Inskrivning och tid för VUL bokat :)
1201 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Inskrivning och tid för VUL bokat :)

    Ringde MVC idag och bokade inskrivningstid. Enl sköterskans uträkning så ska jag vara i v 8, men eftersom jag vet att jag har kort lutealfas så är det mer troligt med v 7. Men men, den 23 maj ska jag dit iaf.

    Samtidigt frågade jag om man fick komma på tidigt ultraljud. De hade ingen tid förrän 10 juni, men den tiden tog jag ändå

    Jag ska försöka gå på "magkänsla" och inte oroa mig för mycket. Och känslan säger mig att allt är ok. Morgonillamåendet har börjat och brösten har vuxit typ en storlek Det spänner och drar i magen och jag måste hela tiden tänka på att hålla in magen för att det inte ska synas (kan vara inbillning också). Känner mig otroligt uppblåst...

    Ser fram emot inskrivning nästa måndag!
  2. 1
    Inskrivning och tid för VUL bokat :) Ringde MVC idag och bokade inskrivningstid. Enl sköterskans uträkning så ska jag vara i v 8, men eftersom jag vet att jag har kort lutealfas så är det mer troligt med v 7. Men men, den 23 maj ska jag dit iaf.

    Samtidigt frågade jag om man fick komma på tidigt ultraljud. De hade ingen tid förrän 10 juni, men den tiden tog jag ändå

    Jag ska försöka gå på "magkänsla" och inte oroa mig för mycket. Och känslan säger mig att allt är ok. Morgonillamåendet har börjat och brösten har vuxit typ en storlek Det spänner och drar i magen och jag måste hela tiden tänka på att hålla in magen för att det inte ska synas (kan vara inbillning också). Känner mig otroligt uppblåst...

    Ser fram emot inskrivning nästa måndag!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Vad roligt! Man behöver lite små milstolpar i början, när det känns som att tiden går långsamt och det inte händer någonting.
    :: MOE :: www.moedesign.se

    Mina tre killar A (2004/03), A (2009/05) och V (2011/12). ♥
  4. 2
    Vad roligt! Man behöver lite små milstolpar i början, när det känns som att tiden går långsamt och det inte händer någonting.

Liknande trådar

  1. Bokat tid för inskrivning...
    By Sharp in forum _1106 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 15:52
  2. Bokat tid för inskrivning...
    By sarat in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 19:25
  3. Har bokat inskrivning
    By Hoppfulla hoppan in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 18:56
  4. Bokat tid för inskrivning
    By theresa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 17:20
  5. Har ni bokat tid för inskrivning?
    By Luringen bf 8 okt? in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 05:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar