20 veckor nu
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    20 veckor nu

    Idag är det vecka 20+0. Det är också årsdagen av mitt missfall i vecka 20 förra året. Nu har jag hunnit ett par dagar längre i graviditeten än då. Hoppas hoppas... Idag ska vi till minneslunden, där askan finns.
  2. 1
    20 veckor nu Idag är det vecka 20+0. Det är också årsdagen av mitt missfall i vecka 20 förra året. Nu har jag hunnit ett par dagar längre i graviditeten än då. Hoppas hoppas... Idag ska vi till minneslunden, där askan finns.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Kram!
  4. 2
    Kram!
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Underbart att höra! Jag håller alla tummar jag har för er!
    Min största dröm just nu är att bli gravid igen. inlägg som dina ger mig hopp =)!

    Vi väntar fortfarande på brevet om att gravsättningen är gjord i minneslunden för vår dotter som vi förlorade nu i mars i v19 . Hur lång tid tog det innan ni fick det brevet?

    Stor kram
    Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  6. 3
    Underbart att höra! Jag håller alla tummar jag har för er!
    Min största dröm just nu är att bli gravid igen. inlägg som dina ger mig hopp =)!

    Vi väntar fortfarande på brevet om att gravsättningen är gjord i minneslunden för vår dotter som vi förlorade nu i mars i v19 . Hur lång tid tog det innan ni fick det brevet?

    Stor kram
    Längtan
    www.vartanglabarn.blogg.se
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Lördag 14/5 i vecka 20+3 tog det slut. Det gick inte att hindra den lilla flickan från att komma ut. Kan inte förstå att det hänt oss en gång till.
  8. 4
    Lördag 14/5 i vecka 20+3 tog det slut. Det gick inte att hindra den lilla flickan från att komma ut. Kan inte förstå att det hänt oss en gång till.
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Ledsen att inte inge hopp längre...
    Vi valde annan minneslund än den "vanliga" så vi fraktade askan själva. Minns inte riktigt hur länge det tog sedan, några veckor tror jag.
  10. 5
    Ledsen att inte inge hopp längre...
    Vi valde annan minneslund än den "vanliga" så vi fraktade askan själva. Minns inte riktigt hur länge det tog sedan, några veckor tror jag.
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    NEJ!!!! Å fina fina ni. Jag började gråta här nu till frukostmackan... Varför varför varför? Även om jag nyss varit med om något liknande så vet jag inte vad jag ska skriva som tröst... Jag skickar allt stöd, kärlek och värme till er i er sorg...

    Stora stora kramar
    Längtan
  12. 6
    NEJ!!!! Å fina fina ni. Jag började gråta här nu till frukostmackan... Varför varför varför? Även om jag nyss varit med om något liknande så vet jag inte vad jag ska skriva som tröst... Jag skickar allt stöd, kärlek och värme till er i er sorg...

    Stora stora kramar
    Längtan
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Neeej...det kan inte vara sant
    Sänder <3 och styrkekramar...finns inga ord!
  14. 7
    Neeej...det kan inte vara sant
    Sänder <3 och styrkekramar...finns inga ord!

Liknande trådar

  1. Fem veckor
    By alissa in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 08:52
  2. Och så var de nio veckor...
    By Anne med britterna in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-12, 09:24
  3. Två veckor
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 13:41
  4. Veckor?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 10:26
  5. 18 veckor
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 23:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar