har skämts över med tanke på alla som har så svårt att bli gravid. När vi sen bestämde oss för att skaffa en liten så gick det så fort att vi inte riktigt hängde med. Det var planerat och iom att jag slutat äta p-piller och vi bara körde avbrutet som fuskades lite så var det inte oväntat att det skulle ta två månader tidigare än tänkt Sen hör man vänner omkring en och läser här på forumet om de som har svårt... Jag får dåligt samvete över hur jag en gång tänkt och sen hur väldigt lätt det var för oss.. Så jag hoppas nästan jag kan skänka någon glädje till någon framöver.

    Lycka till till er!!
    Kram

Liknande trådar

  1. Äggdonator som kan ge oss hopp sökes
    By livetiar in forum Efterlysningar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-22, 16:58
  2. Äggdonator sökes så att två kan bli tre
    By tvåtre in forum Ägg & spermadonation
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-22, 16:44
  3. Äggdonator sökes
    By Hildatilda in forum Ägg & spermadonation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-04, 22:43
  4. Äggdonator!!
    By Alyssa m Adie & Kian in forum _0605 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar