Det blev ett plus!
1201 Januaribarn
  1. januari-2:a!
    #1

    Det blev ett plus!

    När jag testade förra helgen som jag tyckte var väldigt nära beräknad mens så visade testet negativt. Jaha - det var ju lite tråkigt tänkte jag. Kände mig lite ledsen faktiskt.

    Men så har känslan inte gett med sig den här veckan (den ursprungliga känslan alltså) och inte heller har jag fått någon mens. Så nu testade jag igen nu på morgonen! Och nu blev det PLUS!

    Utifrån mina egna beräkningar med hjälp av diverse graviditetskalkylatorer på nätet så är beräknat datum någonstans i trakten av 8/1, men med tanke på att jag gick till v. 42+0 med vår 2-åring så verkar det sannolikt att det är närmare mitten av månaden som blir faktisk födelsedag. Men man kan ju aldrig veta!

    Jag har lite känslan av att jag vill skrika ut nyheten till hela världen samtidigt som jag inte vill det... skumt...

    KRAM på er!
  2. 1
    Det blev ett plus! När jag testade förra helgen som jag tyckte var väldigt nära beräknad mens så visade testet negativt. Jaha - det var ju lite tråkigt tänkte jag. Kände mig lite ledsen faktiskt.

    Men så har känslan inte gett med sig den här veckan (den ursprungliga känslan alltså) och inte heller har jag fått någon mens. Så nu testade jag igen nu på morgonen! Och nu blev det PLUS!

    Utifrån mina egna beräkningar med hjälp av diverse graviditetskalkylatorer på nätet så är beräknat datum någonstans i trakten av 8/1, men med tanke på att jag gick till v. 42+0 med vår 2-åring så verkar det sannolikt att det är närmare mitten av månaden som blir faktisk födelsedag. Men man kan ju aldrig veta!

    Jag har lite känslan av att jag vill skrika ut nyheten till hela världen samtidigt som jag inte vill det... skumt...

    KRAM på er!
  3. Anonym
    #2
    Gattis o välkommen hit!!
  4. 2
    Gattis o välkommen hit!!
  5. Bf 3/11 -12
    #3

    Shiiiit!

    Jag skulle ju vara anonym! ;-) Inte så mycket för den här gruppens skull, men jag är inte redo för att någon jag känner vet om vår hemlis. Så är det någon som känner mig irl och läser, så please, säg inget. Haha, så det kan gå!
  6. 3
    Shiiiit! Jag skulle ju vara anonym! ;-) Inte så mycket för den här gruppens skull, men jag är inte redo för att någon jag känner vet om vår hemlis. Så är det någon som känner mig irl och läser, så please, säg inget. Haha, så det kan gå!

Liknande trådar

  1. BM blev gyn som blev Akuten...tummar?!
    By tingla_bu in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-05-28, 07:37
  2. Varför blev ni det ni blev?
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 19:52
  3. Shopping blev fika blev middag
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 01:29
  4. Det blev ingen trea, det blev mf
    By anonymt namn in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 15:59
  5. Hur blev det så här?
    By Fågelfri in forum Kärlek & relationer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 23:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar