6 månader
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    6 månader

    Helt galet vad tiden går snabbt. Idag blev min lilla minimoj ett halvår. Var tog tiden vägen??? Har inte varit här inne på jättelänge, ska läsa ikapp lite tänkte jag. Jag hoppas att ni har det bra allihop. Med oss är det fint. Charlie gör inte så mycket väsen av sig, sedan två veckor tillbaka så har han fått medicin mot ev. Astma och den hjälper, han är mycket bättre. Han har rosslat i stort sätt sedan han kom, så vi får väl se vad som händer med det framöver. Han har fått en läkartid nu den 16.

    Ha en härlig helg nu allihop då det ser ut att bli kalasväder.
    Titta gärna in här:
    http://www.jeanikee.se

    ♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ ¸.•°´¯) ♥♥ (¯`°•.¸ ♥ ♥ ¸.•°´¯) ♥

    "Var den du är, det finns redan så många andra"
  2. 1
    6 månader Helt galet vad tiden går snabbt. Idag blev min lilla minimoj ett halvår. Var tog tiden vägen??? Har inte varit här inne på jättelänge, ska läsa ikapp lite tänkte jag. Jag hoppas att ni har det bra allihop. Med oss är det fint. Charlie gör inte så mycket väsen av sig, sedan två veckor tillbaka så har han fått medicin mot ev. Astma och den hjälper, han är mycket bättre. Han har rosslat i stort sätt sedan han kom, så vi får väl se vad som händer med det framöver. Han har fått en läkartid nu den 16.

    Ha en härlig helg nu allihop då det ser ut att bli kalasväder.
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Till vårt 2:dra barn fick medicin mot förkylningsastma. Han är nyss fylda 2år nu och vi har för någon vecka sedan slutat med medicin för att se om det gått över. Förkylningsastma ska ju tydligen växa bort.

    Ha en skön helg
  4. 2
    Till vårt 2:dra barn fick medicin mot förkylningsastma. Han är nyss fylda 2år nu och vi har för någon vecka sedan slutat med medicin för att se om det gått över. Förkylningsastma ska ju tydligen växa bort.

    Ha en skön helg
  5. Medlem sedan
    Oct 2000
    #3
    Jo har man tur så växer det ju bort om inte annat så brukar det i alla fall bli bättre. Nu är det ju inte förkylningsastma han i så fall hade då han inte var förkyld, men jag hoppas att det växer bort ändå så småningom. Min man och hans syster har också astma, men klarar sig utan medicinering idag, liksaså min makes äldsta dotter har haft svår allergi och astma sen hon var liten, men är mycket bättre idag... Så vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt. Skönt att slippa höra honom rossla i alla fall...
  6. 3
    Jo har man tur så växer det ju bort om inte annat så brukar det i alla fall bli bättre. Nu är det ju inte förkylningsastma han i så fall hade då han inte var förkyld, men jag hoppas att det växer bort ändå så småningom. Min man och hans syster har också astma, men klarar sig utan medicinering idag, liksaså min makes äldsta dotter har haft svår allergi och astma sen hon var liten, men är mycket bättre idag... Så vi får väl hoppas på det bästa helt enkelt. Skönt att slippa höra honom rossla i alla fall...
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Vad skönt att medicinen hjälper!!!
  8. 4
    Vad skönt att medicinen hjälper!!!

Liknande trådar

  1. oxå var det 6 månader då
    By bebis 2010? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 22:09
  2. 18 månader
    By Karonesse in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 09:43
  3. Ny här med 7 månader son
    By Yobbly in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:28
  4. 3 månader sen
    By wobblan in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:42
  5. 6 månader...
    By Myggis m A&G in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar