Nu kommer jag ihåg...
1201 Januaribarn
  1. januari-2:a!
    #1

    Nu kommer jag ihåg...

    Jag vet att jag hade en del besvär med magknip och gaser i början av förra graviditeten (inte klassiska symtom, jag vet) men jag hade liksom förträngt lite hur besvärande det stundvis kunde vara...

    Nu har magknipet (och minnena) återvänt... Och om jag kommer ihåg rätt höll det på i stort sett hela första trimestern... *Suck* fun fun fun! :P

    Då är det väl bara att vänta in den konstanta olustkänslan i magen som gjorde att jag fick gå och småäta hela tiden för att inte må illa på riktigt...

    Är inte på mitt mest positiva humör ikväll... :P
  2. 1
    Nu kommer jag ihåg... Jag vet att jag hade en del besvär med magknip och gaser i början av förra graviditeten (inte klassiska symtom, jag vet) men jag hade liksom förträngt lite hur besvärande det stundvis kunde vara...

    Nu har magknipet (och minnena) återvänt... Och om jag kommer ihåg rätt höll det på i stort sett hela första trimestern... *Suck* fun fun fun! :P

    Då är det väl bara att vänta in den konstanta olustkänslan i magen som gjorde att jag fick gå och småäta hela tiden för att inte må illa på riktigt...

    Är inte på mitt mest positiva humör ikväll... :P
  3. Anonym
    #2
    Jag vet att jag hade en del besvär med magknip och gaser i början av förra graviditeten (inte klassiska symtom, jag vet) men jag hade liksom förträngt lite hur besvärande det stundvis kunde vara...

    Nu har magknipet (och minnena) återvänt... Och om jag kommer ihåg rätt höll det på i stort sett hela första trimestern... *Suck* fun fun fun! :P

    Då är det väl bara att vänta in den konstanta olustkänslan i magen som gjorde att jag fick gå och småäta hela tiden för att inte må illa på riktigt...

    Är inte på mitt mest positiva humör ikväll... :P

    Känner igen det där, är i vecka 7 nu och konstant dålig i magen/ olust känsla. Inget kul, men man får tänka att det är för ett gott ändamål!
  4. 2
    Jag vet att jag hade en del besvär med magknip och gaser i början av förra graviditeten (inte klassiska symtom, jag vet) men jag hade liksom förträngt lite hur besvärande det stundvis kunde vara...

    Nu har magknipet (och minnena) återvänt... Och om jag kommer ihåg rätt höll det på i stort sett hela första trimestern... *Suck* fun fun fun! :P

    Då är det väl bara att vänta in den konstanta olustkänslan i magen som gjorde att jag fick gå och småäta hela tiden för att inte må illa på riktigt...

    Är inte på mitt mest positiva humör ikväll... :P

    Känner igen det där, är i vecka 7 nu och konstant dålig i magen/ olust känsla. Inget kul, men man får tänka att det är för ett gott ändamål!

Liknande trådar

  1. Kommer ni ihåg..
    By VittVittVitt in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-04, 20:47
  2. kommer ni ihåg mig?
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 17:10
  3. Kommer ni ihåg
    By .charlotte. in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-04, 15:06
  4. Hej! Kommer ni ihåg mig!!??
    By Majmamma med Veronica 04 in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-29, 17:02
  5. Nån som kommer ihåg mig...
    By Gullan m 3 ungar in forum _0307 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-12-11, 08:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar