Stockholmsfika!
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Stockholmsfika!

    Alla mammor med stora bebbar! Vilka kommer? Mitt förslag är att vi ses på Coffee House i Skrapan 10:30 imorgon. har någon nån annan idé säg gärna. Nåt museum kanske?
  2. 1
    Stockholmsfika! Alla mammor med stora bebbar! Vilka kommer? Mitt förslag är att vi ses på Coffee House i Skrapan 10:30 imorgon. har någon nån annan idé säg gärna. Nåt museum kanske?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Tyvärr kan vi inte komma! Alicia är snorig och febrig så vi får bli hemma och friskna till. För några dagar sen avslutade hon en pencillinkur mot öroninflammation, men jag misstänker att hon inte blivit helt frisk från den!
    Jättesynd nu när vi äntligen hade hittat ett bra datum!
  4. 2
    Tyvärr kan vi inte komma! Alicia är snorig och febrig så vi får bli hemma och friskna till. För några dagar sen avslutade hon en pencillinkur mot öroninflammation, men jag misstänker att hon inte blivit helt frisk från den!
    Jättesynd nu när vi äntligen hade hittat ett bra datum!
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Synd!!! Men krya på er!!! Jag föreslår nästa torsdag då som en liten "sista chans" (för vår del), sen börjar vi med inskolning.....snyft....
  6. 3
    Synd!!! Men krya på er!!! Jag föreslår nästa torsdag då som en liten "sista chans" (för vår del), sen börjar vi med inskolning.....snyft....
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Vi får se hur det ser ut då, då borde ivf JAG vara piggare! Jag tappar rösten varje kväll o får sjunga upp mig rejält på morgonen. Därtill är jag fortf orkeslös och stel.

    Nu får det gärna ge sig, om inte förr till helgen när det ska bli varmt o skönt igen tydligen!
  8. 4
    Vi får se hur det ser ut då, då borde ivf JAG vara piggare! Jag tappar rösten varje kväll o får sjunga upp mig rejält på morgonen. Därtill är jag fortf orkeslös och stel.

    Nu får det gärna ge sig, om inte förr till helgen när det ska bli varmt o skönt igen tydligen!
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5
    Jag jobbar och har möte (om bokslutet, kommer inte undan det...) på fm, så jag kan inte komma. =(

    Jag hade tänkt att skicka maken och Rex i stället, men de kan inte i morgon, tyvärr. "Gärna nästa gång", sa maken. =)

    Kanske, kanske onsdag nästa vecka? 11/5?
    lyrasmamma.wordpress.com
  10. 5
    Jag jobbar och har möte (om bokslutet, kommer inte undan det...) på fm, så jag kan inte komma. =(

    Jag hade tänkt att skicka maken och Rex i stället, men de kan inte i morgon, tyvärr. "Gärna nästa gång", sa maken. =)

    Kanske, kanske onsdag nästa vecka? 11/5?
  11. Medlem sedan
    Nov 2000
    #6
    Onsdag går bra!!! Din make får väl duga även om vi längtar mest efter dig..... Kram på er!
  12. 6
    Onsdag går bra!!! Din make får väl duga även om vi längtar mest efter dig..... Kram på er!
  13. Medlem sedan
    Nov 2000
    #7
    Ja, värmen kommer tillbaka säger de....Krya på dig så kanske det funkar nästa vecka!
  14. 7
    Ja, värmen kommer tillbaka säger de....Krya på dig så kanske det funkar nästa vecka!

Liknande trådar

  1. Stockholmsfika???
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 19:03
  2. Stockholmsfika
    By cat m Vilgot o Molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 09:27
  3. Stockholmsfika hos mig!
    By Jenny m.Matilda&Adam in forum _0605 Majbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 20:43
  4. Stockholmsfika
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 13:45
  5. '**stockholmsfika**
    By anna/astrid&märthaBF idag in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar