Fika onsdag?
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Fika onsdag?

    Vad sägs om Skrapan klockan 10?

    Och sedan kanske en park eller nåt ställe där man kan springa runt? Bus-Rex vill inte sitta stilla särskilt länge... =)
    lyrasmamma.wordpress.com
  2. 1
    Fika onsdag? Vad sägs om Skrapan klockan 10?

    Och sedan kanske en park eller nåt ställe där man kan springa runt? Bus-Rex vill inte sitta stilla särskilt länge... =)
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Bra idé! Även om inte alla barn springer....vädret ska ju bli fortsatt fint. Va roligt att du kan komma loss!!!
  4. 2
    Bra idé! Även om inte alla barn springer....vädret ska ju bli fortsatt fint. Va roligt att du kan komma loss!!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Kan tyvärr inte! Alica mår tack och lov bättre, men jag har en hemtenta som måste in snart!! Ses gärna och fikar slutet av maj- början av juni om det är någon som kan då! Det behöver inte vara en vardag om många börjat jobba, det finns ju några klämdagar framöver eller så kanske en lördag eller söndag kan funka?
  6. 3
    Kan tyvärr inte! Alica mår tack och lov bättre, men jag har en hemtenta som måste in snart!! Ses gärna och fikar slutet av maj- början av juni om det är någon som kan då! Det behöver inte vara en vardag om många börjat jobba, det finns ju några klämdagar framöver eller så kanske en lördag eller söndag kan funka?
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4
    Lycka till med tentan! Hoppas vi kan ses nåt längre fram!
  8. 4
    Lycka till med tentan! Hoppas vi kan ses nåt längre fram!
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Hoppla hejsan ja, det har jag inte svarat på. Men nej hörrni vi är hemma idag. Det är mkt att fixa med här hemma och jag har ingen barnvakt heller.

    Hoppas att ni får kul! kram//M
  10. 5
    Hoppla hejsan ja, det har jag inte svarat på. Men nej hörrni vi är hemma idag. Det är mkt att fixa med här hemma och jag har ingen barnvakt heller.

    Hoppas att ni får kul! kram//M

Liknande trådar

  1. Fika på onsdag då?
    By MrsHyde in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-11, 06:33
  2. Fika på onsdag!
    By sarale m molly in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-26, 20:42
  3. Fika på onsdag?
    By Inka m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 08:06
  4. fika på onsdag 21?
    By mammadonna in forum Autismspektrum
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 12:24
  5. Gbg-fika på onsdag?
    By Efemeris in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar